Проблем с цифров фотоапарат Praktica

  • 3 415
  • 18
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 389
Хайде сега продължението:

Изпратихме въпросният фотоапарат на ремонт в сервиза на Практика в София чрез фотоателиетата на Фуджи. Служителката в фотоателието се е разбрала с мъжо, че от сервиза ще се обадят да кажат колко ще струва ремонта преди да поправят въпросния фотоапарат. И така си постояхме 2 месеца без фотоапарат - т.е. 2 месеца държаха фотоапарата в сервиза и вчера ни се обаждат от фото Фуджи да ни кажат,че фотоапаратът е поправен и струва 50 лв ремонта.
Интерисува ме дали е нормално според вас при условие, че имаме уговорка да се обадят предварително, ако ремонтът надвишава 30 лв (все пак става въпрос за 2 копчета, които отвреме на време не работят) да ни го върнат вече поправен и при свършен факт да кажат - давайте 50 лв. Сега като потребители какви права имаме?

# 16
  • Smallville
  • Мнения: 994
Некоректна постъпка,но какво можеш да направиш не знам Thinking,Освен да си го вземеш и да изискаш гаранция на ремонта,не знам дали е възможно,но даваш не малко пари....
Моят Пентакс прави същите работи като твоя,но не мисля да го ремонтирам,а ще го мъча до последно,той е доста стар вече,тази година ще станат 4 год.,откакто го имам.Когато откаже напълно,ще си купя нов.За жалост рядко може да се разчита на ремонтирана техника,поне моя опит е такъв Tired

# 17
  • Мнения: 46 534
50 лв. пак е нормално, на нас ни искаха 70 лв. само, за да установят проблема  Crazy

Зълва ми има Практика вече от 4 г., работи си и нищо й няма, нашата и тя си работеше перфектно, докато София не я удари 100 пъти в плочките и тотално й разказа играта  Crazy правеше много добри снимки.

# 18
  • Мнения: 734
При всички положения трябва предварително да ти кажат каква е цената и ти да дадеш съгласие, иначе днес е 50 лв, утре ще поискат 200 лв...
Това успях да открия на сайта на комисията за защита на потребителите:
http://www.kzp.bg/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=260

Общи условия

Активация на акаунт