Въпроси за TBI Bank - 2

  • 7 631
  • 255
  •   1
Отговори
# 135
  • Мнения: 13 709
Снимаш наново, то си пише. Да знаят че си ти, то как иначе?

# 136
  • Мнения: 1 100
Април.2023 год. се наложи да сменя телефон-а, на който беше инсталирано приложението от около 2-3 месеца. Инсталирах на новия приложението и при влизане в новия, само ми поиска един код, който получих в приложението на стария (бях свалил вече SIM картата от него), написах го в новия телефон в приложението и си тръгна. Но вече може да са го променили.

# 137
  • София
  • Мнения: 2 071
Благодаря, на мен също ми поиска кода, но след него поиска да снимам ЛК и аз го изключих, тъй като реших, че иска наново да кандидатдтвам за Неон, ще пробвам и ще видя какво ще се получи.

# 138
  • Мнения: 1 487
И на мен искаха лична карта и селфи при смяна на телефон. Малко се престарават, другите банки пращат 1 смс и готово.

# 139
  • Мнения: 1 100
А чува ли се нещо, с наближаването на 31.05 - дали ще има някаква доходност на средствата в "Касичката", след като прекратяват олихвяването на сметката на НЕОН-а?

# 140
  • Мнения: 340
Сега бях в офис, лихвата на касичката ще е 1%, без ограничение размера на сумата.

# 141
  • Мнения: 5 330
Сега бях в офис, лихвата на касичката ще е 1%, без ограничение размера на сумата.
В чата ми отговориха обратното - лихва ще има само по депозитите. Thinking

# 142
  • Мнения: 340
Съдейки по предишен опит - в чата са роботи. Адекватна помощ получавам в офис. Ще видим като го обявят официално.
Сега бях в офис, лихвата на касичката ще е 1%, без ограничение размера на сумата.
В чата ми отговориха обратното - лихва ще има само по депозитите. Thinking

# 143
  • Мнения: 116
Някой има ли спестовна сметка?
Пише, че само в офис на tbi bank може да се открие.

# 144
  • Мнения: 1 100
Сега бях в офис, лихвата на касичката ще е 1%, без ограничение размера на сумата.

Благодаря за отговора! Ако това е вярно, а не информацията на Чревеугодника е много добре.

# 145
  • Мнения: 54 958
На чата не им вярвам. По-скоро е прав Чревоугодник.

Някой има ли спестовна сметка?
Пише, че само в офис на tbi bank може да се открие.

Имам, от 8 години. Не знам сега дали може през приложението, не съм видяла такава опция. Лихвата по нея е 0.15.

# 146
  • Мнения: 1 100
На чата не им вярвам. По-скоро е прав Чревоугодник.

Някой има ли спестовна сметка?
Пише, че само в офис на tbi bank може да се открие.

Имам, от 8 години. Не знам сега дали може през приложението, не съм видяла такава опция. Лихвата по нея е 0.15.

И аз не виждам опция да се прави спестовна сметка. Но с новото условие, по касичката да има и по - голяма лихва, не виждам смисъл да я държиш тая спестовна сметка. От друга страна, ако е истина, това е добро предложение тая лихва върху свободни средства, би трябвало да го разтръбят подобаващо, най-малко в нова тарифа, сега рових - няма

# 147
  • Мнения: 54 958
Сейко , чакай да видим. Grinning

# 148
  • Мнения: 1 100
Сейко , чакай да видим. Grinning

Аз вече нарамих големите кошниците и тръгнах в гората за големи гъби Simple Smile. Почнах да мисля едни схеми, смятания Simple Smile.

EDIT:

Не знам какво е PAN AWARDS но:



Реално и аз не съм имал някакви особени неприятности с приложението. Освен малко сгрешен град, който впоследствие оправиха, засега и дай Боже винаги всичко е наред.

ЕДИТ 2:
Някой знае ли стандартен междубанков превод от приложението на TBI към друго ДПУ има ли лимит, то сигурно има, но колко е?

Последна редакция: чт, 23 май 2024, 13:25 от Seiko7075

# 149
  • Мнения: 2 258
Здравейте! Имам въпрос, ако някой е попадал в такава ситуация. Баща ми почина преди 6 месеца, съответно искахме да закрием сметката му в ТБИ. Подали сме нужните документи преди повече от 3 месеца и до момента нищо не се случва. Ходим за 10ти път до клона на тая банка в нашия град и само се правят на ударени. Накараха ме да си издам карта в тяхната банка, за да ми преведат сумата, която има по сметката му.
Сега се зачетох в общите им условия и никъде нямат срок за закриване на банкова сметка. А другото, което прочетох е че е могло да направя пълномощно на майка и тя да получи цялата сума, без да ме карат да си откривам сметка, а ме излъгаха..
Днес отидохме да поискаме документи относно закриването и ни заявиха, че всичко било елекронно и нямали право... Просто съм в потрес.
Въпросът ми е имало ли е някой в такава ситуация с тази измислена банка? Искам вече да приключим отношения с тях. Как да подадем жалба и към кого?

Общи условия

Активация на акаунт