Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как мога да откажа поръчка?
Как да спра преобразуването на плащанията, след като вече съм маркирал, че ще платя в евро или в левове?
Как мога да върна артикул, който не ми харесва или не ми става?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как мога да откажа поръчка?
Можете да откажете поръчка, като посетите https://www.amazon.co.uk/gp/css/homepage, влезете в профила си и щракнете върху „Преглед на скорошни и отворени поръчки“. Ако има бутон „Редактиране на поръчка“, можете да го промените или анулирате. Всички поръчки могат да бъдат променени или анулирани, преди парите да бъдат блокирани от вашата карта. Можете също така да опитате да се свържете чрез чат и да поискате отмяна на поръчката; въпреки това, средствата ще бъдат деблокирани след приблизително 45 дни, в зависимост от вашата банка.
-
Как да спра преобразуването на плащанията, след като вече съм маркирал, че ще платя в евро или в левове?
-
Как мога да върна артикул, който не ми харесва или не ми става?
За да върнете артикул, който не ви харесва или не ви става, първо влезте в профила си и отидете на страницата за връщане. Изберете артикула и разпечатайте баркода със снимката. Поставете артикула в кутията с баркода и го изпратете с препоръчана поща без приоритет. Разходите за пощенски услуги не се възстановяват в този случай. За върнати дефектни стоки VIP членовете поемат разходите за доставка. За целта направете снимка на разписката от пощата и я изпратете на имейл адреса ни.
-
Какво представляват „складовите“ стоки на Amazon?
-
Къде мога да намеря здрави сандали за момчета?