WIZZ AIR - 27

  • 67 689
  • 744
  •   1
Отговори
# 330
  • София
  • Мнения: 11 691
Ако беше прочела последните няколко коментара, щеше да разбереш отговорът. Ако полетът е много скоро, не дава такава опция, както и понякога като се бъгне.

# 331
  • София
  • Мнения: 30 208
Ако беше прочела последните няколко коментара, щеше да разбереш отговорът. Ако полетът е много скоро, не дава такава опция, както и понякога като се бъгне.
Току-що прочетох тук и в сайта. Благодаря! Беше ми спешно и реших направо да попитам.

# 332
  • София
  • Мнения: 90
Здравейте!
Моля спешно за отговор на 2 въпроса, че нещо се обърках.
Ще пътуваме аз, съпруга ми и дъщеря ми на 7 г. Искам да закупя места. В тази връзка са и питанията ми:
1) Ако купя само 2 места (за мен и съпруга ми), ще разпредели ли системата съседно място за дъщеря ми, за да не купувам място и за нея?
2) Ако не купя места в процеса на резервацията, а реша на по-късен етап да го направя - по-висока ли е цената за места?

Благодаря предварително!

# 333
  • Мнения: X
Няма да разпределят служебно третото място, на място ще трябва да се оправяте.

# 334
  • Мнения: 743
Здравейте!
Моля спешно за отговор на 2 въпроса, че нещо се обърках.
Ще пътуваме аз, съпруга ми и дъщеря ми на 7 г. Искам да закупя места. В тази връзка са и питанията ми:
1) Ако купя само 2 места (за мен и съпруга ми), ще разпредели ли системата съседно място за дъщеря ми, за да не купувам място и за нея?
2) Ако не купя места в процеса на резервацията, а реша на по-късен етап да го направя - по-висока ли е цената за места?

Благодаря предварително!

купете си три места и не си създавайте излишни проблеми,не струва кой знае колко -особено на общите разходи нужни за където и да е из Европа.

# 335
  • София (Възраждане)
  • Мнения: 2 299
Има ли явна тенденция при незакупени места пътниците от една резервация да се разделят?! Имам няколко полета с УИЗ, винаги в състав двама възрастни + дете и досега никога не съм купувала място, а винаги ни слага един до друг.  
Освен това, днес докато резервирах системата ме предупреди, че ако не купя места, ще имам право да се регистрирам само 48 часа преди полет. Това съм го изпуснала, през юли не беше така:flushed:

Последна редакция: вт, 26 сеп 2017, 00:38 от Mooimeiske

# 336
  • Мнения: X
Понеже бях в същата чуденка поразпитах мои пътуващи близки. Тенденцията е да слагат семейството заедно.

# 337
  • София
  • Мнения: 90
Благодаря ви за отговорите!

Аз нямах за цел да спестя 12 + 12 лв, но просто при последното ни пътуване, когато бяхме с 3-те деца (7, 12 и 17 г.) също купувах места за всички, но след това видях, че са ми таксувани само 3 места, а не 5. А местата бяха точно тези, които бях отбелязяла в процеса на резервацията при избора на места. Затова ми стана интересно.
По принцип, за мое и на семейството ми спокойствие при пътуване винаги купувам места и се чекирам по-рано, дори и за полета на връщане.

Хубав ден, безпроблемно и приятно пътуване на всички!

# 338
  • Мнения: 26
Здравейте,
Имам проблем с резервацията в Wizz air и ще се радвам, ако някой може да ми помогне, за което предварително благодаря.

Подариха ми 3 ваучера по 25 EUR всеки. Искам да направя резервация за двупосочен билет от София-Бирмингам и да платя билетите с ваучерите. Стойността на билетите идва малко под 130 лв, т.е. ваучерите би следвало да са достатъчно. Правя резервацията успешно до последния етап. В общите им условия за ваучерите пише, че може наведнъж да се осребряват до 4 ваучера. Но уви срещам следните трудности:
1. Има опция за въвеждането само на един ваучер.
2. Дори при неговото въвеждане и тикването на съгласието с общите условия, бутонът "продължи", не е активен.
3. В ОУ за ваучерите пише също така, че ако сумата по ваучерите недостига е възможно доплащане само с банкова карта. Въвеждам данни и за банкова карта, да не би това е да е причината, но уви, пак не ми дава активна опция да продължа.
Опитах да закупя билетите за отиване и връщане по отделно, но пак не срещам проблем. Звънях им, не вдигат и реших да питам вас.
Наистина благодаря на всички отзовали се!

Усмихнат ден

# 339
  • Мнения: X
Странно е това с местата, защото на мен ми таксуваха и още как, мястото за 4 годишния ми син. Според мен системата е автоматична и възрастта няма значение. Аз купих място на детето, за да не го притеснявам с изчакване, че не е пътувал досега и е притеснителен, иначе моите близки ме съветваха да не го правя (нито за мен, нито за него).

# 340
  • Мнения: 139
Здравейте, когато се прави резервация в Букинг през сайта на Уиз еър, къде и кога се вписва номерът на Уиз профила, на който да се възстановят 10% от резервацията?

# 341
  • София (Възраждане)
  • Мнения: 2 299


Здравейте, когато се прави резервация в Букинг през сайта на Уиз еър, къде и кога се вписва номерът на Уиз профила, на който да се възстановят 10% от резервацията?

Накрая, непосредствено преди потвърждението на резервацията, се появява поле с възможност за въвеждане на номера на Уизз сметката. Това само ако влизането е през линка в сайта на Уизз!

# 342
  • София
  • Мнения: 11 691
Maria Seveva, да не би да са отменени тези полети вече, но поради някаква причина да излизат в системата. Четох, че Уиз прекратяват полетите до Бирмингам, мисля от 5 ноември беше.

# 343
  • Варна
  • Мнения: 3 362
Maria Seveva,

Всички полети на нискотарифната авиокомпания "Wizz Air" от София до Бирмингам, Бристол и Донкастър/Шефийлд ще бъдат преустановени от 6 ноември. Това се посочва в становище на компанията в отговор на въпрос на БТА по повод сигнал от клиенти на компанията за отменени резервации за посочените дестинации.

# 344
  • Мнения: 139
Mooimeiske, благодаря за отговора!

Общи условия

Активация на акаунт