Френския адрес за доставка на поръчките ни, транспорта им до България и изпращането им до нас осигуряват:
Francetobg
Информация за условията им на доставка, новини и промоции:
http://www.francetobg.net/bg
http://www.facebook.com/pages/Francetobg/208739925821079?sk=info
За контакт:
skype: francetobg
тел. 0888965179
e-mail: francetobg@gmail.com
Бланка за заявка на доставка
Petit Soleil
Информация за условията им на доставка, новини и промоции:
http://www.petitsoleil.fr/index.php?option=com_content&view= … =53&Itemid=68
http://www.facebook.com/#!/media/set/?set=a.205108786196545.51833.114677878572970
За контакт:
skype: petitsoleil.fr
e-mail: commande@petitsoleil.fr
Бланка за заявка на доставка
Smart Delivery
Информация за условията им на доставка, новини и промоции:
www.smartdelivery.org
http://www.facebook.com/smartdeliveryfr?sk=info
За контакт:
e-mail: info@smartdelivery.org
Бланка за заявка на доставка
Забележка: Превозвачите са подредени по ред на появата им като предлагащи транспортни услуги.
Внимание! Моля при избора на превозвач внимателно да се информирате и да осмислите начина, по който той определя цената за доставка! Има разлика между реално тегло и тарифно тегло на пратката. Тарифното тегло е по-голямото измежду реалното и обемното тегло. Обемното тегло се изчислява по формулата: дължина х ширина х височина/6000 в сантиметри. Или - при таксуване по тарифно тегло, ако пратката е по-тежка, отколкото обемна (сметнато по формулата), ще платите според реалното й тегло; ако е по-обемна (по формулата), отколкото тежка, ще платите според обемното й тегло.
След като направим поръчка в сайта и получим потвърдителен e-mail за нея, трябва да уведомим за пратката избрания от нас превозвач, като му изпратим бланка-заявка за доставка на пратката ни от Франция до България.
Движението на поръчката ни от сайта до френския адрес на превозвача можем да следим на този адрес, след като получим от сайта тракинг номер за проследяване. Но когато пратката е отбелязана в този сайт като доставена, това означава, че е пристигнала в местния пощенски клон и предстои доставката й на адрес. Има разминаване от няколко дни в отразената дата на доставка и реалната дата на доставка. Превозвачът поема ангажимент за нашата поръчка едва след като тя пристигне на неговия френски адрес. Няма задължението да следи вместо нас статуса й преди това, както и не е отговорен за евентуалното й забавяне от сайта или от френските пощи.
Нека тази тема бъде за въпроси и коментари по използването на услугата "превоз на покупките ни от френски онлайн магазини". Не са желателни постове от типа "кой превозвач да избера?" и "ама сигурна ли си, че искаш да избереш този?" - условията и на трите фирми са представени достатъчно ясно и изборът е личен. След като изборът е направен, тук ще си помогнем да намерим отговори на вълнуващите ни въпроси и ще сипем похвали и/или оплаквания.