NEXTDIRECT.COM - 13

  • 71 926
  • 778
  •   1
Отговори
# 420
  • Мнения: 555
Здравейте Simple Smile пак се връщам с въпрос по моя казус с якето на Некст. Получих обаждане от куриерската фирма със запитване до кой адрес трябва да се върне пратката и пощенски код. Тъй като аз съм изхвърлила товарителницата ( и то съвсем на скоро, за мой късмет), та моля за съдействие Simple Smile

# 421
  • София
  • Мнения: 9 850
Здравейте Simple Smile пак се връщам с въпрос по моя казус с якето на Некст. Получих обаждане от куриерската фирма със запитване до кой адрес трябва да се върне пратката и пощенски код. Тъй като аз съм изхвърлила товарителницата ( и то съвсем на скоро, за мой късмет), та моля за съдействие Simple Smile
Звънни на Некст и ги питай за адрес и ПК, кажи, че куриерът ги иска.

# 422
  • INFJ
  • Мнения: 9 358
По принцип не би трябвало куриера да те пита до какъв адрес е пратката. Нали Некст го изпращат, т.е. те трябва вече да са предоставили своят адрес.

# 423
  • Мнения: 4 733
Аз също съм недоволна от наскоро купено яке за момче. Не знам от каква материя е, но се набива ужасно много с прахолях, всичко лепне по него (прах, косми и всякакви такива). Като парцал за подова настилка е.

# 424
  • Мнения: 555
Нямам представа, защо нямат информация на какъв адрес трябва да се върне пратката. Писах им на Некст, дадоха ми адрес и се надявам, че няма да има проблем с липсата на товарителницата.
Сетих се, тъй като не съм запазила картата, с която плащах, предполагам имат като информация номера на банковата сметка или пък не Rolling Eyes

# 425
  • Мнения: 2 280
Здравейте, имам проблем с регистрацията в сайта. След като напиша имена, адрес и т.н дава грешка, все едно не може да зареди страницата. Пробвах и от телефона и от лаптопа и пак не става.
Другото е , че ми дава наличен номер на едни пантофи, а след като ги сложа в кошницата ги дава изчерпани. И това е за всички пантофи.
Имах регистрация и в next.co.uk но ми е изтрита (правила съм и поръчка), там ме пусна да си направя нова.
Някой друг има ли такъв проблем?

# 426
  • Мнения: 2 173
Момичета, имам въпрос, може би е дискутиран, но нямам възможност да ровя назад, извинявам се.

Вчера поръчах от некст дрешки на стойност 93лв. Днес получих следния SMS:

DHL EXPRESS от NEXT е планирана за доставка на 17.12.2018, при успешно освобождаване от митницата, ако е приложимо. Необходим е подпис. Управлявайте доставката на https://...

Интересува ме дали няма да ми друснат някое мито?

Какъв подпис?

Благодаря.

# 427
  • Шумен
  • Мнения: 1 456
Това е стандартно съобщение.
Подписваш, когато ти донесат пратката, на адрес.

# 428
  • Шумен
  • Мнения: 1 456
Няма мито.

# 429
  • NE
  • Мнения: 10 999
Някой може ли да даде отговор за качеството на момчешките пижами на Next и Mothercare? Години купувам пижами на Next, но сега намаленията в Mothercare са по-добри.

# 430
  • Berlin
  • Мнения: 11 260
И от двете места съм доволна. От Mothercare обаче много отдавна съм купувала, преди 3-4 години, от бебешките и бяха много хубави, здрава, плътна материя, ярки цветове.

# 431
  • NE
  • Мнения: 10 999
Мисля да пробвам намалението в mothercare, макар и в John Lewis да има добър избор.

# 432
  • Мнения: 906
На mothercare са по-качествени .

# 433
  • Мнения: 2 241
Имам точно обратното впечатление. Пижами на некст не помръдват от пране и сушене, докато тези от мадъркеър още след първото пране се раздърпват и увисват.

# 434
  • Мнения: 3 046
Колко беше срока за връщане на Некст? Ноември върнах неща с бг пощи и нищо. Вече ще стане месец Sad

Общи условия

Активация на акаунт