Уикенд в Истанбул - Караджъ Турс - karaci tours - Никога повече!!!!!!!

  • 21 620
  • 32
  •   1
Отговори
  • Мнения: 0
Здравейте,

Надявам се тази тема да е полезна за тези, които планират пътуване до Истанбул с Караджъ Турс. По ужасен сервис не ни е бил предлаган, а определено не очаквахме супер условия. Ние пътувахме на 19ти юли за 3 дни. Това ни беше третата визита до Истанбул така че имахме идея какви са условията в хотели 3 и 2 звезди. При записването на екскурзията ни настояхме изрично за 3 звезди въпреки че цената беше по-висока. При по голямата част от фирмите офертите за уикенд в Истанбул са ''no name'', kоето означава, че името на хотела, в който се настаняват туристите, се разбира в последния момент. Представителката на Караджъ Турс ни увери, че въпреки това че не се знае точен хотел, класът им е три звезди. Дори ни отвори сайтовете на около 7 хотела с които най- често работят, за да ни покаже стаите. Хотелите изглеждаха доста добре а и в някои наши познати бяха отсядали и бяха доволни. Естествено тези хотели които ни бяха показани не се случиха да са същите, в които гостите се настаняват. Нашият хотел се казваше Eyfel (http://www.hoteleyfel.com/) три звезди. Условията бяха същите, както в двузвезден хотел, а те са доста мизерни! Чарвафите не бяха сменяни въобще. По вътрешната част на завивката имаше косми, кръв по възглавниците беше друга екстра към тризвездните условия. Подът беше с мокет, пълен с трохи и стари засъхнали петна. Мен ми беше изклочително гнусно да се събуя. Тоалетната беше цялата засъхнала с подозрителни жълти петна по седалката. Мократа кърпичка, с която я забърсахме стана кафеникава. Направо ми се доповръща като го видях това.  Хавлиите бяха целите надрани с петна по тях и освен за под за другн не могат да се ползват. Подът в банята лепнеше а фигуте и ъглите на ваната бяха черни от мухъл. Веднага се обадихме на педставителата ни от фирмата, за да ни сменят хотела. Стигна се до скандал с мениджъра от местният им офис на TEZ tours. Обяснихме му че условията не отговарят на три звезди а хигиената е по всякаква критика и че това е вторият път при който ни набутват в такава мизерия. (При първата ни визита бяхме настанени в хотел две звезди пак с Караджъ Турс при подобрни условия). Беше ни отказано всякакво съдействие а мениджърът ни каза че ако не сме довони може да си търсим сами друг хотел без компенсация от тяхна страна. Или на кратко Взехме ви парите не ни занимавайте повече.
За капак на невероятние им сървис автобусите и на двете групи от Варна и София се развалиха на магистрлата извън Истанбул. Пътят на нашата група се удължи с 3 часа! На края бяхме като убите след кошмарното чакане на слънце на магистралата при повече от 35 градуса температура. Качвам и снимки за да може да добиете представа за каква мизерия ставаше дума.

# 1
# 2
  • Част от тайното общество на К.О.Т.К.И.-те
  • Мнения: 2 581
Има си тема за Истанбул, която посещават всички  интересуващи се от тази дестинация - можеше там да си пуснеш мнението  Wink


http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=668963.0

В първия пост има линк за подаване на жалба към Комисията по защита на потребителите - възползвай се  Wink Добави си и бележката, с която да докажеш, че са те накарали да платиш и "такса гориво" и ще им спретнат една проверка  Wink

# 3
  • Мнения: 1 819
Миналата година,септември месец,ходихме в Истанбул с Караджъ турс,писах тогава подробно в истанбулската тема,с тази фирма повече никога!Крайно арогантни,никакъв професионализъм и отношение,а автобусите им са...както и да е,да не се повтарям.
Тази година през май ходихме в Айвалък и съм очарована от агенцията,с която бяхме,коренна разлика,няма да я споменавам коя е.

# 4
  • София
  • Мнения: 216
Здравейте,

Надявам се тази тема да е полезна за тези, които планират пътуване до Истанбул с Караджъ Турс. По ужасен сервис не ни е бил предлаган, а определено не очаквахме супер условия. Ние пътувахме на 19ти юли за 3 дни. Това ни беше третата визита до Истанбул така че имахме идея какви са условията в хотели 3 и 2 звезди. При записването на екскурзията ни настояхме изрично за 3 звезди въпреки че цената беше по-висока. При по голямата част от фирмите офертите за уикенд в Истанбул са ''no name'', kоето означава, че името на хотела, в който се настаняват туристите, се разбира в последния момент. Представителката на Караджъ Турс ни увери, че въпреки това че не се знае точен хотел, класът им е три звезди. Дори ни отвори сайтовете на около 7 хотела с които най- често работят, за да ни покаже стаите. Хотелите изглеждаха доста добре а и в някои наши познати бяха отсядали и бяха доволни. Естествено тези хотели които ни бяха показани не се случиха да са същите, в които гостите се настаняват. Нашият хотел се казваше Eyfel (http://www.hoteleyfel.com/) три звезди. Условията бяха същите, както в двузвезден хотел, а те са доста мизерни! Чарвафите не бяха сменяни въобще. По вътрешната част на завивката имаше косми, кръв по възглавниците беше друга екстра към тризвездните условия. Подът беше с мокет, пълен с трохи и стари засъхнали петна. Мен ми беше изклочително гнусно да се събуя. Тоалетната беше цялата засъхнала с подозрителни жълти петна по седалката. Мократа кърпичка, с която я забърсахме стана кафеникава. Направо ми се доповръща като го видях това.  Хавлиите бяха целите надрани с петна по тях и освен за под за другн не могат да се ползват. Подът в банята лепнеше а фигуте и ъглите на ваната бяха черни от мухъл. Веднага се обадихме на педставителата ни от фирмата, за да ни сменят хотела. Стигна се до скандал с мениджъра от местният им офис на TEZ tours. Обяснихме му че условията не отговарят на три звезди а хигиената е по всякаква критика и че това е вторият път при който ни набутват в такава мизерия. (При първата ни визита бяхме настанени в хотел две звезди пак с Караджъ Турс при подобрни условия). Беше ни отказано всякакво съдействие а мениджърът ни каза че ако не сме довони може да си търсим сами друг хотел без компенсация от тяхна страна. Или на кратко Взехме ви парите не ни занимавайте повече.
За капак на невероятние им сървис автобусите и на двете групи от Варна и София се развалиха на магистрлата извън Истанбул. Пътят на нашата група се удължи с 3 часа! На края бяхме като убите след кошмарното чакане на слънце на магистралата при повече от 35 градуса температура. Качвам и снимки за да може да добиете представа за каква мизерия ставаше дума.



За кой ли път позната картинка, при екскурзиите до Истанбул. Значи, от далечната 2003 год. нещата не са се променили изобщо. Тогава за пръв и последен път бяхме в Истанбул и повече не повторихме, а и нямам никакво желание да ходим отново. Ние бяхме с друга агенция и настанени в също такъв бърдак, наречен "хотел" в Лалели. Вече не си спомням името му.То агенциите май само там настаняват, най- евтино им е. Отвратително беше...След като ни настаниха в хотелската стая след цяла нощ път и тежка панорамна разходка в Истанбул в невиждания трафик на града, съпругът ми трябваше да ходи да търси и да купува отпушващи препарати за банята и мивката, защото практически бяха неизползваеми. Тогава ударихме едно основно почистване и вече можеше да се ползва банята и тоалетната, но пак специално мен ме беше гнус. На екскурзията ни съдраха кожата от доплащания за допълнителни екскурзии и мероприятия...разбира се ние ходихме тогава само на три от тях. Ходихме и до Принцовите острови срещу сума няколко пъти в повече, отколкото възлизаше билета за кораба, т.е. до най-големия от тях - Буюк Ада или там както се казваше, който лично нас не ни впечатли особено. След това трябваше да се връщаме вече към София и по закона за всеобщата гадост, автобусът се счупи...
Мда, определено в скоро време не бих повторила тази дестинация...не и по този начин.

Последна редакция: вт, 24 юли 2012, 06:47 от bibi_2

# 5
  • Част от тайното общество на К.О.Т.К.И.-те
  • Мнения: 2 581
mamamishi
Спомени я, поне да знаем на кого да си даваме парите - явно хората са професионалисти и заслужават  Peace

bibi_2
Истанбул не е виновен, че агенцията е кофти - не мислиш ли? Защото има фирми, които са коректни, настаняват в хубави хотели и то в същия Лалели. А града си е прекрасен, стига човек да има смелостта да го открие. Той се променя всеки месец, а пък за тея 9 години промяната е огромна.

Да не говорим, че с малко желание човек може и сам да си организира екскурзия за доста малко пари.

# 6
  • Мнения: 1 819
Ще я спомена Шебек Simple Smile,макар че може би ще се сметне за реклама...
Фирмата е Ямболска,Ан мар травел.Ние тръгнахме от Търговище,имат офис там,понеже ни е най-близо.От Търговище до Ямбол ни закараха с техен транспорт,макар че бяхме само 4 човека,пари не са ни вземали за това.Автобусите им са последен модел,2012г.,много комфортни.Всичко като организация и обслужване и наистина на ниво,усмихнати,любезни и с грижа и внимание за всеки един...Лошото е,че нямат тръгване от В.Търново,но и при това положение с удоволствие бихме ги ползвали отново Peace

# 7
  • Част от тайното общество на К.О.Т.К.И.-те
  • Мнения: 2 581
Супер, тази информация ще послужи на нуждаещите се  Peace

# 8
  • Мнения: 1 934
Не са само Караджъ турс така. Аз бях април месец с Бутик Травъл и ни настаниха в Айма 2 или 1/който не е реновиран/. Ами в никакъв случай не е 3 звезди, а 2. Обаче го преглътнахме, защото и без това се прибирахме само да пренощуваме, но не беше чак така както е описано с ползвани чаршафи и прочие. Иначе други забележки нямам към фирмата  Peace

Между другото,  гледам на сайта им, че е валидна още промоцията за 110 лв за Истанбул с 2 нощувки, та може и да се възползвам, защото сама в никакъв случай не бих могла да докарам такава цена-пътни, нощувки със закуски+обзорната обиколка с автобус и гид, безплатни напитки в автобуса.

# 9
  • София
  • Мнения: 216

bibi_2
Истанбул не е виновен, че агенцията е кофти - не мислиш ли? Защото има фирми, които са коректни, настаняват в хубави хотели и то в същия Лалели. А града си е прекрасен, стига човек да има смелостта да го открие. Той се променя всеки месец, а пък за тея 9 години промяната е огромна.

Да не говорим, че с малко желание човек може и сам да си организира екскурзия за доста малко пари.

Шебек, ти защо приемаш толкоз лично нещата относно Истанбул ? Може би в твоите очи и в очите на  други хора градът е неотразим, но в моите не е такъв. Просто не харесвам Истанбул и турско-ориенталския манталитет. Научете се все пак да приемате различни мнения, различаващи се от вашите лични пристрастия.
Нашите агенции до една процедират по един и същи начин. Максимум печалба и минимум качество. Това си е мое мнение и никой не може да ме убеди в противното.
И за финал, аз отлично знам как и за къде да си организирам екскурзия.

# 10
  • Burgas, Bulgaria
  • Мнения: 357
Как пък така обобщаваш за всички агенции-ти със всички ли си пътувала?!В случая ти си предубедената .А Истанбул е един невероятен град,просто трябва да имаш "очи " за него.

# 11
  • Част от тайното общество на К.О.Т.К.И.-те
  • Мнения: 2 581
А защо реши, че го приемам лично  newsm78 Просто изказването ти е супер тесногръдо, защото едно е да кажеш "града не ми допадна" например, друго е "всички агенции са скапани, повече няма да им ходя в Истанбул-а."  Peace

Аз пък съм забелязала, че ориенталското е много повече застъпено в София и Виена, отколкото в Истанбул  Laughing

# 12
  • Мнения: 380
Факт е, че една агенция може да направи която и да е екскурзия неприятна. За себе си съм категорично убедена, точно за Истанбул, че щеше да ми хареса в пъти повече, ако не бях отишла с агенция, а си бях организирала всичко сама.
Не може ти да идеш да се настаняваш в хотел, а водачката да ти обясни, че паспортът ти ще стои на рецепцията, далече от тебе, 5 дена, щото така трябва (за нейно успокоение, но това никой не ти го казва), чуваш само едно "така трябва". Аз да не съм отишла за първи път на хотел, че да не ми е ясно колко трае попълването на регистрационната карта. Лично аз си прибрах документа по най-бързия възможен начин след това. Такова нещо на друго място никога не ми се беше случвало. Мисля, че това и в най-хубавия град, не би било отличния старт на която и да било екскурзия.

Тук мненията са субективни, но аз също подкрепям, че БГ агенциите са доста далеч от тези в Западна Европа, защото имам опит и с ТУИ, и мога да кажа, че няма нищо общо с нашите агенции.

# 13
  • Част от тайното общество на К.О.Т.К.И.-те
  • Мнения: 2 581
Така е, glare - но аз все си мисля, че основното е настройката на пътуващия.
Аз не съм фенка на агенциите, но в един престой мога да разделя агентското обслужване от самия град и атмосферата. Не бих могла да ги заместя, нито да характеризирам едното с другото.
А пък и смятам че имам достатъчно желание и ум в главата, че да си организирам сама пътуванията. Но и в такъв случай никой не е застрахован, че всичко ще е "като в нета" и няма да има фиаско  Wink

# 14
  • Мнения: 380
Ето един прост пример, в който агентското обслужване прави нещата неприятни.

За деня са планирани 2 мероприятия, първото включва разходка с корабче по Босфора + посещение на вселенската партиаршия. Второто - хълма Пиер Лоти + Миниатюрк.
Разстоянието между хълма и патриаршията е пренебрежимо малко, и 2те са от една и съща страна на Златния рог и то във вълнуваща близост.
Нашата "водачка", вместо да остави 30 човека на лифта за хълма и после да връща и взема хора от хотела, предпочете да се върне до хотела в Лалели, в якото задръстване в събота с пълен автобус, да остави 2 човека, да вземе други 2ма, и да се върне обратно по същия път. Тук - 2 загубени часа. След това, като отидохме на лифта, опашката беше епична. Чакахме 45 минути да се качим, а бяхме от първите все пак, които успяха да се качат. Горе е красиво, наистина, ама за 30 минути, за кое по-напред? Слизането и то се проточи повече от половин час.... ей такива хубавини, организационно-логистични.

Аз лично, не мога да се абстрахирам от това, че времето ми се пилее по този начин. Затова и до организиран туризъм прибягвам само в много краен случай.

Общи условия

Активация на акаунт