Някой кепувал ли е самолетен билет от Usit Colours?

  • 3 780
  • 7
  •   1
Отговори
  • Мнения: 52
Някой кепувал ли е самолетен билет от Usit Colours? Доволни ли сте?

# 1
  • Мнения: leet
Купувала съм. Нормално бюро за продажба на самолетни билети, дори не съм се замисляла дали съм доволна или недоволна.. отиваш/купуваш/плащаш.

# 2
  • Мнения: 40
Купувах от мола на Стамболийски, коректни са.

# 3
  • Мнения: 1 817
Всички документи за двете ми бригади в САЩ, вкючително и закупуването на самолетните билети, е направено изключително точно и коректно от Юзит. Разбират си от работата!

# 4
  • Мнения: 58
И билети, и круизи, и ваканции - винаги са били коректни Simple Smile

# 5
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 4 737
Една от големите фирми. Специализирани тясно точно в самолетни билети.

# 6
  • Мнения: 1
Здравейте, бих искала да споделя моите преживявания с Usit colors и всеки да си прецени какво би го очаквало. Налага ми се да пътувам често до Америка и обратно. Купувала съм многократно билети от Usit colors до последния път, когато не само бях излъгана от тях, което костваше много нерви и притеснения на мен и семейството ми, но и след многократни опити за оплакване до Usit colors, те не поеха никаква отговорност. Исках да купя билет за майка ми и синът ми от Америка до България и понеже зная какъв стрес е всяко прекачване търсих изрично полет до България само с едно прикачване в Европа, в случая беше във Франция. Платих доста по висока сума на Usit Colors за двата билета в сравнение с други фирми, предлагащи подобни полети, но с повече от едно прекачване, а аз изрично държах да е с едно такова. До деня на полета от Usit Colors не получих нито е-майл или какъвто  и да било опит за кореспонденция, че полетът има промени от предварително обявени от тях часове и прекачвания. Оказа се, че те са си свършили работата с обявяване на полета и грижливо прибиране на тяхната комисионна за продажба на билетите. От там нататък те нямали ангажимент да уведомяват пътниците за настъпили промени в полетите. А промените при нас бяха доста съществени, а именно добавяне на второ прекачване в Америка, заради което е сменен и гейта за излитане, който в Америка е дори на разстояние повече от  30 минути с кола един от друг, защото става въпрос за смяна от International към Domestic Gate. Това наложи търчене по летищата, заплащане на такси и  много притеснения и нерви за да хванем в последната минута полета. Този ужас се повтаря и на добавеното в последствие прекачване, но този път търчане от Domestic към International Gate. Както казах, това бе кошмарно пътуване с много нерви и ядове, за което ух бях заплатила по-висока сума, за да ми бъдат спестени. Но Usit Colors не поеха никаква отговорност, нито да компенсират пътниците за причинените неудобства, но нали те са си получили солидната комисионна за продажба на билетите... От това ужасно пътуване, както и от обидата и чувството че бях излъгана от това че не получих очаквания полет с едно прекачване и факта, че Usit colors можеха да ни уведомят за промените, но не го направиха, защото нямали такава политика, не бих пътувала с тех нито ще ги препоръчам на близки и познати. Какво е това, всичко друго, но не компания с традиции и желание да имат удовлетворени клиенти.

# 7
  • Мнения: 943
Аз съм кЕпувала и има 24 лева такса

Общи условия

Активация на акаунт