Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Какви промени могат да бъдат направени по време на 24-часовия гратисен период след резервация на полет с Ryanair?
Какви са изискванията и правилата за ръчен багаж при полет с Ryanair или други авиокомпании?
Какво да правя, ако полетът ми е отложен?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Какви промени могат да бъдат направени по време на 24-часовия гратисен период след резервация на полет с Ryanair?
Клиентите, които резервират полет чрез уебсайта на Ryanair, имат право да коригират незначителни грешки в датите или часовете на полета безплатно в рамките на 24 часа след първоначалната резервация. Те също така могат да сменят маршрута си без допълнителни такси. Важно е обаче, че ако се променя датата или часът на полета, разликата в цената между оригиналния билет и новия ще бъде начислена и възстановяване на суми за по-ниски цени няма да бъдат предоставени.
-
Какви са изискванията и правилата за ръчен багаж при полет с Ryanair или други авиокомпании?
Всеки пътник има право да вземе на борда 1 малка ръчна чанта, която не трябва да надвишава размерите 40 см х 20 см х 25 см и трябва да се побира под седалките. За пътници с приоритетен борден билет или чартърни полет е разрешено и допълнителна чанта с максимално тегло от 10 кг и размери до 55 cm x 40 cm x 20 cm. Чекираният багаж може да бъде до 3 броя, всеки с максимално тегло от 20 кг, като има възможност за добавяне на допълнителни 3 кг свръхбагаж. При полет с Ryanair пътниците имат право на ръчен багаж с максимално тегло от 10 кг и размери, които да отговарят на определени изисквания. Важно е да се уверите, че размерът на багажа и неговото тегло са в рамките на ограниченията, за да избегнете допълнителни такси. При полет с Ryanair ръчният багаж трябва да отговаря на определени размери и ограничения. Пътниците без приоритетен статус могат да носят само една чанта, която не надвишава определени размери. Ако багажът не се побира в рамката, пътниците може да бъдат помолени да го регистрират и за това се начислява допълнителна такса.
-
Какво да правя, ако полетът ми е отложен?
Ако полетът ви бъде отложен, най-добре е да останете на летището, за да получите актуална информация за новите часове на полета. Пътниците обикновено трябва да се регистрират на летището в първоначалния час на излитане, тъй като авиокомпанията може да намери алтернативен самолет. Надяваме се, че полетът няма да бъде много забавен и ще получите компенсация, но ако не знаете какво ще се случи, най-добре е да сте физически присъстващи на летището.
-
Какви документи са необходими за пътуване с деца в рамките на Европейския съюз?
-
Какви са правата на пътниците при закъснение на полет?