На море в Турция - тема 14

  • 97 758
  • 735
  •   1
Отговори
# 165
  • Мнения: 2 134
Благодаря Ви!
Мисля,че все пак ,като категория би трябвало в най-общите си параметри
да е ясна разликата между Ултра и останалите.
/напр.да не се заплаща алкохол след 23.00ч и др./

# 166
  • Мнения: 7 605
Благодаря Ви!
Мисля,че все пак ,като категория би трябвало в най-общите си параметри
да е ясна разликата между Ултра и останалите.
/напр.да не се заплаща алкохол след 23.00ч и др./

И това не. Почивала съм в хотели ОИ с денонощен бар, в който алкохолът денонощно беше безплатен. Няма начин, трябва да четеш внимателно описанието на хотела...

# 167
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 4 731
Мнение на потребител, получено на личен.

"Здравейте.След като обикновени хора не могат да пишат в този форум,а вие явно четете други форуми и публикувате само хубави отзиви,то публикувайте тези,в които клиентите се оплакват от лошо обслужване на наши фирми.Ето един такъв:
Ето,че почивката в Алания свърши.Всичко беше много хубаво.Много добра организация в пътуването на отиване,посре- щане и настаняване на ниво.Хотела,който си бяхме избрали се оказа над очакванията ни за тризвезден с all.Много чист,приятна обстановка в стаите и в целия хотел,приятен и културен обслуж- ващ персонал.Храната и напитките бяха по желание на клиентите и в достатъчни количества през целия ден.Плажа е само на 300м, собствен/с шезлонги и матраци/ и най важното работещ бар от 10-18 ч с всички видове напитки,без концентрат.Концентрата си го консумирахме вечерта в ресторанта с вечерята.Наоколо инфраструктурата е добре подредена и хотелите са 4*или 5*.Водача на групата,Сашо и местните екскурзоводи,Надя и Сезгин,бяха много отзивчиви и добре подготвени по всички въпроси.За това искам специално да им благодаря.Но по стара българска традиция,след всичко хубаво по времето на почивката,някой се .......... на метеното.На връщане започнаха неволите.Автобуса беше друг и с много сгъстени седалки,което създаваше адско неудобство за дълго пътуване.Водача на групата така и не се представи и беше общо взето пътник като нас.Но на границата бяха същинските неволи.Оказа се,че документите на автобусите ни не са оформени правилно/било отбелязано,че излизат от Турция празни/и ние минахме,но тях не ги пуснаха.Тази идилия продължи цели 6 ч-пеша през границата,после обратно за багажа уж ще има резервни автобуси на наша територия и т.н.Всичко това развали настроението на хората и приятната почивка отиде на "кино".Накрая така и не разбрахме чия беше вината за всичко това,тъй като постоянно се подаваше невярна информация от водач или шофьори.Но лошото се забравя бързо,остават хубавите спомени.Фирмата оператор е Емералд,а превозвач-Хеброс.Така и не се разбра чия е вината-на оператора или на превозвача,но потърпевши са клиентите.
Благодаря."


Допълвам:
"  -хотела,в който бяхме е  Vital Beach  в местност Конаклъ на Алания и спокойно по моя оценка може да е 3+*;"

Последна редакция: ср, 08 юни 2011, 15:09 от Galactic Voyager

# 168
  • Мнения: 2 479
Ей това е късмет, не стига разстоянието от Алания, ами и 6 часа на границата  ooooh!... много неприятно  Confused.

# 169
  • Мнения: 1 525
Аз четох за този случай в друг форум. Много неприятно. Ето как може да се развали цялостното впечатление.
После защо има теми "никога повече с ..." въпросната фирма.
Аз два пъти пътувах с тях, и нямам оплаквания.
Късмет.
Но не трябва да се разчита на късмета. А на това, винаги всичко да е наред.

# 170
  • София
  • Мнения: 3 414
Много неприятен случай,случайно попаднах на обявите за почивка с автобус в Анталия и видях няколко различни фирми за превоз,нито една по известна ми.Рисковете винаги има от повреда на личния авт. така и с автобус може да стане и пак е неприятно,да не се случва на никой.

# 171
  • Пловдив
  • Мнения: 5 120
Момичета,моля ви да ме насочите към хотел в Анталия който да е ОИ и да е до 550 лева на човек   Praynig Praynig

# 172
  • в матрицата
  • Мнения: 952
armira, за кой период и какъв транпорт?

# 173
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 4 731
Момичета,моля ви да ме насочите към хотел в Анталия който да е ОИ и да е до 550 лева на човек   Praynig Praynig

За чартърна програма - само и единствено ласт минит гледйте. Peace

# 174
  • Мнения: 242
Мнение на потребител, получено на личен.

"Здравейте.След като обикновени хора не могат да пишат в този форум,а вие явно четете други форуми и публикувате само хубави отзиви,то публикувайте тези,в които клиентите се оплакват от лошо обслужване на наши фирми.Ето един такъв:
Ето,че почивката в Алания свърши.Всичко беше много хубаво.Много добра организация в пътуването на отиване,посре- щане и настаняване на ниво.Хотела,който си бяхме избрали се оказа над очакванията ни за тризвезден с all.Много чист,приятна обстановка в стаите и в целия хотел,приятен и културен обслуж- ващ персонал.Храната и напитките бяха по желание на клиентите и в достатъчни количества през целия ден.Плажа е само на 300м, собствен/с шезлонги и матраци/ и най важното работещ бар от 10-18 ч с всички видове напитки,без концентрат.Концентрата си го консумирахме вечерта в ресторанта с вечерята.Наоколо инфраструктурата е добре подредена и хотелите са 4*или 5*.Водача на групата,Сашо и местните екскурзоводи,Надя и Сезгин,бяха много отзивчиви и добре подготвени по всички въпроси.За това искам специално да им благодаря.Но по стара българска традиция,след всичко хубаво по времето на почивката,някой се .......... на метеното.На връщане започнаха неволите.Автобуса беше друг и с много сгъстени седалки,което създаваше адско неудобство за дълго пътуване.Водача на групата така и не се представи и беше общо взето пътник като нас.Но на границата бяха същинските неволи.Оказа се,че документите на автобусите ни не са оформени правилно/било отбелязано,че излизат от Турция празни/и ние минахме,но тях не ги пуснаха.Тази идилия продължи цели 6 ч-пеша през границата,после обратно за багажа уж ще има резервни автобуси на наша територия и т.н.Всичко това развали настроението на хората и приятната почивка отиде на "кино".Накрая така и не разбрахме чия беше вината за всичко това,тъй като постоянно се подаваше невярна информация от водач или шофьори.Но лошото се забравя бързо,остават хубавите спомени.Фирмата оператор е Емералд,а превозвач-Хеброс.Така и не се разбра чия е вината-на оператора или на превозвача,но потърпевши са клиентите.
Благодаря."


Допълвам:
"  -хотела,в който бяхме е  Vital Beach  в местност Конаклъ на Алания и спокойно по моя оценка може да е 3+*;"
Много съжалявам за неприятностите, които сте имали на връщане. Тъй като ние пътуваме само със собствен транспорт, нямам наблюдения за групови пътувания. Мисля, че трябва да подадете жалба в Емералд и да си търсите правата за тази дивотия. Но тъй като превозвача е различен от ТО, ще падне голямо ходене по мъките. Договорът за превоз сигурно е между Емералд  и Хеброс и не би трябвало да ви подмятат насам-натам.Желая Ви успех и дано се преборите простотиите.

# 175
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 4 731
"  -написах жалба до г-н Хитов,управител на Емералд,и днес получих отговор.В него няма грам самокритичност за евентуална макар и малка тяхна вина/например за неправилно сключен договор с фирмата превозвач,в случая Хеброс/.Но аз имам сключен договор с тях и ще си търся обезщетение от тях."


Цитат

# 176
  • Пловдив
  • Мнения: 5 120
armira, за кой период и какъв транпорт?
периода е края на август-началото на септември,а транспорта според зависи от офертата

# 177
  • Мнения: 242
"  -написах жалба до г-н Хитов,управител на Емералд,и днес получих отговор.В него няма грам самокритичност за евентуална макар и малка тяхна вина/например за неправилно сключен договор с фирмата превозвач,в случая Хеброс/.Но аз имам сключен договор с тях и ще си търся обезщетение от тях."


Цитат
През 2008 г. имахме проблем с настаняването в хотел в Кушадасъ. За 3 дена ни настаниха в помещение за персонала, но ние направихме много снимки, алармирахме турския представител и като се върнахме подадохме жалба в агенцията. Възстановиха ни две трети от сумата, но почивката ни беше съсипана. Ако трябва, борете се в съда. Успех!

# 178
  • София
  • Мнения: 2 437
Брей, че кофти ситуация. Да не се случва на никой повече. Не знам в кой е вината, но си търсете правата.

# 179
  • Мнения: 2 134
Това не бива да се случва,алармирайте ако трябва и бтв !
Ако това се случеше на немски туристи ?!!!!

Общи условия

Активация на акаунт