Пазаруване от Aliexpress.com 52

  • 108 873
  • 737
  •   1
Отговори
# 105
  • Варна
  • Мнения: 284
Може ли да ми кажете пратка поръчана, с DHL къде пристига- в пощата, или другаде? Свързах се с DHL и там ми казаха, че не могат да видят въобще нищо. Номера иначе е 994479530817. Реално не знам къде да я търся. Пратена е на19 март

Пратките на DHL са с 10 цифри. Това не е номер на пратка на DHL.

# 106
  • Мнения: 43
Може ли да ми кажете пратка поръчана, с DHL къде пристига- в пощата, или другаде? Свързах се с DHL и там ми казаха, че не могат да видят въобще нищо. Номера иначе е 994479530817. Реално не знам къде да я търся. Пратена е на19 март

Пратките на DHL са с 10 цифри. Това не е номер на пратка на DHL.
SF express
Пише ,че са пратени с тази компания. Те тогава  кои са и къде да се търси пратката ?

# 107
  • Мнения: 6 386
Бях се зарекъл да не пиша повече в тази тема, защото е далеч от първонаплния й замисъл, но ще направя едно изключение.
Вероятно сте видели големия банер в сайта и в приложението. Цъкате на него или директно от тук https://lighthouse.aliexpress.com/buyer/entranceOfMilestone100M.htm
и гласувате от коя държава ще бъде 100 милионния клиент на AliExpress и получавате веднага купон за $5 намаление на поръчка над $25 Купона важи за целия сайт от всички продавачи.
Аз гласувах за България и купона веднага беше наличен в акаунта ми.
Първия рунд мина и имаше 20 000 купона. Следващия рунд започва в 19:00ч днес българско време и отново 20 000 купона. Купоните едва ли ще се изчерпят за по-малко от час, така че има за всички.

# 108
  • Мнения: 272
Благодаря ЧревоУгодник! И аз взех един купон и чакам следващия кръг.

# 109
  • на морето
  • Мнения: 1 499
25долара от един продавач ли трябва да е поръчката

# 110
  • Варна
  • Мнения: 2 027
Благодаря на чревоугодник  Hug
И да не е само това, тази мишка на Асус е ОК: https://www.aliexpress.com/item/Computer-Mice-USB-2-0-Pro-Gaming … 010608.0.0.ZCPTOc

# 111
  • на морето
  • Мнения: 1 499
Дайте предложения за красиви дълги обеци като за бал в златно, моля bouquet

# 112
  • Ямбол
  • Мнения: 1 610
ЧревоУгодник , благодарим, Защо си с толкова крайно решение, видно е,че и аз не пиша с особен ентусиазъм в темата,но все пак...

# 113
  • Мнения: 1 031
Днес ми закриха акаунта без да ми обяснят причината, а аз чакам над 10 поръчки, за които вече нямам право да отварям диспут. Тези хора направо ме уредиха. Жалко, че са чак в Китай и не мога да отида и да вдигна скандал.
Пазарувам редовно от година и нещо... много несправедливо, та и незаконно ми се струва.

# 114
  • Ямбол
  • Мнения: 1 610

blackstreet да сте отваряли много диспути или обиждали продавач,обърнахте ли се към центъра за запитване ?

# 115
  • Мнения: 1 031
Диспути съм отваряла не малко, но поръчките ми са доста, няма как. обърнах се към тях, отговорът е вижте в списъка с възможни проблеми..Ужас

# 116
  • Мнения: 272
И на мен ми бликираха акаунта преди половин година, заради 10 диспута от общо 50-60 поръчки. Не ми обясниха защо. Просто един ден си влизам в акаунта и виждам, че съм блокиран. Тъпото беше, че и аз чаках 10 продукта и бях с вързани ръце. Късмет, че всички дойдоха и нямаше проблем с тях.

# 117
  • Мнения: 1 031
и как процедира, направи ли отново профил? мен даже обидно ми идва Simple Smile

# 118
  • Ямбол
  • Мнения: 1 610
blackstreet ,не се чуди,точно това е причината за блок.Кое му е обидното?
Аз съм със стотици чакащи поръчки, които и няма как да следя,само удължавам , но диспути вече в краен случай пускам, Ако помните след Нова година се вайкахте,че са изгубени пратките и после всички писахте,че пристигат,просто се случва да има някакви забавяния понякога.Но аз се поставям на тяхно място,все пак те са изпратили нещо,каква вина имат,че се бави, след като сме решили да поръчваме от чужбина, трябва и на търпение да се научим,а не да си пускаме ей така неоправдани диспути,за които да ни връщат парите,пък и пратките да си получаваме после и пак да недоволстваме. Само това чета в тази тема и затова и не пиша почти.Не целя да предизвикам конфликт, но реално погледнато е така.

# 119
  • на морето
  • Мнения: 1 499
Поръчах една мишка вчера, но сега си харесах друга. Мога ли да анулирам поръчката, не е шипната. И парите в картата ли ще ми върнат и след колко време? Благодаря.

Общи условия

Активация на акаунт