А сега накъде ! (5.06-11.06)

  • 244 040
  • 1 761
  •   1
Отговори
# 195
  • София
  • Мнения: 5 005
Влизам и аз в новата тема. Чакам статистиката и после ще умуваме в коя посока да се запътваме с нашите незавидни резултати. Успех на всички!

# 196
  • София
  • Мнения: 19 964
Видях по-нагоре, че общата статистика за София ще бъде готова по-късно днес.

Какво може да се разбере от нея и къде ще я публикуват?
Предполагам, че излиза отделно по български и математика. Има ли начин да се направи комбинация от данните, за да може да се прецени още сега дали например с бал 460 дали ще може да влезе момиче в 1-ва английска?


РУО София винаги през годините качва отделни статистики по мат и БЕЛ + комбинирана  от двата предмета. Дано и тази година, макар и с точки, нещата да са аналогични.

# 197
  • София
  • Мнения: 5 005
Момичета, какво мислите за 22 училище? Има ли кандидати за него?

# 198
  • Мнения: X
Ученик "А" е ходил на олимпиада по химия или физика (примерно) и се е класирал на първо място, получава 100 т.
Ученик "В" е ходил на олимпиада по биология и също се е класирал на първо място - получава 85 т.
"А" и "В" се борят за място в паралелка, за която може да избираш с коя олимпиада да кандидатстваш.
При равни точки от другите балообразуващи елементи, кой според теб ще бъде приет?
(Такава паралелка има - виж сайта на НПМГ)
Именно. Точки не се присъждат за първо място, а за постигнат резултат. Няма да е справедливо някой, който е постигнал максималния резултат в своята област да получи същите точки като друг, който не е.

# 199
  • Мнения: 99
Видях по-нагоре, че общата статистика за София ще бъде готова по-късно днес.

Какво може да се разбере от нея и къде ще я публикуват?
Предполагам, че излиза отделно по български и математика. Има ли начин да се направи комбинация от данните, за да може да се прецени още сега дали например с бал 460 дали ще може да влезе момиче в 1-ва английска?

Почти е сигурно влизането й. Много висок бал, а АЕг май не изисква много.



Вие шегувате ли се? С този висок бал може да влезе където и да е  Shocked bouquet

# 200
  • Мнения: 287
И аз не мога да разбера статистиката дали ще ми помогне да разбера дете с бал 464.75 дали отново ще влезе в СМГ.

# 201
  • Мнения: 231
Така и не разбрах що толко много ги чепкате тия олимпияди.

...
Доколкото разбрах по биология максимума от олимпиадата не е 100, а 85 т., просто колкото и искаш повече не можеш да изкараш - такава е методиката, но бяха писали, че това ще се приравни сиреч изкарал си 85т. и те с коефицент ще бъдат приравнени на 100т., иначе примера долу, който си дал си е ок. И аз не разбирам какво има да ги дъвчем олимпиадите, още от януари се знаеше за НПМГ, че оценките от тех ще се вземат предвид.

# 202
  • Мнения: 430
Статистика Бургаc.   http://www.rioburgas.org/welcome.html

# 203
  • Мнения: 3 057
Видях по-нагоре, че общата статистика за София ще бъде готова по-късно днес.

Какво може да се разбере от нея и къде ще я публикуват?
Предполагам, че излиза отделно по български и математика. Има ли начин да се направи комбинация от данните, за да може да се прецени още сега дали например с бал 460 дали ще може да влезе момиче в 1-ва английска?

Почти е сигурно влизането й. Много висок бал, а АЕг май не изисква много.



Вие шегувате ли се? С този висок бал може да влезе където и да е  Shocked bouquet
Този бал отговаря на 34,50, за които е спорна 91 НЕГ. За 1 АЕГ би трябвало да стигне, но без статистика не може да се говори със сигурност.

# 204
  • Пловдив
  • Мнения: 10 471
Малко инфо за Пловдив

Скрит текст:
Ученик от Математическата гимназия е пълният отличник от тазгодишните национални външни оценявания в седми клас. Атанас Бунтов е първенец от националната олимпиада по български език, което се зачита като 100 точки от малката матура. Момчето се е явило наравно с връстниците си на изпита математика и там също е решило задачите за максималния сбор от 100 точки. Така той е единственият седмокласник в Пловдивска област с две по 100 точки.
По български език от първи и втори модул заедно един ученик е постигнал 99,5 т. , трима са с по 98, един с 97,5 и трима с 97. Има и 16 ученика, които не са дали нито един верен отговор в теста и имат нула точки.


По математика 26 тийнеъджъри са постигнали 100 точки от двата модула, като те са предимно възпитаници на Математическата гимназия, СУ „Патриарх Евтимий” и ОУ „Душо Хаджидеков”. Има обаче и пълни отличници в областта, каза шефът на комисията за прием след седми клас Рангел Райчев. И даде пример с ученик от Лъки, който също е с максимален сбор по математика. По този предмет отново има деца с нула точки – те са 24. Това повтаря тенденцията от миналата година, когато експерти допуснаха, че става въпрос за ученици, чийто майчин език не е български. Вероятно те изобщо не са разбрали какво ги питат и не са уцелили верен отговор дори на лотариен принцип във въпросите с избираем ответ.


Средният успех само от първия модул на изпита по български в Пловдивска област е 30,6 точки при максимален сбор от този дял в теста 65 точки. По математика пък средното постижение на учениците е 23,64 точки от 65 максимални на първи модул. Това е приблизително същото представяне като миналата година, казаха експертите от РУО.
На директорите е предоставена скала, чрез която да преобразуват точките от първия модул в оценки по шестобалната система, тъй като трябва да ги впишат като текуща бележка. Общите резултати от двата модула обаче няма да се приравняват по скала към бележките, тъй като тази година за първи път балообразуването ще е в точки, а не в оценки по шестобалната система. Максималният сбор е 500 и е постижим след сумиране на резултата от изпитите и преобразуване на балообразуващи оценки от дипломата в точки. Скалата за това отрежда 50 точки за шестица, 39 за петица, 26 за четгворка и 15 за тройка от дипломата за основно образование.


По късно днес в сайта на Регионалното управление по образование ще бъдат качени резултатите в областта и там всяко дете ще може да провери колко седмокласници имат повече точки от него, за да прецени как да подреди желаните училища
.

# 205
  • София
  • Мнения: 337
Онова с по-малкото точки по биология се получава, може да се получава защото никое дете не е постигнало максимален резултат на областния кръг, както беше примерно на олимпиядата по физика. В този случей е справедливо на първенците по биология да не се дават 100т. а колкото съответстват по еквивалент ( имайки предвид, че на 85 т от олимпиядата би трябвало да отговарят 100т за кандидатстване).
Ако по някаква причина точките не са преизчислени еквивалентно би следвало да го попавят.

# 206
  • Мнения: 99
Видях по-нагоре, че общата статистика за София ще бъде готова по-късно днес.

Какво може да се разбере от нея и къде ще я публикуват?
Предполагам, че излиза отделно по български и математика. Има ли начин да се направи комбинация от данните, за да може да се прецени още сега дали например с бал 460 дали ще може да влезе момиче в 1-ва английска?


РУО София винаги през годините качва отделни статистики по мат и БЕЛ + комбинирана  от двата предмета. Дано и тази година, макар и с точки, нещата да са аналогични.


Много е важно и да има разбивка на младежи и девойки, заедно с общия бал. В противен случай ориентацията ще е трудна, поне за мен.

# 207
  • Мнения: 305
Момичета, какво мислите за 22 училище? Има ли кандидати за него?
Много добро училище, един от нашите фаворити /понеже ще сме с бал около 300/.

# 208
  • Мнения: 2 024
Ученик "А" е ходил на олимпиада по химия или физика (примерно) и се е класирал на първо място, получава 100 т.
Ученик "В" е ходил на олимпиада по биология и също се е класирал на първо място - получава 85 т.
"А" и "В" се борят за място в паралелка, за която може да избираш с коя олимпиада да кандидатстваш.
При равни точки от другите балообразуващи елементи, кой според теб ще бъде приет?
(Такава паралелка има - виж сайта на НПМГ)
Именно. Точки не се присъждат за първо място, а за постигнат резултат. Няма да е справедливо някой, който е постигнал максималния резултат в своята област да получи същите точки като друг, който не е.

Прочети пак чл.57, ал.2 и ал.7 на Наредба 10, че обещах да не ги коментирам повече...
Само ще напиша, че когато се създава алтернатива на избора на олимпиади за участие в балообразуването, редно е задачите, които се дават на тези олимпиади, да се решими за участниците. При положение, че е заложен максимум от 85 т. а най-високия получен резултат е 63,6, което е 25% по-малко, означава, че задачите не са били от нивото на участниците, не че всички участници са тъпи и не разбират нищо от биология, съответно "заслужено" не получават 100 т. таван... Докато , видиш ли - химици, физици и др. са ОК в тяхната наука.

# 209
  • sofia
  • Мнения: 774
Ех, тази София, дали изобщо ще има статистика днес?

Общи условия

Активация на акаунт