Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как мога да върна поръчка от Temu?
Какво представлява приложението 0700?
Защо общата сума на втората поръчка е различна от тази в потвърдителния имейл?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как мога да върна поръчка от Temu?
За да върнете артикул от Temu, първо влезте в акаунта си на уебсайта или приложението. След това намерете съответната поръчка в раздела „Моите поръчки“ и изберете артикулите за връщане, като посочите причината за връщането. Предоставете необходимата допълнителна информация и изберете начина на възстановяване на средствата. Накрая изпратете заявката и следвайте инструкциите за връщане на артикулите.
-
Какво представлява приложението 0700?
-
Защо общата сума на втората поръчка е различна от тази в потвърдителния имейл?
Разликата в сумата, която е била изтеглена от вашата карта при втората поръчка, може да се дължи на разлики в обменните курсове. Ако поръчката е направена през почивните дни, банката може да я осчетоводи по леко различен курс. Въпреки това, ако сте платили с дебитна карта, това не би трябвало да се случва, освен ако сметката ви не е в друга валута и плащате в лева.
-
Как мога да се свържа с Temu, за да попитам за разликата в сумата на поръчката?
-
Как се актуализират цените на продуктите в Temu?