Пазаруване от Aliexpress.com 54

  • 111 569
  • 751
  •   1
Отговори
# 735
  • Където е сърцето
  • Мнения: 394
Има ли проблем с плащането в Алито,не мога да платя?

# 736
  • Мнения: 14 502
Пробвай пак - отиваш на поръчки и натискаш бутона срещу поръчката за плащане.

# 737
  • Мнения: 1 953
Здравейте,
Преди 1-2 часа направих първата си поръчка, т.е. проблем с плащането нямам.
Поръчах един калъф за телефон от ест. кожа, намерих го само в един Бг сайт и на цена 2+ пъти повече.
Досега четох първата страница и част от коментарите тук, и разбрах, че поръчките се бавят доста, но има ли шанс да пристигне преди Коледа!?

# 738
  • Мнения: 6 582
Има шанс, но никой не може да гарантира.

# 739
  • Мнения: 184
..върнаха отговор, че артикула е изчерпан и да откажа поръчката, като посоча причина "друго". Било важно за бизнеса ...
И при мен ,но  понеже за първи път искат аз да откажа поръчка - ако го направя  има ли последици за мен , губя ли нещо ?

Мен не ми е проблем ,не искам да вредя да търговеца. Той е писал,че ако избера нещо друго ,ще направи отстъпка- това как става-заявявам без да платя и чакам да ми промени цената ли ?

# 740
  • Мнения: 184
но има ли шанс да пристигне преди Коледа!?

Божа работа.
Имам поръчки пристигащи за 7-10дни ,обикновено около две-три седмици .
Но точно сега настава лудница покрай многото поръчки .
Миналата година имах поръчки от октомври ,които поръчах за коледни подаръци -всички дойдоха след нова година,а няколко през февруари и даже март .

# 741
  • Мнения: 496
И при мен ,но  понеже за първи път искат аз да откажа поръчка - ако го направя  има ли последици за мен , губя ли нещо ?
Мен не ми е проблем ,не искам да вредя да търговеца. Той е писал,че ако избера нещо друго ,ще направи отстъпка- това как става-заявявам без да платя и чакам да ми промени цената ли ?

Не мисля, че губим нещо. При мен просто тръгна на конфронтация и след като вчера ми написа 3-4 съобщения за промяна на причината, сега не дава съгласие за отмяна на поръчката и трябва да чакам 3-4 дни, за да се анулира сама.
Крайно неетично поведение, но такава е системата- плащаш веднага, а после зависиш от благоволението на продавача и сайта.
Сега излиза, че съм платила два артикула по 35 евро средно, редовни и нормални листиги, а се оказва че ги нямат в наличност и около 70 Евро ще трябва да чакам обратно някога си. Именно за това вчера избухнах срещу втория продавач: Защо, по дяво---те, не си актуализирате стоката в магазина, а после искате и да лъжа, че по моя воля анулирам?!?
Ясно ми е, че парите са в сайта, не при търговеца, но ето сега ще ме мотае колкото му е позволено, защото трябва да се съгласи и приеме отказа.
За пръв път изпадам в такава ситуация и съм много ядосана.

# 742
  • Мнения: 2 391
И при мен ,но  понеже за първи път искат аз да откажа поръчка - ако го направя  има ли последици за мен , губя ли нещо ?
Мен не ми е проблем ,не искам да вредя да търговеца. Той е писал,че ако избера нещо друго ,ще направи отстъпка- това как става-заявявам без да платя и чакам да ми промени цената ли ?

Не мисля, че губим нещо. При мен просто тръгна на конфронтация и след като вчера ми написа 3-4 съобщения за промяна на причината, сега не дава съгласие за отмяна на поръчката и трябва да чакам 3-4 дни, за да се анулира сама.
Крайно неетично поведение, но такава е системата- плащаш веднага, а после зависиш от благоволението на продавача и сайта.
Сега излиза, че съм платила два артикула по 35 евро средно, редовни и нормални листиги, а се оказва че ги нямат в наличност и около 70 Евро ще трябва да чакам обратно някога си. Именно за това вчера избухнах срещу втория продавач: Защо, по дяво---те, не си актуализирате стоката в магазина, а после искате и да лъжа, че по моя воля анулирам?!?
Ясно ми е, че парите са в сайта, не при търговеца, но ето сега ще ме мотае колкото му е позволено, защото трябва да се съгласи и приеме отказа.
За пръв път изпадам в такава ситуация и съм много ядосана.
Защо не си го изкарате на спорта на Али. Влезте в чата и след борбата с робота поискайте съдействие за отказване на поръчките от двамата търговци. дайте снимки в чата с Али персонала как искат да лъжете и помолете да анулират от Али поръчките. Такива ги бяха наклепали в няколко руски форума. Незнам дали са ги побъркали от форума с поръчки и откази или от Али направиха нещо, но магазините затвориха сами след 2-3 месеца.

# 743
  • Мнения: 496
Защо не си го изкарате на спорта на Али. Влезте в чата и след борбата с робота поискайте съдействие за отказване на поръчките от двамата търговци.

Може ли линк към този чат, или поне къде да го търся?
От вчера съм така бясна на сайта, че дори нямам желание да го отворя. Първия продавач се съгласи да анулира поръчката, разбира се, след като ме изнуди да напиша друга причина.
Проблемът ми е с втория, с който кръстосахме шпаги.
Винаги съм ги защитавала и съм водила полемики с хора, които пускат диспути, връщат им парите, а после си получават стаката и я задържат. Опитвала съм да проявявам разбиране, че това е техен бизнес, начин да хранят семействата си, че трябва има коректност...
Определено ще си преразгледам отношението, много съм разочарована, много!

# 744
  • До сърцето...
  • Мнения: 5 222
Какво си поръчахте от намаленията?

Аз дънково яке, класическо и не знам дали евтино
Скрит текст:

# 745
  • София
  • Мнения: 3 760
Искам да си поръчам нещо, но ми иска модел... От къде да избера опция за въпросния модел не разбирам... https://m.ru.aliexpress.com/item/32888030975.html?trace=wwwdetai … 6a28e8de7893ac997

# 746
  • Мнения: 2 391
Защо не си го изкарате на спорта на Али. Влезте в чата и след борбата с робота поискайте съдействие за отказване на поръчките от двамата търговци.

Може ли линк към този чат, или поне къде да го търся?
От вчера съм така бясна на сайта, че дори нямам желание да го отворя. Първия продавач се съгласи да анулира поръчката, разбира се, след като ме изнуди да напиша друга причина.
Проблемът ми е с втория, с който кръстосахме шпаги.
Винаги съм ги защитавала и съм водила полемики с хора, които пускат диспути, връщат им парите, а после си получават стаката и я задържат. Опитвала съм да проявявам разбиране, че това е техен бизнес, начин да хранят семействата си, че трябва има коректност...
Определено ще си преразгледам отношението, много съм разочарована, много!
https://helppage.aliexpress.com/buyercenter/index.htm

# 747
  • Мнения: 496

Благодаря, намерих го. Писах си със служител Дарина. Обеща, че ще окаже съдействие и ще накажат продавача.
Не вярвам, но....

# 748
  • София/Испания
  • Мнения: 1 505
Искам да си поръчам нещо, но ми иска модел... От къде да избера опция за въпросния модел не разбирам... https://m.ru.aliexpress.com/item/32888030975.html?trace=wwwdetai … 6a28e8de7893ac997
като натиснеш''купи сега'' ти излиза опцията''цвят'' и имаш две опции, едната опция е да купиш с кутия,другата е без кутия,След това натискаш изпращане от Китай.
Дано ме разбра.

Последна редакция: нд, 11 ное 2018, 20:24 от janetaes

# 749
  • Мнения: 5 289
Единична закачалка за стена за $0.01(различни цветове, максимум 1бр. на профил) с безплатна доставка до България. Има и душ слушалка в същия линк, но тя вече е купена. https://www.aliexpress.com/item/Frap-11-11-0-01-Seckill-Sale-Fol … /32955226974.html
По принцип трябва всеки час да добавя нови, но май не е на час. Все пак проверявайте, ако са свършили. Промоцията е до 12.11 15:00ч. българско време.
Смесител за мивка FRAP за $5(или $4, ако вземете купона от продавача $1/1.01), различни цветове
Няма наличност. https://www.aliexpress.com/item/Frap-Faucets-11-11-5-Seckill-Sal … /32953069846.html
Ще има по един брой от всеки цвят утре сутринта в 6:00ч. българско време. Възможно е намалението да се отрази секунди до минута след 6ч., тоест постоянно проверявате.

Общи условия

Активация на акаунт