От Англия до България - превоз и закупуване на поръчките ни – 16

  • 92 153
  • 736
  •   1
Отговори
# 405
  • Мнения: 1 174
Не мога да разбера защо при възникнал проблем с пратка, не се обръщате директно към превозвача да го разреши, а пълните тук страници с излишни коментари.
И друго, коментира се само и единствено ГГБГ. От което следва изводът: Само при тях са проблемите за обсъждане. Останалите са перфектни или почти.
Другата идея ми е, че ГГБГ имат много клиенти, които непрекъснато нещо си говорят.

В заключение, няма да се откажа от темата. Макар и рядко, тук съм прочитала полезни неща и съм получавала отговор на въпросите си.

# 406
  • Мнения: 1 282
За мен коментарите не са излишни. По стационарния телефон не мога да се свържа с ГГБГ, а на имейл са ми отговорили веднъж за година, така че ми е полезно да знам, че не мотат само мен и не са загубили евентуално само моите пратки.

# 407
  • Мнения: 20 522
Ако не се обсъждат подобни въпроси темата ще се изчерпи с информацията от първа страница и една анкета. И за мен не са излишни, още повече, че ме улеснява да прочета тук, че има забавяне, вместо да губя време да водя телефонни разговори, както и да губя времето на превозвача да ми обяснява (за пореден път за него). Коментираме ГГБГ, защото доста от списващите в темата ги ползват, което не прави другите безгрешни. Сменила съм преди тях 2 превозвача.

# 408
  • софия
  • Мнения: 30 834
.. Коментираме ГГБГ, защото доста от списващите в темата ги ползват, което не прави другите безгрешни. Сменила съм преди тях 2 превозвача.
Абсолютно. Преди тях съм ползвала Емпреса, Габко, Габиели и още 1-2, които вече не съществуват. При всички има проблеми, който не работи, той не греши, но важното е как реагират фирмите. Освен ГГБГ всички останали са се държали неадекватно и нагло.

# 409
  • София
  • Мнения: 9 850
Вчера МП звънял по телефона (вече май са оставили само мобилен за офиса), казали му да иде да вземе пратките. Отишъл и чакал над час, докато му кажат, че са намерили само 2 от 5 пакета, сега не можели да се занимават повече, че имали и камион от DE. Да идел на следващия ден. Около 21:30 получавам най-накрая заветния мейл, че пратките ми са в БГ и след 20 минути - че очакват потвърждение. Е, много се ядосах и смятам, че с право. Можеха да му кажат, че не са намерили всички пакети още по телефона, не да го разкарват насам-натам. За съжаление, колкото повече клиенти имат, толкова по-кофти ситуации се случват и все по-често. Да, не се държат нагло, но определено понякога обслужването е неадекватно...

# 410
  • софия
  • Мнения: 30 834
ГГБГ са единствени, които са се обаждали да се извинят и да компенсират грешка.

Има много фирми и всеки може да избере, всеки има определени очаквания от партньора, с който работи. За това темата е полезна.

# 411
  • Габрово (троянка омъжена за габровец)
  • Мнения: 508
.. Коментираме ГГБГ, защото доста от списващите в темата ги ползват, което не прави другите безгрешни. Сменила съм преди тях 2 превозвача.
Абсолютно. Преди тях съм ползвала Емпреса, Габко, Габиели и още 1-2, които вече не съществуват. При всички има проблеми, който не работи, той не греши, но важното е как реагират фирмите. Освен ГГБГ всички останали са се държали неадекватно и нагло.
Добавям и Лерон се държат много уважително с мен, при проблем ми звънят на телефона. Преди време ми намериха загубена пратка или по точно с грешка в адресът.
И за мен е полезно писането в темата за забавяне на камиони, пратки и разпределение на пратки.

# 412
  • софия
  • Мнения: 30 834
Не държа на уважително отношение, държа на коректност. В дъното по този показател са ми Габиели.

# 413
  • Мнения: 13
Понеже се коментира, имам опит с ГГБГ, Габко, ГабиЕли.
КаргоБГ - не ги коментирам, защото ги държи една ненормална, дето сама си пише коментарите и е толкова груба, че не е ясно как държи биснес, в http://www.bghelp.co.uk мисля, че е обсъждана собственичката на КаргоБГ.
По въпроса с останалите 3 компании, ГГБГ возят най - бързо и последната година са нещо като фаворит, освен това го няма досадното задължение да си регистрираш пратката, според мен голяма част от хората сигурно 60% процента и отгоре ползват ГГБГ и затова е нормално най - много да се коментират.
Нямам оплаквания от никоя от фирмите като комуникация, освен от КаргоБГ.
Факт е също, че ГГБГ се замотаха с този курс от Англия и може би не го направиха по най - добрия начин, понеже е един път в годината може да им е простено. И да, първо минават пратките от Германия, след това тези от Англия дето са от 23.12 курса.
Аз предимно работя с ГГБГ и ГабиЕли, и винаги са се държели професионално и учтиво с мен, това че ГГБ не си дигат телефона са глупости, с Калин сме говорили над 8 пъти за последните 3-4 месеца, само вчера и в Събота с една от неговите колежки 2 пъти. Това, че не дигат е пълна лъжа, дори ми се е случвало да будя Калин Събота сутринта и пак ми вдига, може би затова вече минаха на "по - универсални" телефони, понеже им бяха личните преди това.

# 414
  • София
  • Мнения: 23 381
ами някои сме клиенти и не звъним на калин, пешо или който е там, звъним на нормалните им телефони дадени за връзка в сайта.
ггбг около всяка нова година имат забавяне, точно в такива случаи или не вдигат телефони или не отговарят на мейли.
аз престанах да ги ползвам след като ме разиграваха лятото доста време с "ще проверим и ще се обадим", оказа се че нито провериха, нито се обаждат.
та ползвам лерон за каквото ползвах тях, с тях общувам много по-лесно.
иначе габиели, че ми е по-наблизо. за тях засега за мен недостатъка е че не работят в събота.
преди време бях регистрирала поръчка с 20 пакета, обадиха ми се от англия да питат сигурно ли е че пакетите са 20, после ми се обадиха да ме уведомят че всичките 20 са пристигнали.
вече може и да не се регистрира пратка, пак я отбелязват в профила и може да се следи къде е в момента.

# 415
  • софия
  • Мнения: 30 834
Калин е шеф на ГГБГ и работи наравно с другите. Повечето, които сме клиенти на фирмата от началото, го познаваме и предполагам това е причината да се цитира името му, много често той вдига телефона посочен на сайта. Това на мен също ми прави добро впечатление.

# 416
  • Мнения: 13
ами някои сме клиенти и не звъним на калин, пешо или който е там, звъним на нормалните им телефони дадени за връзка в сайта.
ггбг около всяка нова година имат забавяне, точно в такива случаи или не вдигат телефони или не отговарят на мейли.
аз престанах да ги ползвам след като ме разиграваха лятото доста време с "ще проверим и ще се обадим", оказа се че нито провериха, нито се обаждат.
та ползвам лерон за каквото ползвах тях, с тях общувам много по-лесно.
иначе габиели, че ми е по-наблизо. за тях засега за мен недостатъка е че не работят в събота.
преди време бях регистрирала поръчка с 20 пакета, обадиха ми се от англия да питат сигурно ли е че пакетите са 20, после ми се обадиха да ме уведомят че всичките 20 са пристигнали.
вече може и да не се регистрира пратка, пак я отбелязват в профила и може да се следи къде е в момента.

Аз звъня на нормалния телефон, това че Калин ми е дигал си изцяло късмет, имале сме случай казва ми ще ти пратя тракинг номера на мейла и до 5 минути го имам. Честно казано, тук ми се струва, че някой хора пишат от името на фирми или са близки до определени фирми, как Лерон ще ти доставят пратките, след като са на един адрес в Англия (поне бяха, мисля че още са) с ГГБГ. Реално ГГБГ карат пратките на Лерон, който на мен пък ми бяха объркали пратка, оправиха ги де, обаче тва е все едно да имаш една мандра за кашкавал, и да ходиш да купуваш от местния магазин, и да казваш че местния магазин е по - добър, след като и те купуват от същата мандра. Не че нещо, обаче Лерон нямат как да си возят пратките сами, което значи че ако ГГБГ се бавят, то и Лерон се бавят, ако ГГБГ ти загуби пратката по пътя, то Лерон няма как да ти я дадат. Лерон са приятна компания, просто моят принцип е колкото повече посредници, толкова по зле за крайния клиент.
Мислта ми беше, че не е вярно, че ГГБГ не си дигат телефона, напротив, винаги си го вдигат, дори извън работно време, в Англия също ми вдигат, когато имам пратка, за която по живо се интересувам.
С ГабиЕли е същото, винаги когато ми се е налагало се свързвам с тях и са ми дигали и в БГ и в UK.
С Габко сме си писали мейли, пак бяха много коректни.
Тоест и трите компании са добри, просто ГГБГ има по - голям пазарен дял в момента основно заради:
1. по бърз транспорт
2. няма нужда да си регистрираш пратките

Понеже се спомена тук, отидох на сайта на http://empresamail.co.uk, те така го написали, все едно като объркаш една буква или цифра и край с пратката ти, може би затова ГГБГ вземат превес, защото не се заяждат по такъв начин. Впрочем ГабиЕли ми регистрираха сами пратки, които бяха дошли по - разно от очакваното. Като цяло на мен ГГБГ и ГабиЕли са ми фаворити, и мога да кажа, че не поръчвам по 1-2 пратки, ами доста повече, тоест имам реален опит.
Все пак живеем в свободна икономика, всеки може да си тества с какъвто превозвач си иска, аз като имам проблем или ме интересува нещо, чета първо БГ-мамма, и все пак ако един превозвач въобще не се коментира, то най - вероятно е спрял работа за мене. Нещата дето се ползват и са добри, обикновенно се коментират в интернет.

Последна редакция: вт, 16 яну 2018, 11:29 от anna711

# 417
  • София
  • Мнения: 23 381
лерон ги ползвам когато не мога да плащам с моята карта, в кларкс например.
преди това за същото ползвах ггбг.
знам че ггбг им возат нещата, но общувам с лерон, а те са доста по-общителни и не се е случвало да не ми вдигнат телефон или да не ми отговорят на мейл.

всеки си има различни критерии дали е доволен от нещо.
на мен не ми пречи забавянето на курсове, хората са си дали график, случват се и непредвидени неща.
дразни ме като ме заблуждават с "ще проверим и ще се обадим" например, и то няколко пъти.

# 418
  • Мнения: 20 522
Това - ще проверим и ще се обадим и на мен ми се случи тия дни. Ама аз давам някакъв толеранс и започвам да досаждам. Като цяло знам, че декември и януари, докато влязат в ритъм, може да има неточности и не се впрягам. И не са само превозвачите. През последния месец от 3 сайта имах проблем с поръчки и се наложи да им пиша и да се изясняваме, и то сайтове, с които никога не съм имала проблем. Подаръци, намаления и навсякъде беше станало бъркотия.

# 419
  • Мнения: 13
Ако това ще Ви успокой, аз имам от Ноември писма дето трябваше да пристигнат с БГ Пост, на 12.12.2017 ми пратиха едни документи пак до Пощата от Англия, звъня днес в БГ Пост понеже получих email от компанията с документите да питат какво става с мен, и в БГ ПОСТ жената пита служителките и те викат "Ами ние много добре Ви знаем пощенската кутия, ама нищо не е идвало". Дали я знаят добре или не аз не зная, но от 2 месеца насам нищо не се получава, а имам над 5 писма дето са изпратени със 100% сигурност и са от ЕС.
За ще проверим и ще Ви се обадим след малко, предполагам сте наясно че само на една доставка през деня Вашия превозвач получава едно 200 пратки, било то от Ибей, Амазон, или друг популярен сайта, говорим за офиса им в Англия (сметнете си сами колко прави на седмица), тука в БГ не ми се мисли колко пратки пристигат на един курс, та след малко със сигурност не значи 5 или 10 минути при 1000+ пратки в техния офис. И мен ме дразни, но това сигурно е проблем на изразяването, след малко при превозвачите са поне 3-4 часа до 1 ден.

Общи условия

Активация на акаунт