Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как мога да върна продукт?
Как мога да получа парите за върнатите от мен продукти?
Какви са сроковете за връщане на продукт?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как мога да върна продукт?
За да върнете продукт, влезте в профила си с потребителско име и парола, подайте заявка за връщане на продукт, изберете поръчката, от която искате да върнете артикули, изберете количеството на всеки артикул , натиснете бутона „Подаване на заявка за връщане“ и изберете метода за възстановяване на сумата. Можете да върнете продукта чрез куриерска фирма Speedy, като опаковате продуктите в един пакет, поставите разписката и копие от фактурата вътре и залепите регистрирания етикет за връщане върху външната страна на пакета. След това изпратете пакета по куриерска фирма Speedy до адреса на M-FASHION COM в град Русе за сметка на получателя.
-
Как мога да получа парите за върнатите от мен продукти?
Сумата за върнати продукти ще ви бъде възстановена в рамките на 10 работни дни, считано от датата на приемане на пратката от оператора на miniPrix. Можете да изберете да получите сумата чрез банков превод, като предоставите три имена и номер на банкова сметка. Освен това можете да получите ваучер за бъдещи покупки в рамките на 2 години.
-
Какви са сроковете за връщане на продукт?
Имате 15 календарни дни от датата на получаване на поръчката, за да поискате връщане на продукт. Формулярите, изпратени след този срок, няма да бъдат разгледани. След като изпратите заявката за връщане, свържете се с куриерска фирма Speedy, за да организирате доставката. Колетът трябва да пристигне в miniprix в рамките на 15 дни от датата на подаване на заявлението за връщане.
-
Как мога да анулирам поръчка?
-
Когато връщате продукт, трябва ли да уведомите Спиди за пратката или попълването на формата за заявка в сайта на miniprix е достатъчно, т.е. те правят заявка за куриер вместо вас?