Изгубено обикновено писмо ,,безследно изчезнало''

  • 4 980
  • 127
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 12 338
Хайде пак... Как се доказва, че такава пратка съществува? И тогава да говорим за отговорност.
С касовата бележка, на която все пак пише, че има пратка, направление, от кой пощенски клон и в колко часа е приета и за къде пътува. А че не е получена може да се докаже само, ако е до поискване, защото при получаването се подписвам, че съм си я получила.

# 31
  • Варна
  • Мнения: 25 286
Че от въпросния клон в този ден сигурно има десетки пратки. Нали има само касова бележка за марките и нищо друго като документ. Ако някъде е описан получател и адрес може, но не останах с такова впечатление.

# 32
  • Мнения: 340
Сега ще се окаже, че такава пратка изобщо не е пускана и дамата е пуснала темата, за да ни гледа сеира.
Сериозно ли мислите, че в пощата не си завеждат по никакъв начин пратките и не знаят движението на тези пратки?
Как тогава една пратка стига от точка А до точка Б след като е "непроследима"?
Как стига до там, до където трябва, след като не се знае дали изобщо съществува и накъде отива?

# 33
  • Мнения: X
Мама Ру, пише ли? На мен май такова нещо не са ми давали.
Кой тук е пускал пратка с БП скоро? Аз миналата есен пари пращах и записаха всичко чинно, но това не е писмо. За обикновено писмо правят ли същото?

# 34
  • Мнения: 12 338

Това доказва, че писмото е прието, от кого и кога е прието и обработено.
Интересно ми е как бг пощи ще докаже, че съм го получила, т.е, че са си свършили работата? Защото някой някъде е бил небрежен и това писмо не го получих. Адресът за получават е на пощенския клон, й от там твърдят, че го няма при тях, от централата в Русе също твърдят, че го няма. Пита се в задачата къде е тогава?

# 35
  • Велико Търново
  • Мнения: 7 715
За писмо с една марка залепена на него, пуснато в кутията на клона, също има някакъв регистър със сигурност. Наор. Писмо с подател х и получател У обработено за транспортиране на дата ххххх. И после друг регистър в другия град писмо с подател х и получател у получено по направление ххххх на дата уууууу, предадено на пощальон АА. И край! Върви докажи че не пъхнато в твоята кутия!

# 36
  • Мнения: 340
Ако от БП покажат, че писмото е дадено на пощальон, дамата не може да има претенции.
До момента обаче единственото, което тя получава от тях е не мога да проверя и нищо не мога да направя.
Колкото и малко да е платила за тази услуга, тя е избрала да бъде  техен клиент и те са длъжни да съдействат при проблем.

# 37
  • Мнения: 130
Всичко е възможно,но кутията е малка и се заключва.Имало е епизоди,при които съседи ми отварят писмата,сметките,каталога на ейвън и после ми го връщат казвайки, че така са го намерили Понякога пощальоните не си играят да пъхат нещата по кутиите а на 1 вътрешна масичка във входа.Няма да ме учуди нищо,но момичето каза ,че изчезват пратки доста често и то все в същия клон в Сф.

Последна редакция: пт, 03 юли 2020, 13:45 от Милена Йорданова 614632

# 38
  • Мнения: X
Гледах, гледах, не видях с какво да се търси тази пратка. Имам предвид, с какво друго, освен да се зарови човек в чувала с писма и да чете всеки плик. Освен да ви пожелая успех с търсенето.

# 39
  • Мнения: 130
Аз пък си мислех, че се плаща за доставка, а то било за возене.
След като е платено за дадена услуга е редно този, който я извършва да докаже, че я е извършил, за да не може да има претенции отсрещната страна.
За КЗП се предоставя това, което е дадено при изпращане на пратката. Най-малко касов бон трябва да предоставят за платена такса в пощата.
И тук не става въпрос за сушилня. Става въпрос за платена услуга, която БП да докажат, че са извършили. Няма значение какви пари са платени за нея.
Ако аз искам да си раздавам парите безвъзмездно и благотворително няма да ги дам на БП.
Да ви кажа значи по пътя на логиката тази касова бележка за която ти говориш,трябва да съдържа и услугата,марките,пликове.Говорих и с една бивша пощенска служителка,наша позната и тя ми каза ,че много често се отнасяли и подарявали пликове ,които после плащат от тях и какво става с цената на тая услуга? И тя ми каза впрочем,че нищо не може да се направи.За мен това не е нормално

# 40
  • Мнения: X
Ами не ползвайте БП. Никой не е твърдял, че услугите им са нормални и отговарящи на времето, в което живеем.

# 41
  • Мнения: 2 274
Не е нормално, разбира се, но съществува като практика, наред с хиляди безумни такива, не само в БП. Разбираемо е недоволството, но докато не спрат всички да ползват дадена услуга, тя ще съществува.
При обратните разписки, както казаха и по-горе, има номер и се получават само срещу подпис. Там има проследяемост.

# 42
  • Мнения: 41 323
Ами не ползвайте БП. Никой не е твърдял, че услугите им са нормални и отговарящи на времето, в което живеем.

Това всички го казахме, но тя се е прецакала и държи да има виновен. И, както се случва често когато човек сам си е виновен, търси да прехвърли вината на друг двойно по-ожесточено, отколкото ако вината беше 100% на другия.

И БП си имат "Общи условия" окачени на видно място в пощенските клонове (т.е. в някой ъгъл), където изрично си пише:
Цитат
22. БП не носи отговорност:
а) за непрепоръчани пощенски пратки;
б) .................

http://www.bgpost.bg/upload/6031/%D0%9E%D0%A3+2018+%D1%81%D1%8A% … A%D0%A0%D0%A1.pdf

# 43
  • Мнения: X
Ами съжалявам, че ще се повторя, но...
Мама Ру постна снимка с тотал 0.65 лв. Най-евтината услуга на Спиди е 3.35 лв. Няма как да стане да получиш услуга за над 3 лв, а да платиш 0.65.

# 44
  • Куциндрел
  • Мнения: 24 542
Редовно ползвам БП за пращане в чужбина. Ползвам винаги тракинг номер. Евтина и бърза услуга.
На приятели започнах да пращам неща също с БП и разбира се - с тракинг номер. Тракинг номера за страната струва 0.75 стотинки, нищо не е.

Общи условия

Активация на акаунт