Калоян е на 40 години. Съпруг и баща на 3 деца. Калоян, като почти всеки мъж, не си пада по онлайн търговията, а предпочита сделките лице в лице. Преди година и половина решава да реализира някои от своите дълго отлагани идеи за бизнес. Развива нашумялата платформа за споделено пътуване www.ahacar.com, а в няколко други проекта се занимава с маркетинг. Днес той определя себе си като предприемач.
Началото
Идеята за стартиране на онлайн магазин за детски дрехи идва от съпругата му. Тя попада случайно на запленяващите детски дрехи с марката LEGO® Wear. Не ги открива у нас и решава, че дистрибуцията в България би била добра идея. Децата, влюбени в конструкторите LEGO®, веднага разпознават любимите си герои от LEGO® NINJAGO™, LEGO® STAR WARS™ и LEGO® CHIMA™. Калоян влиза в контакт с производителя и организира пътуване до офиса му в Дания, за да уговори съвместен бизнес. На срещата успява да убеди търговския директор да му гласува доверие за представителство в България. Така, малко преди Коледа на 2015 година, се поставя началото на партньорство. Появява се електронният магазин www.uwear.bg.
Визията като запазен знак за специално отношение към клиентите
Калоян възлага създаването на корпоративното лого и цялостната визуална комуникация на свой приятел – талантлив аниматор и графичен дизайнер. Заедно двамата, не и без помощта на децата на Калоян, решават да създадат иновативна опаковка, израз на специалното отношение към клиентите на новия магазин. Всички дрехи се обвиват преди доставка в своеобразно игрово поле, което наподобява популярната игра „Змии и стълби“, и след като свърши основната си роля и дрехата вече е разопакована, продължава да забавлява децата.
Предизвикателството
Калоян не се съмнява, че високото качество на детските дрехи ще очарова неговите клиенти. Именно защото LEGO® Wear е част от семейството LEGO® Group – eдин от брандовете с най-висока репутация в света. Сега Калоян се обръща към аудиторията на BG-Mamma с въпроса какво символизира LEGO® за всеки един от вас? Един от всички отговорили ще получи тениска или блуза по избор за момче или момиче в размери 104 – 152 см. Победителят ще бъде изтеглен на 02.02.2016 г. и обявен в настоящата тема.
Намерете и спечелете отстъпки
Калоян отправя още едно предизвикателство към потребителите на BG–Mamma.
Визията на опаковката – игра е скрита на няколко места на страниците на електронния магазин www.uwear.bg. Може да бъде открита с два клика.
След като я намерите, пребройте жълтите игрални полета и посочете техния брой в писмо до sales@uwear.bg или във формата за обратна връзка на сайта. За награда ще получите промокод за 20% отстъпка от всички артикули. От специалното предложение за отстъпка ще може да се възползвате до 16.02.2016 г.