Надявам се тази тема да е полезна за тези, които планират пътуване до Истанбул с Караджъ Турс. По ужасен сервис не ни е бил предлаган, а определено не очаквахме супер условия. Ние пътувахме на 19ти юли за 3 дни. Това ни беше третата визита до Истанбул така че имахме идея какви са условията в хотели 3 и 2 звезди. При записването на екскурзията ни настояхме изрично за 3 звезди въпреки че цената беше по-висока. При по голямата част от фирмите офертите за уикенд в Истанбул са ''no name'', kоето означава, че името на хотела, в който се настаняват туристите, се разбира в последния момент. Представителката на Караджъ Турс ни увери, че въпреки това че не се знае точен хотел, класът им е три звезди. Дори ни отвори сайтовете на около 7 хотела с които най- често работят, за да ни покаже стаите. Хотелите изглеждаха доста добре а и в някои наши познати бяха отсядали и бяха доволни. Естествено тези хотели които ни бяха показани не се случиха да са същите, в които гостите се настаняват. Нашият хотел се казваше Eyfel (http://www.hoteleyfel.com/) три звезди. Условията бяха същите, както в двузвезден хотел, а те са доста мизерни! Чарвафите не бяха сменяни въобще. По вътрешната част на завивката имаше косми, кръв по възглавниците беше друга екстра към тризвездните условия. Подът беше с мокет, пълен с трохи и стари засъхнали петна. Мен ми беше изклочително гнусно да се събуя. Тоалетната беше цялата засъхнала с подозрителни жълти петна по седалката. Мократа кърпичка, с която я забърсахме стана кафеникава. Направо ми се доповръща като го видях това. Хавлиите бяха целите надрани с петна по тях и освен за под за другн не могат да се ползват. Подът в банята лепнеше а фигуте и ъглите на ваната бяха черни от мухъл. Веднага се обадихме на педставителата ни от фирмата, за да ни сменят хотела. Стигна се до скандал с мениджъра от местният им офис на TEZ tours. Обяснихме му че условията не отговарят на три звезди а хигиената е по всякаква критика и че това е вторият път при който ни набутват в такава мизерия. (При първата ни визита бяхме настанени в хотел две звезди пак с Караджъ Турс при подобрни условия). Беше ни отказано всякакво съдействие а мениджърът ни каза че ако не сме довони може да си търсим сами друг хотел без компенсация от тяхна страна. Или на кратко Взехме ви парите не ни занимавайте повече.
За капак на невероятние им сървис автобусите и на двете групи от Варна и София се развалиха на магистрлата извън Истанбул. Пътят на нашата група се удължи с 3 часа! На края бяхме като убите след кошмарното чакане на слънце на магистралата при повече от 35 градуса температура. Качвам и снимки за да може да добиете представа за каква мизерия ставаше дума.