Каква кола да си купя - пежо, рено или ситроен?

  • 34 240
  • 86
  •   1
Отговори
# 60
martisun: jolly_roger, това продаваш ли го?
________________
Ами за съжаление не е мое, а на един приятел. На мен само ми течат лигите по него. Той го продаваше миналата година, но бързо се отказа! Скоро се продаваше друго подобно. Поогледай в mobile.bg.

# 61
  • в мъжки прегръдки
  • Мнения: 3 574
turboto, ще съм ти задължена и да ми кажеш къде е тази автокъща. Мога да се разходя тези дни до там да огледам на място.  Нещо много ниски ми се виждат цените там.
Иначе пежо 1.6 нещо малко ми се вижда. Предпочитам 1.8 или 2.0.

# 62
  • Мнения: 7 114
Пежо и Ситроен вече са 1:1.
Красиви коли правят французите  Grinning

Турбото, може ли и на мен да здадеш къде е автокъщата?  Sunglasses

# 63
Ето тук: http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=2970 се продава хубаво комби на цена около тази, която търсиш.

# 64
Ето тук: http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=2970 се продава хубаво комби на цена около тази, която търсиш.

Това е една от от няколкото конкретни японски коли които харесвам. Карал съм такова няколко месеца и е страхотен автомобил, имаше период в който доста се замислях дали да не си купя точно такъв. Но все пак не изневерих на гледната си точка.  Hug Но наистина за този модел и около тези години си заслужава.

По повод на долния пост... на едно са чисто заради свиване на производствените разходи, и по-лесна
(но и по-скъпа) поддръжка. За съжаление дори и старите АУДИ-та (83-90) така се правят за САЩ но пък там и в Европа пътищата не са като тук. Съответно това е икономически и технически издържано. Но тук и верижна машина можеш да счупиш Sad

Последна редакция: ср, 21 мар 2007, 14:40 от turboto

# 65
  • Мнения: 753
Карам от 2004 септември чисто нова рено меган hatchback, на лизинг е, какво да ви кажа, голяма грешка, френска кола, свикнала съм на японските коли, хонда прелюд ми беше първата, защо между тези 3 марки..????... мъжът ми кара тойота карина, на старо, 2 години и нищо, само подръжка, продаде я защото е рибар и тя е спортна и ниска, не може с нея да ходи по язовири...дълбоко съжалява, за тези пари можете да си намерите тойота, нисан те са по добри в всяко едно отношение, нищо че ще е на старо, с тези френски коли към които сте се насочили ще сте само по сервизи....аз карам чисто ново рено....това е моето мнение...
като пример ви го казвам: на моето рено шарнира с диаметър приблизително 85см е закрепен заедно с носача, не както при другите коли, и смяната му е неизбежна след 20 000км, цена 360 без труда
а на тойота просто нямам сравнение, щом сле 4-5 години ще си позволите нова кола, и сега на вас ви трябва кола 'куче марка' - френска такава НЯМА.....ВЗЕМЕТЕ КАКВОТО И ДА Е ЯПОНСКО' ...НЯМА ДА СЪЖАЛЯВАТЕ...а и парите ги имате, питайте, ще намерите!

# 66
  • в мъжки прегръдки
  • Мнения: 3 574
Турбото, писах ти на лични в отговор на твое ЛС, но пощата ти е пълна.

Благодаря за съвета за японските коли, но според сведенията са им доста скъпи частите. И макар и да са здрави, все пак купуваме стара кола и се очаква че ще се сменя това-онова по нея.

# 67
  • Мнения: 753
няма да сменяш както сменяш на френска...вярвай ми баща ми от рено шамад( а то е добро спрямо други модели)отиде на тойота авенсис, казах за мъжа ми, сега е с мерцедес цедка, и откакто го взе кво ли не сменя...а на тойотата карината- 1998г. модел само караше, продаде я за 8700лв, сега един младеж я скъсва и е много доволен; а мъжът ми съжалява, ....но вече е късно...ще си кара тъпия мерцедес още 2-3 години, защото не чуваше....но ти си вече предубеден...така че гарантирам ти свържи се с мен след 3-я път в сервиза, скоро ще е... аз карам френска кола в момента....

# 68
  • Мнения: 753
няма да сменяш както сменяш на френска...вярвай ми баща ми от рено шамад( а то е добро спрямо други модели)отиде на тойота авенсис, казах за мъжа ми, сега е с мерцедес цедка, и откакто го взе кво ли не сменя...а на тойотата карината- 1998г. модел само караше, продаде я за 8700лв, сега един младеж я скъсва и е много доволен; а мъжът ми съжалява, ....но вече е късно...ще си кара тъпия мерцедес още 2-3 години, защото не чуваше....но ти си вече предубеден...така че гарантирам ти свържи се с мен след 3-я път в сервиза, скоро ще е... аз карам френска кола в момента....
ако имаше кой да ме посъветва 2004, но....чисто приятелски ми е съвета, да не те боли главата!

# 69
# 70
Ситроен Simple Smile
Аз за пръв път карам френска кола, досега съм сменил четири Омеги и се бях заклел, че на друга няма да седна, ама те престанаха да ги произвеждат Sad Та сега от последната Омега се качвам на Ситроен С5. Вече е на 8 месеца, доволен съм както от возията, така и от качествата и разхода, двигателя е дизелов, но е много еластичен и дърпа почти колкото бензиновата Омега.
Между другото, Пежо и Ситроен имат разлика май само в цената и оборудването, нали са една фирма?

# 71
Хората вече трябва да си променят мисленето по въпроса с по-скъпите части за Японските коли. Естествено е да са по-скъпи, но не са чак толкова, каквото е всеобщото мнение и то основано на стари приказки. Има много добри (изпробвани и доказани) заместители на оригиналните части, които са на същите цени като за европейските коли. А разликата в качеството на японските и европейските е много голямо, но в полза на азиатците. И аз допреди няколко години твърдях, че са скъпи частите и никога не бих си купил японска, но само един път седнах в Мицубиши Галант (и то старо - 89г) и повече не слязох от него. Налагало ми се е да ходя за някои дреболийки до сервиза и не ми е излизало скъпо. Лагер например струва 30лв заден и 45-50лв преден. Един накрайник ми е 15лв. Едни кабели за свещи (качествени) са 60-70лв. За какво говориме? Вярно че ми е стара бричката, но и за по-новите Японки цените не са много по-високи от Европейките.

# 72
Хората вече трябва да си променят мисленето по въпроса с по-скъпите части за Японските коли. Естествено е да са по-скъпи, но не са чак толкова, каквото е всеобщото мнение и то основано на стари приказки. Има много добри (изпробвани и доказани) заместители на оригиналните части, които са на същите цени като за европейските коли. А разликата в качеството на японските и европейските е много голямо, но в полза на азиатците. И аз допреди няколко години твърдях, че са скъпи частите и никога не бих си купил японска, но само един път седнах в Мицубиши Галант (и то старо - 89г) и повече не слязох от него. Налагало ми се е да ходя за някои дреболийки до сервиза и не ми е излизало скъпо. Лагер например струва 30лв заден и 45-50лв преден. Един накрайник ми е 15лв. Едни кабели за свещи (качествени) са 60-70лв. За какво говориме? Вярно че ми е стара бричката, но и за по-новите Японки цените не са много по-високи от Европейките.

Ми нали и те се правят в европа  Mr. Green Японците оптимизират доста неща и това с което се славеха преди беше че ако Ти стане нещо с ДВГ-то направо го сменяваш, като сегашните comon-rail дизели (или както всички им казвахаза "японските са със запечатан двигател" #Crazy). Сега не знам дали е така другите да кажат! Хубаво е че не са чак толкова скъпи частите но как са с окачването спрямо нашите пътища?

# 73
  • Мнения: 335
Аз избирах "съпружеското тяло" две години, преди да реша окончателно.
Последната си кола я избирахме две седмици.
И двете работят засега еднакво добре.

martisun,
Много вода изтече от трети март.
Похвалете се вече.

(Представяш ли си, ако накрая решите да вземете първата, кола, която сте си били избрали още в началото? Ами че тя вече няма да е същата... )

# 74
  • Мнения: 750
Jeep 4x4 си вземи Mr. Green

Общи условия

Активация на акаунт