Атлантис Холидейз - туроператор измамник!

  • 4 340
  • 17
  •   1
Отговори
  • Мнения: 0
Здравейте!

Бременна съм в 5ти месец. За Нова Година с мъжа ми решихме да изберем екскурзия из Европа за разнообразие. Да сме малко време заедно, на нови места. Избрахме екскурзия през Атлантис Холидейз, свързахме се с лицето Деница Желева. Тя беше изключително мила и любезна, обеща място за мен по-напред, увери ни, че сме избрали най-доброто. След това помоли да преведем парите по банка, защото местела офиса и било иначе много сложно. Преведохме парите и започнахме да чакаме договор. Обаждахме се, тя ни уверява, че е изпратен. След това тя ни се обажда - получихте ли?...Имали проблем с интернета....След това дойде Коледа. Стана ни ясно, че ни мотка....даже малко по-късно, отколкото трябваше. Обадихме се в хотела, в който уж трябваше да бъдем - няма резервация за тази фирма. След Коледа, на 27ми, говорих с нея, попитах я с каква автобусна фирма ще се пътува. Тя отговори, че ей сега излизала информацията...как ли пък не! Два дни преди заминаване!И накрая каза, че 5 души били се отказали и ще трябвало да връща парите. Помен от пари няма, целия ни празник се провали....Долна измамница! Чак не знам как не я е срам....Пазете се!!!

# 1
  • Мнения: 4 965
Фирмата не съм я чувала никога и не бих се доверила насляпо /има доста препоръчани фирми, дори и тук в подфорум "На път"/, но като често пътуваща на подобни екскурзии - искам само да вметна 2 неща: 1. информация за автобуса излиза наистина около 24 ч. преди тръгването /зависи от броя на пътуващите/ и от фирмата са длъжни да ти пуснат смс с номера и името на шофьора; 2. при отказ на пътници да пътуват /обикновено още в офертите пише, че пътуването ще се осъществи само при определен брой пътници/ екскурзията се отменя и са длъжни да върнат парите в изрично упоменат в договора или в офертата срок /т.е. това е нещо, с което клиентът се съгласява още в самото начало/.
Съжалявам за провалената екскурзия и за разваленото настроение. Познато ми е, защото при едно от пътуванията с тогава непозната за нас фирма имахме доста кофти емоции и също съм писала във форума за разочарованието си.
Въпреки това, не се отказвайте да пътувате и проучете добре пазара - все някоя фирма ще ви спечели за клиенти. Ние сме си намерили такава, с която спокойно тръгвам навсякъде /ние пътуваме с половинкаа ми поне веднъж на всеки 1-2 месеца/.
Прочетете си още веднъж условията от офертата и от договора /предполагам, че са ви изпратили копие от договор между вас и тях/ и при нарушение действай по законовия ред /на първо време можеш да им изпратиш т.нар. покана за възстановяване на сумата/. Peace

# 2
  • след Околовръстното
  • Мнения: 1 812
Най са ми любими персоните, които се регистрират само да оплюят някой или да търсят помощ!

П.П. В мрежата има коментари от десетки ужилени от тази фирма още от миналия месец.
Обикновено човек проверява агенцията, с която ще пътува преди да плати. А да плати без да получи договор е меко казано несериозно. Дано поне да си върнете парите.

Последна редакция: пт, 28 дек 2012, 12:53 от Иренкa

# 3
  • out of space
  • Мнения: 8 573
Действително форумът се превърна в бюро "Оплаквания".

Авторката, проверете си в договора (не разбрах в крайна сметка получили ли сте такъв) срока за връщане на парите.

# 4
  • Мнения: 0
Не плюя без причина, а и пиша, за да се знае и внимава. Извинявам се, ако с това преча на някой, не е задължително да четете след като не Ви вълнува.

# 5
  • Стара Загора
  • Мнения: 432
Съжалявам за огорчението което сте изпитали и то по празниците!
Малко хумор за повдигане на настроението-може и да е по зле Wink
http://vbox7.com/play:8f34df67c9

# 6
  • Мнения: 9 663
Хора, защо все още се занимавате с разните му агенциики? Особено за пътувания в Европа? Разбирам да е за далечния Изток или екзотичен остров...

Резервирайте си билет директно през Ескай и съответно хотел по ваш избор и "джоб". Отваряте Буукинг.ком или Гугъл мапс и разглеждате хотелите, местоположението, снимки, коментари... Резервацията става с няколко и-мейла директно до хотела.
Следейки офертите си мисля, че дори е в пъти по-евтино така!


Никога, ама никога не плащайте без документ и не се връзвайте на глупости от сорта на "Ъъъ местим офиса, ъъъъ айде утре да се видим, ъъъъ как така не сте получили" и винаги проучвайте с кого ще си  имате работа!

# 7
  • Мнения: 0
Точно така е, ние досега никога не сме ползвали агенция за подобни неща! За първи път ни е, наистина ни излъгаха малоумно, до голяма степен ние сме си виновни....напълно сте прави. Исках да напиша, за да се знае...в крайна сметка-ако някой иска да ви излъже, ще намери начин...Ясно е, че повече няма да се повтори, но все ще има такива като нас...това е!

# 8
  • Мнения: 9 663
Мая, случва се! Бори се за правата си и внимавай занапред!


Ние сме хотел. Вече работим с не повече от 4-5 агенции. Другите ги режа безкомпромисно и залагам на индивидуалните резервации.

Как ни излъгаха нас заедно с още 5 човека туристи: Стаите в хотела ни са малки. Максимумът е 2 възрастни + 1 дете. Физически просто няма място за повече. Агенцията много добре знае как стоят нещата. Водим коренспонденция. Правят резервация за една двойна стая. Ок. Имат я. Идва датата. Пристигат хората. 3 възрастни + 2 деца. За ЕДНА стая.  Shocked Шок и ужас.
Суетня, разправии и се оказва, че агенцията паралелно си е кореспондирала с клиентите и им е писала глупости как имаме апартаменти ала бала 100 човека!  ooooh!
Сравнихме и-мейлите и уведомихме агенцията, че и двете страни ще ги изправим пред съда. Накрая се съгласиха да върнат парите на 100% на хората!
Аз настаних клиентите в 2 стаи. Втората беше бонус, заради неприятната случка.

Виж колко разправии щяха да си спестят хората, ако ни бяха драснали 2 реда и на нас!

п.с. с тия идиоти от тогава не работим... а и те май не съществуват към днешна дата...  Mr. Green

 

# 9
  • Мнения: 4 965
Хора, защо все още се занимавате с разните му агенциики? Особено за пътувания в Европа? Разбирам да е за далечния Изток или екзотичен остров...

Резервирайте си билет директно през Ескай и съответно хотел по ваш избор и "джоб". Отваряте Буукинг.ком или Гугъл мапс и разглеждате хотелите, местоположението, снимки, коментари... Резервацията става с няколко и-мейла директно до хотела.
Следейки офертите си мисля, че дори е в пъти по-евтино така!
...

Защото ми е по-приятно друг да ми го организира и на място да ме развежда от точка А до точка Б, да ми организира яденето, спането, пътуването, екскурзоводската програма и т.н. и моят ангажимент да се свежда до това да спазвам програмата, която е предвидена. А и сериозните и проверени агенции обикновено не си "играят на шикалки" и не те залъгват /вкл. в чужбина един хотел беше обещал стаи, а не бяха свободни - изобщо не ми е пукало - отидохме си на разходка, докато служителите от агенцията си разрешат проблема, а след връщането ни настаниха и ни компенсираха с 1 безплатна екскурзия в рамките на програмата и една вечеря /и двете следваше да ги платим по програма; при самостоятелна организация цялата "дандания" щеше да е за сметка на нашите нерви и пари/. Peace

# 10
  • Мнения: 1 668
На нас пък точно с агенции са ни се случвали най-големите "чудеса". Веднъж не ни дойде индивидуално платения екскурзовод и никой не ни се и обади. 3 часа седяхме в лобито и чакахме.  Друг път не са идвали да ни вземат за платена екскурзия - сафари в пустинята (няма как да си го организирам в последния момент сама). И двата пъти ни компенсираха с някакви глупости, но като цяло да отидеш в друга държава с някакви очаквания и да чакаш няколко часа без да знаеш за какво иде реч не е приятно, а след това да натъманяваш цялата си програма наново, че да не пропуснеш това, което си искал първоначално да видиш. В Гърция ни се е случвало през агенция да купуваме пакет за събота, неделя и понеделник и да се окаже, че трябва да прлатя нощувката в понеделник, защото пакета бил за петък, събота и неделя. Тръгнахме си бесни! Още си чакам тази нощувка да ми я компенсират. Когато сме пътували сами не сме имали никога проблеми. Просто зная какво съм се уговорила, с кой и за колко часа. Въпрос на късмет е явно, но моя челен опит с агенциите не е добър. А никога не сме се доверявали на някакви непроверени агенции - просто явно сме безумни каръци. От друга страна пък това ни отвори невероятни хоризонти. Спестявайки към 40% от цената можем да си позволим по-далечни дестинации за по-дълго време за същите или по-малко пари.
Към авторката - не се тормози излишно. Станалото-станало. Стискай палци да ви върнат парите по "лесния начин" и това е.

# 11
  • Мнения: 0
Е, какво толкова?На мен също ми се е случвало да се провали екскурзия, поради ненабран брой туристи.Във всички оферти за пътувания с автобус е упоменато, че може да се случи.Вярно не е приятно и разочарованието е голямо, но това не прави една фирма измамник.Аз досега, където съм пътувала, инфо за отпътуване са ми давали 24 часа преди заминаване, така че и тук не виждам нищо странно.Връщат ни парите в рамките на 7 работни дни, ако се провали пътуването.Ако не се спази този срок, тогава според мен имаш основание за недоволство.

# 12
  • Мнения: 2
Уважаема Мая, не погледанахте ли "Форум на пътешественика" - има няколко теми за вашата "Атлантис Холидйс" и лицето Деница Живкова Желева, която в момента се издирва за измами - лицето дължи осигуравки на държавата в размер на 4500лв, измамила е граждани с неосъществени екскурзии за над 70 000лв! Изработвала е фалшиви застраховки и документи за пътуване. Незабавно подайте сигнал по вашия въпрос в 1 РПУ! Вашият сигнал ще се прибави към останалите. Да ви предупредя, че няма почти никакъв шанс да си получите парите, както и десетките други измамени граждани. Точно когато "местеше" офиса измами и мен, тогава фирмата е пререгистрина с нов управител - Виктор Розев Китанов. на практитка вече няма офис.

# 13
  • София
  • Мнения: 505
Maya85 проверете дали фирмата има застраховка и при кой застраховател. Подайте уведомление за щета като приложите платежния документ и договора за пътуване.

# 14
  • Мнения: 0
В периода Август - Ноември 2012 година Деница Живкова Желева продава основно пакети с начална дата на пътуване около 1 декември 2012 и след това. В същия период лицето завлича със солидни суми свои партньори, сред които е фирмата "Солвекс". Не издава касови бонове от фискално устройство. Задълженията и към НОИ за невенесни осигуравки възлизат над 4000 лв. Със записаните туристи дества по следната схема - Издава фалшиви самолетни билети и фалшиви застраховки и бланки за резервации. В деня на пътуването или малко преди това се обажда по телефона и казва, че  се отказват еди-колко си души и пътуването пропада. Предлага да възстанови парите по банков път, но това не се случва. На 5,12 подава документи за пререгистрация на фирмата си с нов управител - Виктор Розев Китанов и нов адрес в Студенстски град. През това време на телефон 0885462390 продължава да успокоява хората, че ще си получат парите. Към днешна дата този телефон не работи, а фирмата е без офис. Във връзка с многобройни подадени сигнали Деница  Желева се издирва от органите на реда.

Общи условия

Активация на акаунт