Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Какво да правя, ако поръчките ми все още са със статус „Не е изпратен“?
Как мога да направя поръчка от Amazon UK?
Как мога да разбера дали поръчката ми ще бъде отказана, ако нямам наличност в картата?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Какво да правя, ако поръчките ми все още са със статус „Не е изпратен“?
Ако вашите поръчки все още са със статус „Не е изпратен“, може да се наложи да изчакате малко повече, тъй като това може да се дължи на забавяне в обработката. Ако сте притеснени, можете да се свържете с продавача или да проверите дали има проблем с плащането ви, което може да е причина за забавянето.
-
Как мога да направя поръчка от Amazon UK?
За да направите поръчка от Amazon UK, първо трябва да създадете акаунт на техния уебсайт. След като имате акаунт, можете да търсите продукти и да ги добавяте към вашата кошница. Когато сте готови за плащане, просто въведете адреса си за доставка и изберете предпочитания от вас метод на плащане. След като завършите поръчката си, ще получите потвърждение по имейл.
-
Как мога да разбера дали поръчката ми ще бъде отказана, ако нямам наличност в картата?
Ако нямате наличност в картата по време на плащане, може да очаквате поръчката ви да бъде забавена до момента, в който имате достатъчно средства. Обикновено продавачите не отменят незабавно поръчки; те дават известно време за плащане. Въпреки това, ако сте загрижени, можете да се свържете с продавача за повече информация.
-
Какви играчки са подходящи за бебета на 4 месеца?
-
Как да избера подходящо колело за 3-годишно момиченце, което е високо 112 см?