Онлайн магазин Тему (Temu) за България - 3

  • 14 540
  • 475
  •   5
Отговори
  • Асеновград
  • Мнения: 3 067
Стари теми
https://www.bg-mamma.com/?topic=1584482
https://www.bg-mamma.com/?topic=1629161

Корекция на цена:
До 30 дни след направа на поръчката, има активен бутон - Корекция на цена.
Намира се в детайли на поръчката. При натискане показва има ли артикул с намалена цена и ако има се връща разликата или в Тему кредит, за използване за нова поръчка или в карта. В рамките на тези 30 дни корекцията може да се използва нееднократно.

Куриерски фирми
Спиди,  DPD, BOXNOW

Връщане:
Можете да извършите връщане на артикули, като следвате тези стъпки:
I. Влезте в акаунта си на Temu на Temu.com или в приложението, за да заявите възстановяване на средствата. Ако нямате акаунт в Temu, щракнете върху „Запазване на поръчката“ във вашия имейл за поръчка от Temu, за да извършите връщане на артикули.
II. Намерете съответната поръчка във „Вашите поръчки“ и щракнете върху бутона „Връщане на артикули/възстановяване на средства“.
III. Изберете артикулите, които искате да върнете и причината за връщането. В зависимост от причината, която сте избрали, може да се наложи да предоставите допълнителна информация, свързана с поръчката. След като предоставите необходимата информация, щракнете върху бутона „Следваща стъпка“, за да продължите.
IV. Ако не е необходимо да връщате артикула си, последната стъпка е просто да изберете начина за възстановяване на средствата ви. Можете да изберете да получите възстановяването на средствата като кредит в кредитното ви салдо на Temu или да бъдат кредитирани обратно чрез първоначалния ви начин на плащане. Направете своя избор и щракнете върху „Изпращане“.
V. Ако трябва да върнете артикулите си, ще имате възможност да изберете начините за връщане на артикулите и възстановяване на средствата ви. След като изпратите заявката, ние ще ви предоставим етикет за връщане, за да можете да върнете артикулите. Доставката за връщане на артикули е безплатна при първото връщане за ВСЯКА поръчка в рамките на 90 дни от датата на покупката.
VI. След като поставите всички артикули за връщане в една пратка, отпечатайте и залепете предоставения от нас етикет за връщане от външната страна на пратката. Изпратете пратката си обратно от най-близката DHL Parcel точка и сте готови!
VII. Можете да проверявате статуса на възстановяването на средствата за вашите артикули на страницата с подробности за вашата поръчка или чрез текстово съобщение/имейл/насочени известия от Temu.
https://www.temu.com/bg/return-and-refund-policy.html?_x_sessn_i … fer_page_sn=10076

Забавена или не доставена  на пратка :

10,00лв. Кредит за забавяне
Ако не доставим поръчката ви на или преди последната очаквана дата за доставка на Temu, ще ви издадем 10,00лв. кредит (Стандартна доставка) в рамките на 48 часа от тази дата. Кредитът ще бъде преведен в кредитното ви салдо в Temu и може да бъде използван за следващата ви поръчка.

Връщане на средствата, ако артикулът е повреден
Ако получите пратката си и установите, че някои артикули са изгубени или повредени по време на транспортирането, можете да бъдете сигурни, че лесно можете да поискате пълно възстановяване на сумата за тези артикули.

Възстановяване на средства поради липса на актуализации в продължение на 15 дни
Ако пратката Ви няма актуализации за проследяване в продължение на повече от 15 дни, можете да кандидатствате за безплатна повторна доставка или възстановяване на средствата. Ако в крайна сметка получите пратката, можете да я задържите безплатно, без да се налага да я връщате.

Възстановяване на сумата след 30 дни при недоставена поръчка
Ако в срок от 30 дни след изпращането пратката ви не бъде доставена, можете да подадете заявление за безплатна повторна доставка или пълно възстановяване на сумата. Ако в рамките на 35 дни не бъдат предприети никакви действия, ще бъде извършено автоматично възстановяване. Ако пристигне по-късно, можете да я задържите безплатно, без да се налага да я връщате.

# 1
  • Мнения: 1 476
Имам забавена поръчка - от една седмица седи със статус "митническата обработка е приключила". Автоматично ли ще ми преведат 10 лв. кредит за забавяне или трябва да го заявя някъде?

# 2
  • Мнения: 35 968
автоматично

# 3
  • София
  • Мнения: 2 193
Имам въпрос за прахосмукачката за кола - как вадите филтъра, лесно ли излиза? При мен не помръдва, а дават, че с два пръста се вади.
Да не би да съм получила дефектна бройка?

# 4
  • Разпиляна във въображението
  • Мнения: 24 814
Благодаря за темата! Вече имам няколко поръчки и съм доволна. Вчера получих една доставка на ръба да им се наложи да връщат пари

# 5
  • Мнения: 2 523
Благодаря за новата тема!
Имам поръчка от 10ти април, на 13ти днес е кацнала, да видим колко време ще стои и ще се мотат тука, до кутия е.
Вчера са взели една куриерите от София, ами още е в софия, тия с тези кутии са още по-бавни и от спиди Sad

# 6
  • Мнения: 453
Доставката с тези кутии се оказва много неудобна за мен. Добре беше до сега, като някой от домашните я получи вкъщи.
Чудя се, как са избрали BoxNow.

# 7
  • Мнения: 219
Една от поръчките ще дойде във вторник, а беше със срок до 12 април. Сутринта им написах, не ми се чакаше. Веднага ме попитаха дали искам кредит и ми дадоха 10 лв.
Хубаво прочетете правилата. 10 лв. дават, ако не е доставена в срок.

За прахосмукачката - дръпнете маалко по-силно и филтърът ще излезе.

# 8
  • Мнения: 5 598
Благодаря за темата,до сега не съм пазарувала от тук. С Пейпал може ли да се плаща ? ( П.С. Видях сега на сайта,че предлага и такава възможност) .
В каква валута пазарувате ?

Последна редакция: сб, 13 апр 2024, 14:42 от Трапезица

# 9
  • София
  • Мнения: 4 451
Може. Така плащам.

# 10
  • Варна
  • Мнения: 6 873
Аз плащам през Пейпал, в лева.

# 11
  • Мнения: 174
Забелязвам , че цените са супер динамични .Докато си напълня количката с продукти , за да направя поръчка , те половината неща вече са с  по- висока цена.

# 12
  • Швейцария
  • Мнения: 1 812
Момичета, може ли някоя добра душа да ми обясни за BOXNOW. Аз съм в чужбина и поръчах една дрехи от ТЕМУ за майка ми, която е в БГ. Смених адреса в моя профил с нейния, а имейлът си е моят. Получих на имейла номер за проследяване от BOXNOW. Кутията е на удобно място. Въпросът ми е майка ми смс ли ще получи с код за да си вземе пратката, или във Вайбър съобщение? Аз ще получа ли и имейл с този код? Тя е на 81 години и трябва да мога да й обясня всичко подробно.

Последна редакция: нд, 14 апр 2024, 02:29 от JennyBG

# 13
  • Мнения: 470
Кодовете за BOX NOW се получават в Бизнес чатовете във вайбър. Процедурата е много лесна - въвежда се кода на таблото от клавиатурата на автомата и се отваря вратичката, където е пратката.

# 14
  • Швейцария
  • Мнения: 1 812
Благодаря много Heart Exl А този код мога ли и аз да го видя в сайта на BOXNOW, където ми е номерът за проследяване на пратката? В случай, че майка ми не види съобщението във Вайбър... Тя много се вълнува Laughing

Общи условия

Активация на акаунт