Смяна на училището

  • 3 401
  • 34
  •   1
Отговори
# 30
  • София
  • Мнения: 4 650
Русалка, по-точно и ясно не може да бъде казано.
Интелектуален елит  "произвеждат" и училищата към М-во на културата, без да са в първата десетка на училищата на НВО и ДЗИ в София.

# 31
  • Мнения: 5 259
Не мисля, че някъде по света има гимназисти, които масово, цялото училище, да слушат класическа музика и представата им за забавление да е виенски бал.
Дали ще е чалга, рап или съвременен поп, който за мен почти по нищо не се различава от чалгата, е горе-долу все едно. Че се танцува на купоните също не може да ме шокира особено.
А и говорим за интелектуален елит все пак, не за аристокрация.

# 32
  • София
  • Мнения: 19 925
Не мисля, че някъде по света има гимназисти, които масово, цялото училище, да слушат класическа музика и представата им за забавление да е виенски бал.
Дали ще е чалга, рап или съвременен поп, който за мен почти по нищо не се различава от чалгата, е горе-долу все едно. Че се танцува на купоните също не може да ме шокира особено.
А и говорим за интелектуален елит все пак, не за аристокрация.

Ми ок, не се шокирай..  Не става дума да слушат класическа музика и да ходят на виенски бал. Човек с претенции да е част от елита, следва да има някаква обща култура, да чете, да умее да се аргументира, а не само да  изкара отлична оценка на  седмокласната цедка. Не мисля да обяснявам, че  в така наречените елитни училища има съвсем не малко деца, които НЕ четат нищо, дори задължителната литература. Пък нека са от елита... За щастие има и други Simple Smile

Последна редакция: пт, 21 апр 2017, 16:56 от пенсионирана русалка

# 33
  • Мнения: 193
Според мен преместете детето си в друго училище, в което ще се чувства по-добре. Щом в това училище е тормозено и обиждано от своите съученици, няма смисъл повече да учи тук. За тормоза говорили ли сте с някой - класен, зам. директори, директор? Ако те не вземат адекватни мерки по въпроса, можете да уведомите и Регионалният инспекторат по образованието, но в никакъв случай не бива нещата да остават по този начин.
А по въпроса с оценяването - навсякъде, в абсолютно всяко едно училище, има поне по един гаден учител, който пише измислени оценки, прави си измислени скали за оценяване, и т.н, но това не бива да ви плаши. При мойта щерка, която също е 9-ти клас има една гадна госпожа по физика, която е нереална в оценяването си, и на най-шумните и незнаещи ученици е писала шестици, под претекст "да ги поощрявала", а на моето дете писа петица, при положение, че знаеше за повече. Както и да е, преглътнахме го, защото и без друго целта й в бъдеще не е да се занимава с тази наука. Идеята ми е, че трябва да се степенуват нещата и предметите - няма как децата ни да са перфектни във всяка една наука, все пак са хора, а не роботи. Въпросът е да си учат системно, за да имат знания за след училище, пък вече оценката - колкото-толкова, поне така съм й казала на моята щерка, но това не й пречи да бъде с отличен успех по повечето предмети.
Относно адаптацията в новото училище - определено първите няколко дни ще са трудни, тъй като нито той  ще е свикнал с въпросния клас, нито класа с него, но постепенно лека-полека мисля, че нещата ще се наредят. За София не знам кои училища са елитни, и кои - не, тъй като не живея там, съответно не мога да съм компетентна в мнението си.

Дано съм помогнала, успех! Simple Smile

# 34
  • Мнения: 67
Според мен преместете детето си в друго училище, в което ще се чувства по-добре. Щом в това училище е тормозено и обиждано от своите съученици, няма смисъл повече да учи тук. За тормоза говорили ли сте с някой - класен, зам. директори, директор? Ако те не вземат адекватни мерки по въпроса, можете да уведомите и Регионалният инспекторат по образованието, но в никакъв случай не бива нещата да остават по този начин.
А по въпроса с оценяването - навсякъде, в абсолютно всяко едно училище, има поне по един гаден учител, който пише измислени оценки, прави си измислени скали за оценяване, и т.н, но това не бива да ви плаши. При мойта щерка, която също е 9-ти клас има една гадна госпожа по физика, която е нереална в оценяването си, и на най-шумните и незнаещи ученици е писала шестици, под претекст "да ги поощрявала", а на моето дете писа петица, при положение, че знаеше за повече. Както и да е, преглътнахме го, защото и без друго целта й в бъдеще не е да се занимава с тази наука. Идеята ми е, че трябва да се степенуват нещата и предметите - няма как децата ни да са перфектни във всяка една наука, все пак са хора, а не роботи. Въпросът е да си учат системно, за да имат знания за след училище, пък вече оценката - колкото-толкова, поне така съм й казала на моята щерка, но това не й пречи да бъде с отличен успех по повечето предмети.
Относно адаптацията в новото училище - определено първите няколко дни ще са трудни, тъй като нито той  ще е свикнал с въпросния клас, нито класа с него, но постепенно лека-полека мисля, че нещата ще се наредят. За София не знам кои училища са елитни, и кои - не, тъй като не живея там, съответно не мога да съм компетентна в мнението си.

Дано съм помогнала, успех! Simple Smile
Благодаря Ви мнoго, мисля да го преместя в старото училище, там си познава учителите, съучениците, то е много хубаво, в центъра е, езикът, който ще учи също е хубав, и английски ще учи.
За гадните учители наистина ги има навсякъде.

Общи условия

Активация на акаунт