Лидл 123 - 01/2019

  • 158 557
  • 2 235
  •   1
Отговори
# 1 470
  • до едно тепе
  • Мнения: 6 623
13 вие го сторнирате обачеее не навсякъде. Аз съм сменяла дефектни чаршафи. Казах на касата какъв е проблема- калъфката за възглавница беше на 2/3 на ширина от нормалното, а и самия чаршаф беше по- къс. След 2 дена я видях същата тази калъфка в коша с останалите комплекти.
Замразената дива сьомга е 250 гр. В хладилниците за замразени продукти е до рибените пръстчета. Поне в този Лидъл, в който аз пазарувам.

# 1 471
  • Мнения: 6 474
Ахам, има го и този момент. Не е приятно да чета такива неща за колеги, но всеки работи според съвестта си и желанието за работа.
Ако бях на теб, след като видя отново същият дефектен артикул върнат при другите, взимам го, викам управител и обяснявам ситуацията.

# 1 472
  • Мнения: 1 416
Защо фотоепилаторите бяха само кутиите изложени, крадат машинките ли?

# 1 473
  • Мнения: 6 474
Защо фотоепилаторите бяха само кутиите изложени, крадат машинките ли?
Да.

# 1 474
  • Мнения: 1 416
Защо фотоепилаторите бяха само кутиите изложени, крадат машинките ли?
Да.
УжасТ

# 1 475
  • Мнения: 27 624
Наскоро споделих тук, че замених момичешки дънки с дефект- наполовина измъкнато копче-капса. Няколко пъти казах на касата, за дефекта- ами, пак са в продажба....Доста пъти на касата съм съобщавала за някои нередности и касиерите изглеждат по-скоро изненадани или в лека почуда защо ги занимавам с тези неща. Неудобно чак ми е ставало...А няма как всеки път човек да вика управител. По принцип нямам оплаквания от служителите в магазина, само една по-особена дама има, но дори и от нея не мога да се оплача за нещо конкретно....Та това със сторнирането явно е по преценка на касиера- а дали касиерите всъщност имат право да сторнират без управител?

# 1 476
  • Мнения: 9 555
оф, аз как съм се мъчила в лидл...по-скоро във франция беше. никой думичка английски не обелваше и очевидно не се интересуваше, че търся нещо. опитах да обясня по няколко начина, вкл. и като за дебили - тц. никакъв интерес към драмата ми /трябваха ми кокосови стърготини за торта Wink/. обикалях, обикалях, отказах се. цените не бяха по-ниски от нашите, нито ми е направило впчеатление да е по-спретнато.

# 1 477
  • Мнения: 68 824
Показваш им снимка на стърготините от телефона....да гледат и да им стане ясно....

# 1 478
  • Мнения: 9 555
Показваш им снимка на стърготините от телефона....да гледат и да им стане ясно....

о, човек, това беше преди нaвлизането на моб. интернет Wink аз му показвам кокосов орех, правя се, че стържа и пак не зацепва. мъка ти казвам Wink

# 1 479
  • Мнения: 5 111
Вече отварям винаги каквото ще купувам (за дрехи става на въпрос), последния урок, който получих е, взех опаковано горнище на пижама на картона пишеше М размер (това което исках), прибирам се отварям го и вътре се оказа С-ка. Та разкарване, връщане и добре, че се върнах веднага беше останала само една М-ка.

# 1 480
  • Мнения: 1 201
Замразената дива сьомга е 250 гр. В хладилниците за замразени продукти е до рибените пръстчета. Поне в този Лидъл, в който аз пазарувам.
Как изглежда тази дива сьомга?

# 1 481
  • Мнения: 235
Имаше едни зелени маслинки без костилка в пакетче и напоследък не ги виждам нещо. Някой да знае нещо за тях? Детето ми много ги обича и специално ги търся за нея.

# 1 482
  • In transit
  • Мнения: 11 881
Замразената дива сьомга е 250 гр. В хладилниците за замразени продукти е до рибените пръстчета. Поне в този Лидъл, в който аз пазарувам.
Как изглежда тази дива сьомга?

# 1 483
  • Асеновград
  • Мнения: 3 098
оф, аз как съм се мъчила в лидл...по-скоро във франция беше. никой думичка английски не обелваше и очевидно не се интересуваше, че търся нещо. опитах да обясня по няколко начина, вкл. и като за дебили - тц. никакъв интерес към драмата ми /трябваха ми кокосови стърготини за торта Wink/. обикалях, обикалях, отказах се. цените не бяха по-ниски от нашите, нито ми е направило впчеатление да е по-спретнато.
Определено, по мръсни и неподредени магазини на Лидл от Франция и Австрия не съм виждала.На етикета една цена на каса друга.На брошурата фереро роше  три опаковки на цената на две, в магазина с единична цена служителите вдигат рамене, накрая на касата цената си излезе.А аз ги бях набелязала за пазаруване набързо, че асортимента е горе долу идентичен с надеждата да не губя време търсейки неща в непозната верига.Редовните цени на идентични стоки в постоянния асортимент нямаха голяма разлика, някои дори идваха по скъпо.

# 1 484
  • Мнения: 19 322
Това за по-евтиното е популистка пропаганда. Има  стоки с по-ниски цени, но ако се изчисли една седмична кошница за пазаруване, няма да излезе по-евтино в чужбина.

Общи условия

Активация на акаунт