Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Какво представляват „складовите“ стоки на Amazon - Warhouse Deals?
Как мога да откажа поръчка?
Как да деактивирам преобразуването на плащанията, след като вече съм маркирал, че ще платя в евро или в левове?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Какво представляват „складовите“ стоки на Amazon - Warhouse Deals?
Складовите стоки на Amazon са нови артикули с транспортна бележка, върнати от клиенти (пробвани само, не носени), с фабричен дефект или върнати поради промяна в желанието на клиента в рамките на 30-дневния гратисен период на Amazon. Те имат описание за състоянието им и се предлагат с 1 година гаранция.
-
Как мога да откажа поръчка?
Можете да откажете поръчка, като посетите https://www.amazon.co.uk/gp/css/homepage, влезете в профила си и щракнете върху „Преглед на скорошни и отворени поръчки“. Ако има бутон „Редактиране на поръчка“, можете да го промените или анулирате. Всички поръчки могат да бъдат променени или анулирани само преди парите да бъдат блокирани от вашата карта.
-
Как да деактивирам преобразуването на плащанията, след като вече съм маркирал, че ще платя в евро или в левове?
-
Как мога да върна артикул, който не ми харесва или не ми става?
-
Как мога да се свържа с отдела за обслужване на клиенти на Amazon?