Работна тема на Добричките майки

  • 20 471
  • 699
  •   1
Отговори
# 660
  • Мнения: 167
честит пореден ден от живота ни! Новините към момента са следните плакатите които сте поръчали струват 200 лв- моето мнениее че е прекалено скъпо за целта която имаме. Нашите плакати които правихме нин година са по-семпли но достатъчно прилични. Ако си пазя проекта в пощата ще го пратя довечера във форума. За картичките ще имаме резултата във вторник-дизайнерът на фолиарт е в София имал проблем с детенце. Ник Радев предлага да го изчака и да изработят нашите предложения- каза че няма да излезе скъпо според уговорката с Гал Госп. Висля че нещата се подреждат- за снощните искри-най хубавото в живота е че като има грешка има и прошка!!!!!! Добър да е денят на всички!!!

# 661
  • Добрич
  • Мнения: 1 720
Абе, Спинки, кви ги говориш, бре?  Laughing Как да няма да има базар? Whistling Базар ще има и всички ще сме там на линия, независимо кой тук какво говори, защото първоначалната идея е повече от страхотна и много благородна! Щом всички се заехме и си стистахме ръцете, че ще правим базар и ще помагаме на децета, значи всеки трябва да преглътне някой неща и да продължим напред, поне докато мине базара. Пък то е ясно, че някои приятели с други не могат да бъдът извън форума, но това е напълно нормално!  Wink Дали решенията до тук са били правилни или не, всеки си прави преценка за себе си и накрая след като свърши базара ще си направим една среща, на която ще обмислим и превъртим всичко и ще уточним и минусите и плюсовете, за да си знаем за напред!  Hug

П.П. Краси, чудна е новината за картичките! Пък за плакатите, що така скъпо наистина? Явно са такива цените, аз не съм в час и затова не мога да дам мнение, освен, че много ми се иска и ние да сме доволни и спонсорите също.  Peace  bouquet

# 662
  • Мнения: 3 810
След новината, че този плакат няма да стане и новината, че неделя отпада като ден, а и съботата няма кой да пита за нея  Confused, мисля че въпроса с датите остава открит. А това е един от най- важните въпроси.
Сещате се: кога, къде, защо....
Според мен е по- добре да е без прекъсване- ако са 4 дни от 11 до 14 или ако в събота може от 12 до 15.
Ако изобщо моето мнение е важно...Ако видя че съм безполезна, ще си мълча и няма да преча- правете така и вие, независимо от напъните си(надявам се да се усещате). Сега аз лично очаквам извинения публично, както бяха и обидите. Ако не се направи....ще съм крайно разочарована...защото на всички търпението ни се изчерпва...да не говорим за ентусиазма.

# 663
  • Мнения: 166
За срещата е така нека има втора.А за плакатите като струват толкова много ами защо не направим по-малко а останалите пари да се дадът за децата както и каза Красито по-добре отколкото да се дават толкова много пари за нещо което може още същия ден да го скъсат.
Ако нямахме спонсор от къде щяхме да вземем 200лв за плакати?

Последна редакция: чт, 15 ное 2007, 10:12 от ani_ji

# 664
  • Мнения: 2 821
Предполагам плакатите струват толкова заради заложените цветове в проекта. Повече цветове - по-скъпо.
За датите мисля, че щом неделя е почивен ден базара да го направим през седмицата, т.е. от 10ти до 14ти.

# 665
  • Мнения: 166
Здравейте.
Предварително държа да се извиня, защото съм нова, но когато правя нещо, го взимам максимално навътре и подхождам с огромна доза отговорност и хъс. Spinki, мила, няма да спра да се хабя, разбрах, че просто трябва да намаля темпото и да дръпна инерцията, с която тръгнах.
Още преди да прочета последните постове от снощи, имах намерението /с известна доза притеснение/ да споделя същите впечатления. В темата наистина се усеща напрежение, една борба за лидерство, които страшно грозят началната идея. Подкрепям anuschka, ако нещата стоят така, да се уточни кой дърпа конците /същото щях да питам и аз/ и това да са хората с решенията. Останалите ще действат по задачите. Още по-добър вариант би могъл да се получи, ако сложим 200 анкети ако трябва, но принципните решения да се взимат бързо и ефективно /ако все пак решите да се държи на общото мнение/. Ако не - давайте имена, мисля, че ще е по-лесно за всички ни. Само че тук виждам поне три или четири такива, които на всичкото отгоре не мелят брашно заедно. Затова - предлагам анкетна форма на вземане на решения, предлагам наистина всеки да прави точно това, което смята и може да направи, предлагам да се свали летвата и да приемаме с отворени обятия всяка идея и помощ, предлагам да има максимум двама души, които да се занимават основно и само с организацията и финансирането, предлагам всички останали да работим над продукцията и просто да гласуваме в анкетите за важните въпроси. Още нещо предлагам - да се използват и други средства на комуникация - телефони има, от Добрич сме си, никой няма да се набутва излишно.
Предлагам и две анкети за днес с гласуване до края на деня:
Дати и Плакати
Давайте да се размърдваме, времето наистина ни притиска.
Какво мога да предоставя аз /и ще го направя/: Сурвачки, замислям свещничета от подръчни м-ли, мисля и над масичката за самодейност да поработя /ще си купя необходимите неща, струва ми се, че все пак идеята беше добра, ако не провърви - какво толкова, нищо не губя, ще си ги взема вкъщи/, и мога да разпечатам от тези стикерчета, които направих - само ми трябва бройка. Това мога и това предлагам. Тук съм и съм отворена за всякакви мнения, критики и идеи! Hug Ако трябва ще пускам анкета за всяко нещо, но какъв е смисълът питам аз. Идеята е да се обединим, макар и отделни личности, с различни възможности и възгледи - да сме ЗАЕДНО за децата, поне аз с такава надежда тръгнах... Опит ни липсва, нека не се съдим сурово, за да задържим и реализираме желаното. За да има по-нататък и за да ставаме все по-добри в това, с което сме се захванали. Отново се извинявам, малко се позапалих, но за това съм предупредила в подписа си. Wink Усмихнат ден на всички!  bouquet
Още веднъж: моля за анкета за датите!!!! Peace

# 666
  • Толбухин
  • Мнения: 2 505
подкрепям казаното от Lyusil всеки да се захване с каквото може,да не се бърка в работата на другия и да не дава акъли,ако лично него помолят-щото много се дразня.
И ако не може да свърши нещо да каже,"аз това не го мога" и да остави другите да го направят.Които си предлагат помоща.

# 667
  • Мнения: 3 810
За датите мисля, че щом неделя е почивен ден базара да го направим през седмицата, т.е. от 10ти до 14ти.

А за събота знаеш ли? Изобщо има ли някой който може да каже или да се поинтересува?

Lyusil , радвам ти се на хъса и мисля че има нужда още от такива хора. Благодаря ти че мислиш конструктивно, макари скоро да навлезе в нещата. Дано ентусиазма ти не стихне бързо!  bouquet
Както виждаш, хората, които се заеха основно с организацията, се сърдят когато ги питаме докъде са стигнали, а явно сме на нулата- наново дати, плакати... Аз лично се интересувам кое докъде е стигнало, въпреки че съм от творящите, защото ми пука каво ще стане с това за което се бъхтя.
Продължавай да молиш и настояваш, защото взехме да окапваме...
Успех! Peace

# 668
  • гр.Добрич
  • Мнения: 2 522
Добрютро и от мен. Grinning Денят е страхотен, но бебо е още болен и по цял ден съм вкъщи.

Краси за колко плаката са 200лв. Вярно че пълноцветния печат е скъп и колкото
 по-малко са бройките, толкова по-скъпо. Да ги направим тогава на А3, но на цветни листи и чернобели. Няма да ни излезе скъпо, защото ще са копирани. По принцип цените във ФА не са от най-ниските в града.

# 669
  • Мнения: 643
В събота Младежкия дом работи!

# 670
  • Добрич
  • Мнения: 958
По принцип, бях писала, че за плакати минимума е 500 бр. Явно затова е толкова скъпо.

# 671
  • Мнения: 166
Спинки много е добра идеята и така предлагам по-добре на а3 и ч/б.

Последна редакция: чт, 15 ное 2007, 10:58 от ani_ji

# 672
  • Мнения: 166
Сега ми хрумва, мислили ли сте за радио-реклама? newsm78 Някак по-достъпна ми се струва. Можем да направим компромис с качеството и броя на плакатите, за сметка на пет или десеткратни излъчвания, май не бяха скъпи, а може да се помисли и за спонсорство. Но да говорят знаещите, ние останалите само ще гласуваме Wink И аз пак да досадя: Кой може да пусне анкета за датата и дайте да оформим вариантите и да пуснем такава и за плакатите.
Момичета, ако някой иска нещо да говорим, може да ми даде телефон или да дам моя на ЛС. Hug
И още нещо се сетих. Давайте да уточняваме датите и с малко по-ясни параметри и граници може да се действа още по-добре. Смея да твърдя, че имам опит с подобни организационни практики и мога да подхвърля едно още по-градивно предложение. Замисляли ли сте се да уведомите общината за дейността си? С нейна подкрепа се отварят много врати. А и мисля, че ще бъдем приети с радост от кметицата. Само трябва де започнем да се възприемаме малко по-сериозно и отговорно, за да имаме лице да го направим. Изобщо не би ме притеснявало да я посетя лично. Такива дейности се приветстват! Hug

Последна редакция: чт, 15 ное 2007, 11:06 от Lyusil

# 673
  • Мнения: 166
ТАКА ИЗБИРАЙТЕ ОТ 5 ДО 8 ДЕКЕМВРИ ИЛИ ОТ 12 ДО 15 ДЕКЕМВРИ ЗАЩОТО КРАСИТО ТРЯБВА ДА ОТИДЕ ДА ИСКА РАЗРЕШЕНИЕ ОТ ОБЩИНАТА.КАКВОТО СЕ УТОЧНИЛИ ДО ПОНЕДЕЛНИК СУТТРИНТА ТОЛКОВА В ПОНЕДЕЛНИК КРАСИТО ЩЕ ОТИДЕ ДА ИСКА РАЗРЕШЕНИЕ

# 674
  • Мнения: 166
И двете предложения са перфектни, може би трябва да се съобразим единствено с времето, което е необходимо на "трудещите се мами" Hug Може би 12 - 15вкл. е по-добрият вариант, ще имаме още месецна разположение. Аз гласувам за него. Peace

Общи условия

Активация на акаунт