Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Какви са условията за доставка на NEXT в България?
Какви са условията за връщане на артикули към NEXT?
Как мога да върна продукт към NEXT?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Какви са условията за доставка на NEXT в България?
-
Какви са условията за връщане на артикули към NEXT?
Клиентите могат да върнат артикул, който не е удовлетворен или не отговаря на размера. Върнатите артикули трябва да бъдат изпратени с Български пощи, а сумата за върнатия артикул ще бъде възстановена в картата, използвана за извършване на поръчката. Разходите за връщане са за сметка на клиента, освен ако не е получен грешен артикул поради вина на сайта.
-
Как мога да върна продукт към NEXT?
За да върнете продукт към NEXT, първо трябва да получите RMA (Ред за връщане на артикул), като се свържете с техния екип за обслужване на клиенти. След като получите RMA номера, опаковайте продукта заедно с всички аксесоари и оригиналната му опаковка и го изпратете чрез препоръчана поща до посочения адрес. Не забравяйте да включите RMA номера във вашата пратка. NEXT ще ви изпрати имейл, за да потвърди получаването на върнатата стока и ще обработи възстановяването или замяната според случая.
-
Какви са размерите на дрехите и обувките на NEXT?
-
Какво е качеството на облеклото и обувките на Next?