Поръчка от aliexpress.com

  • 28 272
  • 7
  •   1
Отговори
  • Мнения: 0
Здравейте,наскоро поръчах на себе си и на няколко приятелки обувки-5 чифта са. 1 чифт е около $75.Продавачът има златно медалче и позитивни мнения,така че стоките са платени и ще бъдат изпратени с Чайна пост мейл,като услугата с този вид транспорт  е безплатна,но идват след окоо 25 дни. Та въпроса ми е,тъй като изведнъж се сетих за мито и ДДС, има ли начин да се оттърва от него? Продавачът ще ми ги изпрати на отделни пакети като физическо лице. Иска ми адреса у дома и след като това е Чайна ПОСТ мейл, в пощата ли ще ми отидат или трябва да се разправям с митници и тем подобни ?
Моля някой който има опит да сподели !! Confused

# 1
  • Мнения: 738
Не си представям даже защо ви е да си купувате ОБУВКИ от китай, при това за такива суми, но, разбира се, решението си е ваше.
Що се отнася до митото и т.н., зависи какво ще напише продавачът на пакета. По принцип ДДС се дължи за стоки на стойност над 30 лв., за митото беше доста повече. Така че има голяма вероятност да ги спрат на митница поне за ДДС.
Ако още не са изпратени, пишете на човека да ги обозначи за по 10 долара на кутиите.

# 2
  • Мнения: 775
Здравейте. Може ли някой, който е поръчвал често от aliexpress да ми каже дали е нормално да чакаш 22 дни докато ти изпратят пратката. Знам, че като поръчваш от китайски сайтове, трябва да чакаш минимум месец, за да пристигне стоката, но досега не ми се беше случвало да чакам почти месец, за да пратят пратката, после докато пътува ще чакам още минимум месец....Преди 22 дни платих, а още статусът ми е Awaiting Shipment.... На вас случвало ли ви се е?

# 3
  • Мнения: 738
По принцип при поръчка има поле, в което пише до коя дата трябва да се шипне - обикновено е 6-7 дни срокът, рядко повече. След като този срок изтече, ако не е изпратена поръчката, тя се анулира. Удобството на Али е, че те "държат" парите и не ги дават на търговеца, докато не ПОТВЪРДИТЕ ПОЛУЧАВАНЕТО, т.е. търговецът е заинтересован да прати, за да получите, за да му се плати.
Проверете си в поръчката какъв е срокът; пишете на търговеца - възможно е да няма наличност, да е дал някакъв абсурден срок... дето се вика, да има някакъв номер в цялата работа.
Ако нищо не се получи, отваряйте диспут с Али.

# 4
  • Мнения: 775
Благодаря ти много. Проблемът при мен е,че моят търговец си е дал 30 дни срок за шипинг....Твърде много. Вече минаха 22. След няколко дни ще повдигна диспут,ако не го изпрати.

# 5
  • Мнения: 738
Както се съветва неведнъж по темите, ако стоката е относително скъпа, непременно снимай получаването й. Че понякога в пратката има... какво ли не.
Между другото - следи си срока за диспут, даден в поръчката и, ако наближи да изтича, непременно повдигай диспут: ако го оставиш да изтече, поръчката автоматично ще се обяви за "получена" и край, дотука бяхме... което може да е някаква врътка на продавача също.

# 6
  • Мнения: 775
Изтича времето, което този търговец е дал, за да шип-не стоката. Явно няма да я прати в срок. От 1 седмица му пиша и само ме мотае...не я праща. Какво да правя? Ако изтече срока, ще ми върнат ли парите или трябва аз да натисна cancel?

# 7

Общи условия

Активация на акаунт