Първи клас 2018/2019г - набор 2011

  • 70 163
  • 736
  •   1
Отговори
# 690
  • бургас
  • Мнения: 624
Моето няма проблем със задачите, смята до 20 от една година насам и му е много приятно. Обаче буквите ще ни озорят нас. Не ми се мисли как ще се справяме когато ги почнат. Аз съм опитвала да го уча на букви и всячески да предизвикам интерес, но без успех. С двама родители филолози, а той математик Grinning

# 691
  • На село
  • Мнения: 873
Значи не си въобразявам, че се “препуска” с материала! До днес мислех, че госпожата избързва, но днес седнах за 10ина минути и сметнах броя уроци спрямо учебните дни по математика до края на годината и даже не достигат 4-5 часа. Охх, ще рашаваме допълнително вкъщи, освен домашното, няма как да стане иначе.
Четенето и писането не ме притеснява, сам си напредва доста добре - доста грамотно пише (макар и с печатни букви) като за начало на първи клас. И с четенето сам напредва. Чете си надписи навсякъде и по няколко по-кратки изречения, когато легнем вечер да му чета. Друго може и да пропуснем, но на играта през деня и четенето вечер държи особено много Simple Smile

# 692
  • София
  • Мнения: 5 278
Опасявам се, че програмата се влошава с всяка изминала година. У дома има през година първолак и вече предчувствам тоталния кошмар за следващия :/

Какви допълнителни занимания избраха децата ви?
Моята първолачка пожела шах и плуване и 4 от 5-те дни я прибирам след 18 ч. от училище. Да видим колко ще издържи...

# 693
  • Мнения: 1 345
И нашите са до 4. Задачите не са му проблем, винаги предпочита да почне с математиката-  и набързо решава всичко в  сборника. Ама как не му се пишат ченгели....  
Допълнително ще ходи на футбол в училище. На англйски също, но в школа.

# 694
  • София
  • Мнения: 18 677
При нас вчера взеха 3..

# 695
  • бургас
  • Мнения: 624
И нашите вчера отново били на цифрата 3, моя беше малко разочарован, че втори ден се занимават с нещо, което вече знае и може.
С ченгелите борбата е безмилостно жестока. Не му се занимава.
 Допълнително избра Детска научна лаборатория и рисуване. Английски също.

# 696
  • Мнения: 445
Здравейте,
Раниците  ни стоят в училище и нямам представа какво учат.Искаха ни сини и червени картончета по Бълг. език  явно ще  правят звуков модел.Започнали са в тетрадка номер 2 да пишат.Вечер не се занимаваме с нищо,  каквото направи в училище.Уж всичко и било ясно, ще видим събота и неделя какво е творила.
Записала се е на танци в училище, отделно ходи и  на пеене.По този повод да ви се похваля , групата им е сред 14-те финалисти в Национален конкурс " Детска мелодия на годината" . Песента е много хубава и се надяваме да сме сред финалистите  на 22 Декември в НДК София.

# 697
  • София
  • Мнения: 1 635
  Преди 1000 години, аз съм учила по математика по този учебник: https://drive.google.com/file/d/0B4z_Pjf1EcbgRGFTV3JIT0pCcXc/view
  Обърнете внимание - няма изучаване на цифри, няма поетапно сметки от вида на 3-2... картинки и след, което изведнъж се появяват задачи от вида 11+2. Според сборника 1-3клас, който още си пазя от тогава, сме минали същия материал по математика, който и сега е предвиден.

Лично на мен сегашната подредба и представяне на материала в учебниците ми се струва по-адекватна.
Даже нямам спомен да сме смятали  с точки в градината, а сега имат някаква предварителна подготовка от там. Не знам колко е бил хорариумът преди 30г., може да е имало порече време за упражения.
 

# 698
  • Sofia
  • Мнения: 4 726
При нас вчера са взимали 2, днес сигурно ще е 3. По български май свършиха с първата учебна тетрадка.
Записала съм го на карате и шах, много се запали и за двете. А през уикенда ходи на роботика.

# 699
  • София
  • Мнения: 28 409
  Преди 1000 години, аз съм учила по математика по този учебник: https://drive.google.com/file/d/0B4z_Pjf1EcbgRGFTV3JIT0pCcXc/view
  Обърнете внимание - няма изучаване на цифри, няма поетапно сметки от вида на 3-2... картинки и след, което изведнъж се появяват задачи от вида 11+2. Според сборника 1-3клас, който още си пазя от тогава, сме минали същия материал по математика, който и сега е предвиден.

Лично на мен сегашната подредба и представяне на материала в учебниците ми се струва по-адекватна.
Даже нямам спомен да сме смятали  с точки в градината, а сега имат някаква предварителна подготовка от там. Не знам колко е бил хорариумът преди 30г., може да е имало порече време за упражения.
 
Вярно, че със старата математика е било доста по-натоварено. Сега като гледам някои от нещата се учат в предучилищната.

Май и при сина ми днес ще взимат 3.

# 700
  • Бургас
  • Мнения: 16 013
По математика,преди два дена беше донесъл лист с цифрата 2,където са се упражнявали в занималнята.
По български са на буквата А. Вече са на тетрадка номер 2.
Има елементи,които пише с лекота,а други са му трудни. Но с редовни упражнения ще свикне.

Ще ходи на плуване от училище. За сега само това.

# 701
  • Мнения: 775
Може ли да ми обясните смисъла на звуковите модели. Не разбирам защо го правят това.

# 702
  • София
  • Мнения: 1 635
Може ли да ми обясните смисъла на звуковите модели. Не разбирам защо го правят това.

Първи стъпки към писането впоследствие на диктовка, за да могат да различават какво стои зад произношението на дадена дума.

# 703
  • Мнения: 427
На цифрата 2 са по математика. Започнаха да пишат звукови модели.
Допълнително инструмент и плуване.

# 704
  • Мнения: 775
Може ли да ми обясните смисъла на звуковите модели. Не разбирам защо го правят това.

Първи стъпки към писането впоследствие на диктовка, за да могат да различават какво стои зад произношението на дадена дума.

Ами продължавам да не разбирам. В писането обикновено бъркат точно 'а' с 'ъ', 'о' с 'у'. Те в момента маркират къде стоят гласните. Ако детето не знае да пише и не знае какво са букви (нали е предбуквен етап - предполага се че не знаят) как точно ще определи на кое място в думата стоят съответните гласни и кои са. Не мога да си го представя, а съм забравила от моя първи клас. Моят син според мен, за да оцвети си представя как се пише самата дума.

Общи условия

Активация на акаунт