Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как мога да определя дали даден продукт е с високо качество?
Как мога да отворя спор за поръчка, която не е пристигнала в рамките на определеното време?
Как мога да получа възстановяване на средства след разрешаване на спор?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как мога да определя дали даден продукт е с високо качество?
За да определите дали даден продукт е с високо качество, вземете предвид няколко фактора. Първо, проучете рейтинга на продавача и продължителността на времето, през което са били активни. Ако продуктът е нов и продавачът има нисък рейтинг, може би е по-добре да го избегнете. Освен това внимателно прочетете условията за връщане и отзивите на други клиенти. Накрая, ако е възможно, поискайте действителни снимки на продукта, за да оцените неговото качество.
-
Как мога да отворя спор за поръчка, която не е пристигнала в рамките на определеното време?
Ако вашата поръчка не е пристигнала в рамките на определеното време, можете да отворите спор. За целта влезте във вашия профил в AliExpress, отидете до раздела „Моите поръчки“, намерете съответната поръчка и щракнете върху бутона „Отворете спор“. След това следвайте инструкциите за започване на спор, като предоставите необходимата информация за поръчката и причината за започване на спора.
-
Как мога да получа възстановяване на средства след разрешаване на спор?
След разрешаването на спор решението за възстановяване на средства се взема от AliExpress. Ако спорът е разрешен във ваша полза, средствата ще бъдат възстановени във вашия акаунт. В случай, че продавачът предложи частично възстановяване, можете да го приемете или да изчакате решението на AliExpress. Всички тези стъпки могат да бъдат изпълнени чрез вашия профил в AliExpress, в раздела за спорове.
-
Как мога да определя дали даден продукт отговаря на моите очаквания, преди да направя покупка?
-
Как мога да получа възстановяване на средства за продукт, който не отговаря на очакванията ми?