Училищата в район Младост, София - V част

  • 98 392
  • 756
  •   1
Отговори
# 675
  • Мнения: 3 409
Е, то това го има за всяко училище.

# 676
  • София
  • Мнения: 6 072
Абсолютно!Всичко е късмет,на кой учител ще попаднат децата.
В този ред на мисли ,има ли родители с деца,които за трети клас в 131 училище?
Моят син 2025 година ще е първи клас,сега ще кандидатстваме за Шилер/Луиз Карол ,но за предучилищна и силно ме вълнува темата с учителите.

# 677
  • Мнения: 381
Препоръки за след 4-ти клас в Младост? Сега сме към Луис Карол.

# 678
  • София
  • Мнения: 6 072
Препоръки за след 4-ти клас в Младост? Сега сме към Луис Карол.
Луиз Карол до кой клас са?
Доволни ли сте?

# 679
  • Мнения: 381
Препоръки за след 4-ти клас в Младост? Сега сме към Луис Карол.
Луиз Карол до кой клас са?
Доволни ли сте?
Аз съм доволнс, но главно защото детето много му върви езика. До 4ти клас.

# 680
  • Мнения: 14
Препоръки за след 4-ти клас в Младост? Сега сме към Луис Карол.

125 - то математическа или хуманитарна паралелка. С изпит са - математика/БЕЛ. Учителите са много добри. Децата са подбрани и амбициозни.

# 681
  • Някъде там...
  • Мнения: 4 375
След 4 клас - 125 или 145. 128 май също последните години не са за подминаване.

# 682
  • Мнения: 650
Тук има ли някое дете, прието след 4-и клас в хуманитарната паралелка в 125-то ? И ако - да, може ли да споделите дали детето е ходило на някакви уроци.

Също така, имали някой с впечатления от паралелката с рисуване в 144-о след 4-и клас?

# 683
  • Sofia
  • Мнения: 4 832
Близко дете, което се справя отлично в училище, много ученолюбиво, доста напред от другите в кварталното училище, много подготвено, да не кажа, че не съм виждала толкова способно дете около мен, опита да кандидатства в хуманитарната паралелка на 125-то. Дори аз насочих родителите натам и затова следях какво се случва. То няма толкова афинитет към математиката, колкото към българския и езиците. Мислех, че няма да има никаква конкуренция и ще влезе без проблем. По-късно разбрах, че децата от самото училище получават бонус от 5 т. и на практика външно дете е почти невъзможно да се добере. Миналата година влязоха 2 или 3 външни деца. Въпросното дете не успя да влезе естествено, но дори и без бонуса нямаше да му стигнат точките.  Много бях изненадана.

# 684
  • Мнения: 35 516
Тези точки са леко дискриминиращи спрямо децата от други училища. Ако беще 1 т. примерно, по-приемливо е, но 5 т. са си доста.
Отделно само с училищна подготовка е трудно да се справи с приемен изпит. Трябва си допълнителни занимания.

# 685
  • Някъде там...
  • Мнения: 4 375
Около 1/3 от класираните не са от 125 в хуманитарната паралелка. Отделно, че някои от децата кандидатстват и за математическите паралелки или в друго училище. Така че има размествания след първо класиране.
За математическите паралелки също има 5 т бонус за децата от 125. Последните години децата от набора са по-малобройни, вече има и 2 паралелки с математика в НПМГ, така че летвата е по-ниска за математическата в 125.

# 686
  • Sofia
  • Мнения: 4 832
Аз виждам 4 външни деца от 29 приети в първия списък. Всичките 6 резерви също са от 125-то. Да разбирам ли, че на следващи класирания, които не се обявяват официално на сайта, са влезли още 5-6 външни деца? Това говори, че има все пак шанс за външни.

# 687
  • Мнения: 35 516
Да, повечето деца от първо класиране отиват в СМГ, НПМГ. Обикновено кандидатстват за всеки случай, понеже не винаги е ясно дали им стига бала за друго училище.

# 688
  • Някъде там...
  • Мнения: 4 375
След второ класиране направо звънят на следващите деца по списък. В нашия клас от 29 деца, само 7 са от 125 в крайна сметка. Математическа паралелка.

# 689
  • Мнения: 650
Близко дете, което се справя отлично в училище, много ученолюбиво, доста напред от другите в кварталното училище, много подготвено, да не кажа, че не съм виждала толкова способно дете около мен, опита да кандидатства в хуманитарната паралелка на 125-то. Дори аз насочих родителите натам и затова следях какво се случва. То няма толкова афинитет към математиката, колкото към българския и езиците. Мислех, че няма да има никаква конкуренция и ще влезе без проблем. По-късно разбрах, че децата от самото училище получават бонус от 5 т. и на практика външно дете е почти невъзможно да се добере. Миналата година влязоха 2 или 3 външни деца. Въпросното дете не успя да влезе естествено, но дори и без бонуса нямаше да му стигнат точките.  Много бях изненадана.

А това детенце ходило ли е на някакви курсове?

Благодаря ви за отговорите.
Аз също мисля, че тези 5т. са дискриминационни. Отделно, това, че крият задачите по математика от предишни гофини, също не ми прави добро впечатление.

Общи условия

Активация на акаунт