Пазаруване от Aliexpress.com 52

  • 105 918
  • 737
  •   1
Отговори
# 705
  • Мнения: 4 841
Аз до сега диспут не съм отваряла. Имах няколко поръчки с изтичащ срок и писах на търговците, че все още не съм получила нищо. Увеличиха ми срока с месец и към края на срока всичко пристигна.

# 706
  • София
  • Мнения: 23 165
аз имам поръчка, на която доставката е отменена.
продавача е увеличил срока и се чудя да чакам ли или да си искам парите.
увеличил е срока, обаче няма нищо пътуващо  Rolling Eyes
имах проследяващ номер, ама така и не се появи движение по него.

# 707
  • Мнения: 80
Аз до сега диспут не съм отваряла. Имах няколко поръчки с изтичащ срок и писах на търговците, че все още не съм получила нищо. Увеличиха ми срока с месец и към края на срока всичко пристигна.


И аз съм имала подобни ситуации, само че този път видях много късно, че времето изтича, нямах време да си пиша с търговеца, и затова направо пуснах диспут. Обикновено получавах мейл, когато остават няколко дни до изтичането на protection time, но този път не.

# 708
  • Мнения: 363
аз имам поръчка, на която доставката е отменена.
продавача е увеличил срока и се чудя да чакам ли или да си искам парите.
увеличил е срока, обаче няма нищо пътуващо  Rolling Eyes
имах проследяващ номер, ама така и не се появи движение по него.

Имах една такава и с продавача се споразумяхме първо да ми я прати отново, но тъй като се оказа че няма наличност ми каза да отворя диспут и той ще ми върне парите и така и стана. Сега пак имам такава и уж щяха да ми я пращат отново и да ми дадат нов тракинг, но изведнъж ми писаха да чакам, че щяла да дойде. Мисля да си почакам до края на защита и да си вдигна диспут ако нищо не пратят. И като цяло това са ми единствените поръчки, с които съм имала проблеми. От скоро пазарувам, но за сега всичко си идва.

# 709
  • София
  • Мнения: 23 165
аз му писах на продавача, ама не отговаря.
ще почакам още няколко дни и ако си мълчи ще повдигам диспут.
ама са 20 дребни работи вътре и гледам че няма диспут за цялата поръчка, а за всяко нещо поотделно, което е дразнещо.
или пък аз не се ориентирам правилно  Rolling Eyes

а по-дразнещото е че са едни играчки за детето, той си ги избира, брои дните кога ще дойдат и сега е много разочарован.

# 710
  • Мнения: 364
бамбарадамбара , вариантите са - изчакай и  отваряй диспут   или удължи сама срока - ако ти се чака още  - аз  съм имала  много забавени пратки и дойдоха след доста време .


Ще помоля  за мение -май сме на детска вълна  Simple Smile

Поръчахме един конструктор тип лего , пристигна   и сина ми започна да сглобява  , но  една голяма плочка липсва  и без нея няма как да завърши и получи фигурата . Няма как да я е затрил някъде, защото е  голяма по размер  ,а и изсипа всичко в  една кутия   -то всичко останало са дребни парчета и има само няколко по -големи плочки .
Писах на  продавач - той отговори  ок - ще я изпратя .

Ама няма никакъв рейтинг , нов е   и не знам дали да му имам  доверие .
От друга страна , ако отворя диспут не знам има ли шанс -как да докажа , че я няма  -дума срещу дума ,  и   не знам колко $ биха върнали и  колко  да искам , защото без въпросната част  комплекта  пък не може да се завърши ...
Съвети ?

# 711
  • Deutschland
  • Мнения: 5 425
Вчера направих две поръчки за проба, за да видя до Германия за колко време ще пристигнат. Нова съм и тепърва ще разучавам сайта.

# 712
  • Варна
  • Мнения: 286
Здравейте, без да искам съм запаметила данните на дебитната си карта в сайта, откъде мога да ги изтрия?

трябва да се логнеш в alipay и там имаш опция manage your cards - можеш да изтриваш и добавяш карти там.

Благодаря  bouquet!

Имам следния въпрос, как мога да направя поръчка без да я плащам.

# 713
  • Мнения: 2 143
Имам следния въпрос, как мога да направя поръчка без да я плащам.
Интересен въпрос! А как мога да си купя кола без платя?

# 714
  • Мнения: 467
Вероятно се има предвид договорка с продавача, и аз се опитвам след като продавача предложи да ми изпрати един артикул за 0.01$, тъй като е забравил да го добави в предишна поръчка, но нещо не успявам. Или се разминаваме с продавача нещо. Няколко пъти правя упражнението с place order, но не става ясно след като изляза от приложението какво се случва и какво виждат китайците.

# 715
  • Мнения: 5 259
Няколко пъти правя упражнението с place order, но не става ясно след като изляза от приложението какво се случва и какво виждат китайците.
Виждат, че има неплатена поръчка. Влизаш си в поръчките и копираш номера на поръчката (Order Id) и му го пращаш като съобщение, чакаш да промени цената и тогава плащаш.
Обяснение как се прави поръчка без да се плаща.
През приложението трябва да натиснеш под "Payment Methods", избираш "Use another payment method" и тогава бутона "Place Order". Ако не го промениш и ти е запазена дебитната/кредитната карта, бутона ще е "Pay now" и затова се прави тази гимнастика с "Use another payment method".

# 716
  • Мнения: 467
Нямам запаметени карти, но все пак стана чак като направих описаните по-горе стъпки. Благодаря.

# 717
  • Мнения: 70
Поръчвал съм многократно от aliexpress, но сега имам някакъв проблем.
Излиза ми ето това:
След това ме кара да ъплоудвам снимка на картата си и снимка от платежно на банката.
Качвам необходимите материали, след 2-3 дена ми ги приемат, уж пише "Appeal completed" и пак не мога да платя.
Някой да е наясно какъв е проблема?

# 718
  • София
  • Мнения: 3 414
опитвам се да отворя диспут, но не мога да ъплоудна снимка. Случвало ли ви се е? Какво да направя?

# 719
  • Мнения: 7 134
опитвам се да отворя диспут, но не мога да ъплоудна снимка. Случвало ли ви се е? Какво да направя?

Случвало ми се е, беше в по-голям размер от допустимия.

Общи условия

Активация на акаунт