Дразни ли ви..?

  • 3 451
  • 90
  •   1
Отговори
# 75
  • Мнения: 2 353
  Дреме ми за продавачките, имам сто неща на главата. Пазарувам бързо и точно, казвам "довиждане" и тичам към следващата задачка. Ако имат някаква драма...да споделят.

# 76
  • Мнения: 104
Дразня се когато вляза в магазин и поздравя ,а продавачката говори по телефона си или играе на игрички и се прави на разсеяна.Обичам в такъв момент да направя злобен коментар и да си изляза.
   Работила съм като продавачка,но тогава пък се дразнех кагато клиента го поздравявам 3 пъти и той не благоволи да поздрави,ама то си е до възпитание.

# 77
Много се радвам , когато персонала е усмихнат и любезен ... тогава с удоволствие оставям бакшиш и винаги казвам - Бяхте много любезна !
Но ако срещу мен стои някое намръщено същество със същото голямо удоволствие му показвам как трябва да се държи с клиент .
Най - пресния случай , сядаме в заведение в , което масите са почти празни .
Пълно е с персонал , но близо 5 - 6 мин никой не ни поглежда , а камо ли да дойде да ни обслужи .
Забелязвам , че на съседната маса сядат група туристи и високо си говорят на английски ... сервираха им на петата минута , а ние продължавахме да си чакаме .
Минава едно от момичетата и аз не издържах - Извинете ще ни обърнете ли внимание или трябва първо да ви го кажа на английски ?
Тя - доста намръщена се дотътря някак си и записва поръчката .
И познайте - след дългото чакане моят сок от касис бе станал на сок от ананас .
Тряска го на масата и се отдалечава прекалено бързо , за да реагирам .
Хората с които бях не бяха такива пред , които мога да покажа характер и да я насмета .
Затова се наложи да се вдигна и да отида до бара .
Попитах групичката събрал се и явно отегчен персонал , кой точно им е управителя .
Ей , като се разбързаха тези ми ти хора ... ама проблем ли има , ама ние веднага ще го оправим .
Но късно - моя милост бе вече прекалено разстроена ... докопах се до управителя и много мило му обясних , че това е било едно от любимите ми заведения и как цялата фирма в която работя с радост си пие сокчетата там , и колко ми е мъчно , че вече това няма да е така .
Лошо му стана ... щото половината му клиентела , е от работещите до това заведение .
Намусената госпожица бе помолена да ги освободи от присъствието си , а останалият персонал бе инструктиран да вземе да почне да се усмихва и да не блее в пространството .
Днес седнах в същото заведение - странно , но сокчето ми пристигна на втората минута и даже имаше към него усмивка ! Тц тц ,  значи не било толкова трудно !

# 78
  • Мнения: 5 468

А защо просто не се опиташ да се зарадваш от интереса и да й отговориш?
Ама аз съм й отговаряла, отговаряла... и вече ми е омръзнало да й давам отчети. Не ми харесва да ме разпитва всеки ден. Да се зарадвам от интереса й? Това не може да се случи... не се радвам на такъв интерес изобщо....

# 79
  • Мнения: 1 465
Тук само един единствен път съм се ядосвала на продавачки. Беше в един магазин за дрехи "Comptoir des cotonniers". Гледат пренебрежително и не поздравяват като влезе клиент. Сигурно има над 6 продавачки в миниатюрният им магазин, но никоя не се сеща да поздрави. Предлагат много симпатични неща, но магазинът им е почти редовно празен от към клиенти.

# 80
  • Мнения: 5 468
Има едно магазинче в Хаджи Димитър, което е залепено за шивашкия им цех. Там продават дрехи за деца, че и за големи има някоя и друга дрешка, но основно за деца. Продавачи са един дядо и една баба. Дрехите са по стилажи, разделени по възрасти. Влизаш, ровиш си, харесваш, оставяш, разгъваш, мериш, ако детето е с теб. Спокойно можеш да огледаш дрехата, без никой да ти диша във врата и да видиш, прави ли са шевовете, да няма някъде недошито (щото и тая я има често някъде), въобще - всичко, което те интересува като купуваш нещо. Гък няма да ти кажат. Много са любезни... Но фирмата е тяхна.
Оттам купувам като за световно, бодита, тениски, анцузи, дънки, панталони (подаръци)..., всеки път има красоти. И е много евтино. Бабата показва с гордост новата им колекция анцузи и от всяка купувам по един чифт на Гери. Всеки път си тръгвам оттам, с чувството, че съм на голяма далавера и безкрайно доволна, че съм купила най-най-доброто... А дали е така, едва ли... Но такова ми е чувството.

# 81
  • Мнения: 104
Честа е практиката на недоволните клиенти да се сервира с усмивка и с плюнка в питието.Затова не се заяждам със сервитьори и тайно се надявам да не ми сервират такъв деликатес.

# 82
  • Мнения: 4 195
Имаш проблеми със самочувствието, значи.
Потренирай малко поразяващ поглед, отиваш в магазина и не молиш, а заповядваш да ти дадат това, което искаш. Това е моят подход към оттекчените от живота служители.
обичам хора като теб  Peace

# 83
  • Мнения: 5 468
Честа е практиката на недоволните клиенти да се сервира с усмивка и с плюнка в питието.
Това е висша простащина. Ако барна някой да ми плюе в кафето... ooooh! ooooh! ooooh!, не знам, ще го накарам да си го изпие пред мен. Леле, как ще се ядосам Crazy.

На мен веднъж ми донесоха капучино с косъм вътре, ама такъв залепнал здраво отвътре на чашата. Отпих веднъж и един косъм ми се омота на езика. Отидох при барманката и тя половин час ми обяснява, че този косъм е мой Joy. И не ми даде друго! Егати... Казах, че няма да го платя. Дойде сервитьорката да й плащаме, казва колко е сметката, аз вадя от нея 80 ст. и плащам. Тя се разсмърдя: "Ама как може такова нещо..."... Айде... аз капучински косми не плащам. Тръгнахме си с приятелката ми като войводи...

# 84
  • Мнения: 3 405
Ню, ама то не се разбира, когато има плюнка. Аз и преди разказвах: като студентка работех в кафето на Ректората и единия барман винаги плюеше в кафето на една определена студентка, а тя винаги си го изпиваше  Sick без да разбере.
Косъмът се вижда, ама плюнката не, бляк.

Дайте за друго да си говорим Sick

# 85
  • София
  • Мнения: 3 099
Когато попадна на принцове и принцеси в обслужващият сектор, които си мислят, че заслужават много, много повече, а тук са поради една ужасна грешка и това е съвсем за малко, викам управители, пиша писма и изобщо осъсквам света!
Ние, българите, още не сме се научили, че светът не ни е длъжен, че каквото и да похванем е редно да го правим както трябва и да не се държим, сякаш има Вселенски заговор срещу нас!!!
Да плюват - това ще им остане - цял живот да плюват в кефето, което поднасят! А аз като не знам, ми е все едно. И нЕма да ме отрови. 

# 86
  • Мнения: 3 423
Ню, Бялата къща ли? Зад бензиностанцията?

# 87
  • Мнения: 1 095
Магазин или заведение с такова обслужване ме губят завинаги като клиент! #2gunfire Отивам да си пазаря на друго място,пък било то доста далеч. А тъпите сервитьорки направо ги разкатавам, по 5 пъти ги връщам за нещо,което даже не искам да консумирам,ама ей така да си направя густото! Даже и парите не ми се свидят в такива случаи Simple Smile

# 88
  • София
  • Мнения: 7 097
Дразни ме, разбира се. Започвам и аз да ги дразня... Mr. Green
Аз също работя с клиенти, макар че те моите са по-скоро "пациенти" /контингента такъв.../ и е нужен по-специален подход и не си позволявам кофти поведение, освен в крайни случаи, когато станат нетърпими, но дори тогава си има начини...

# 89
  • Мнения: 5 468
Ню, Бялата къща ли? Зад бензиностанцията?
newsm78 newsm78

Общи условия

Активация на акаунт