Fashion Days отговаря на вашите въпроси

  • 128 092
  • 875
  •   1
Отговори
  • Мнения: 1 180
Fashion Days написа:


"Здравейте!

Ние сме Fashion Days – най-големият онлайн клуб за пазаруване в Централна и Източна Европа. Може би много от вас искат да поръчват от нашия сайт, но имат въпроси за дейността ни и процеса на поръчване. Създаваме тази тема  специално за вас и с удоволствие ще отговорим на всички ваши въпроси.

Основните неща, които трябва да знаете за нас, са:

•   Качество на стоките
Ние предлагаме на нашите клиенти световноизвестни марки с отстъпки до 80%. Работим единствено с официалните производители и дистрибутори на марките и гарантираме за качеството на всеки наш продукт.
Важно е да се отбележи, че напоследък става все по-популярно големите брандове да изнасят производството си в държави като Китай, Индия, Тайван и т.н. с цел оптимизиране на производствени разходи. Затова фактът, че даден продут е произведен в някоя от тези държави, не означава автоматично, че не е оригинален. Напротив, можете да бъдете сигурни, че от нас поръчвате само оригинални продукти.

•   Наличности и срок на доставка
Кампаниите ни са активни едновременно за всички десет държави, в които присъстваме. Тъй като към някои кампании има интерес от страна на наистина голям брой хора, е напълно възможно някои артикули да се изчерпват много бързо.
Поръчаните продукти се доставят от производителите в централния ни склад, откъдето се разпращат директно по адреси. Срокът за получаване е до 30 дни. Понякога, поради непредвидени обстоятелства от страна на доставчиците, се получават забавяния, но ви уверяваме, че екипът ни работи активно за оптимизиране на процеса на доставка, с цел избягване на подобни закъснения.

•   Връщане на стока
Ако си мислите, че нещо няма да ви стане или не сте сигурни, че ще ви стои добре, не се притеснявайте – винаги можете да го върнете, ако не ви удовлетворява.

И не забравяйте, нашият център за обслужване на клиенти е винаги на ваше разположение – 24 часа, 7 дни в седмицата: телефон 02 / 421 9500 и имейл fashion@fashiondays.bg

Насреща сме за въпроси и градивни предложения!

Екипът на Fashion Days България"

Последна редакция: ср, 07 май 2014, 11:46 от Адри́

# 1
  • out of space
  • Мнения: 8 573
Как седи въпросът с отстъпките? Определен брой поръчки ли трябва да направя или може би да поканя определен брой хора?  Rolling Eyes

# 2
  • Мнения: 2
Здравейте, Ери,

В момента разработваме програма за лоялност на клиентите ни и в бъдеще ще предоставяме отстъпки. В момента услугата е активна само в случаите, когато биват организирани специални промоции и игри, в които наградата е ваучер за пазаруване.

# 3
  • Мнения: 3 993
Здравейте,

Аз имам няколко въпроса към вас.

Искам да ви попитам имате ли нещо общо с френския онлайн клуб за пазаруване Vente-privee или вашият сайт случайно копира схемата на разпродажби във френския?

И още, казвате, че отстъпките при вас са до 80%, но отстъпки от кои цени? Аз пазарувам от Vente-privee и смея да твърдя, че техните цени са по-ниски от вашите, макар, че отстъпките им са същите - до 80%.

И последен въпрос. Ваши продукти, които съм разгледала - дрехи и обувки, ми приличат на стоки тип "аутлет". Така ли е в действителност, стоки от минали сезонни колекции ли продавате?

# 4
  • Мнения: 2

Здравейте, Little wingels,
Fashion Days няма нищо общо с френския клуб Vente-privee, въпреки че схемата на пазаруане е същата. Нашият клуб за онлайн пазаруване е създаден в Швейцария и към момента е най-големият в Централна и Източна Европа. Освен в Швейцария, където е централата ни, и в Германия, където имаме офис, сайтове за пазаруване имаме в България, Румъния, Чехия, Унгария, Словакия и Словения.
Отстъпките, които предлагаме за топ модни марки, са до 80% и са от цените на производителите. Нашите колеги в Швейцария и Германия работят ежедневно с директни представители на марките и цените биват договаряни според конкретните кампании.
Повечето от стоките, които предлагаме, действително са от стари колекции, но все по-често в кампаниите ни има и нови, а понякога големи производители (като Ed Hardy и Kenzo например) пускат някои от най-новите си продукти първо при нас.

# 5
  • Мнения: 3 993
Благодаря за отговорите!

Надявам се и Ви пожелавам да продавате по-често и повече от най-новите продукти.  Peace

# 6
  • Мнения: 68
Здравейте! Току-що получих една поръчка от вас - дънки Meltin`Pot, модел Myla, №28 - много съм доволна, за което благодаря! За съжаление, обаче, са ми големи. Видях темата и реших, че може би някой си е поръчал по-малък номер и търси следващият- да си ги разменим. Ако имате някаква идея или някой ви потърси за същото нещо-моля пишете ми!

# 7
  • Мнения: 2
Привет, pastel,

и ние благодарим за обратната връзка  Simple Smile
Имаме предвид Вашето запитване и ако получим подобна информация, ще Ви осведомим.

# 8
  • Мнения: 4 076
Здравейте,
Тука ли пишем вече отзиви за ФД.
Получих си последната пратка от кампанията на Трусарди,много красив тоалет.За съжаление ми е голям и сигурно щях да го върна,ако нямах под ръка вълшебна шивачка.Всичко вече е ок.
Хем внимавам и съотнасям съответната номерация към българската,гледам и моделите с какви размери кои номера носят,и все поръчвам големи.За връхното облекло-проблем никакъв,но за рокли, панталони и пр.наистина трябва да се внимава.
Много съм доволна от покупката си!

# 9
  • Пловдив
  • Мнения: 108
Здравейте, видях че се обсъжда и в другата тема, затова реших да пиша и аз относно времето, за което продуктите се пазят в кошницата. Всъщност, аз си мисля, че те въобще не се пазят там. Наистина ще е добре ако може малко да се поувеличи това време, примерно поне 15 минути, за да има възможност поне да се разгледа цялата кампания. Много често съм се отказвала от поръчка, само защото примерно по-желаният ми продукт се е изчерпвал за секунди от кошницата. А бъдете сигурни, че ако имаме малко повече време за разглеждане, ще напълним още повече кошницата  Joy. Съветът ми е да промените нещо в тази насока.
Като цяло иначе съм доволна от продуктите, случвало се е да връщам 2-3 пъти неща, но заради неподходящи размери. Днес отново получих две пратки, много доволна съм и от двете  Peace.

# 10
  • Мнения: 4
Здравейте,

можете ли да ми обясните как хубавите модели са винаги изчерпани дори в същия ден в който е пусната промоцията? Имам чувството че зареждате по 1 бройка от тях. Всеки път като влезна в сайта ви и са останали само боклуци, вече се разочаровах и спрях да влизам - то няма смисъл!

# 11
  • Мнения: 2
Здравейте, видях че се обсъжда и в другата тема, затова реших да пиша и аз относно времето, за което продуктите се пазят в кошницата. Всъщност, аз си мисля, че те въобще не се пазят там. Наистина ще е добре ако може малко да се поувеличи това време, примерно поне 15 минути, за да има възможност поне да се разгледа цялата кампания. Много често съм се отказвала от поръчка, само защото примерно по-желаният ми продукт се е изчерпвал за секунди от кошницата. А бъдете сигурни, че ако имаме малко повече време за разглеждане, ще напълним още повече кошницата  Joy. Съветът ми е да промените нещо в тази насока.
Като цяло иначе съм доволна от продуктите, случвало се е да връщам 2-3 пъти неща, но заради неподходящи размери. Днес отново получих две пратки, много доволна съм и от двете  Peace.


Здравейте,

Уверяваме Ви, че продуктите се пазят 5 минути - времето не е много, но все пак се пазят. Разбираме, че ви се струва недостатъчно и ще имаме предвид вашите препоръки.

Хубава вечер Simple Smile

# 12
  • Мнения: 2
Здравейте,

можете ли да ми обясните как хубавите модели са винаги изчерпани дори в същия ден в който е пусната промоцията? Имам чувството че зареждате по 1 бройка от тях. Всеки път като влезна в сайта ви и са останали само боклуци, вече се разочаровах и спрях да влизам - то няма смисъл!

Здравейте,

Всички кампании, които Fashion Days предлага ежедневно, са отворени за потребителите в 6-те държави в Европа, в които присъстваме. В момента потребителите за цялата група са над 2 000 000. Количествата, които предлагаме не са малки, но интересът към кампаниите ни е наистина голям. Затова Ви съветваме да разглеждате новите кампании още когато стартират, доколкото Ви е възможно, разбира се.

Хубава вечер Simple Smile

# 13
  • Мнения: 123
Здравейте,поръчала съм си от последната ви кампание на Кавали 4бр часовници,за кога горе-долу да очаквам доставката понеже гледам в сайта,че съм още в обработка?А иначе си поръчах на Калвин Клайн сандали върховни са и страшно удобни

# 14
  • Мнения: 2
Здравейте,поръчала съм си от последната ви кампание на Кавали 4бр часовници,за кога горе-долу да очаквам доставката понеже гледам в сайта,че съм още в обработка?А иначе си поръчах на Калвин Клайн сандали върховни са и страшно удобни


Здравейте,

Радваме се, че сандалите Ви харесват Simple Smile
Доставката на всички стоки се случва в рамките на 30 дни, а понякога могат да пристигнат и по-рано. Ако Ви интересуват детайли за Вашата конкретна поръчка, можете да се свържете с нашия Център за обслужване на клиенти на тел. +359 2 421 9500 или на електронна поща: fashion@fashiondays.bg

Хубав ден!

Общи условия

Активация на акаунт