странна случка с ГЛОБУЛ

  • 6 884
  • 74
  •   1
Отговори
# 60
  • На края на вселената!
  • Мнения: 2 825
Силванка, в моя случай тел е бил заключен с мен на работа и гаранция никой не го е пипал! изпратени са 5 празни СМС-а. възможно е да е софтуерен проблем. затова попитах кои апарати правят този номер Peace

# 61
  • варна
  • Мнения: 193
мъжът ми скоро си свали някаква програма на телефона. та с нея програма управляваше моя телефон- звънеше чрез моя телефон, пращаше смс. аз се ядосах и си изключих блутута. това не помогна- продължи да набира чрез моят телефон. гледал в интернет и разбрал, че това е мода при децата- въобще не е трудно
помня, че се скарахме и му забраних да го прави повече

# 62
  • Мнения: 3 116
От опит мога да кажа че е кажи речи невъзможно да се появи разговор или смс в системата който го няма проведен от твоя телефон или по-точно твоята сим карта.

Пак от опит мога да кажа как изпратих веднъж повече от 80 смс за около минута и как звънях на бърза помощ 5-6 пъти заради бъгнат софтуер на телефона. Това се случва при заключена клавиатура  ooooh! Затова сега внимавам, не слагам разни софтуери и не тегля картинки и мелодийки, че в нет-а вече всякакви вирусчета има  Sick

# 63
  • На края на вселената!
  • Мнения: 2 825
нищо не е теглено с моя тел. няма блутут и инфраред

# 64
  • Мнения: 3 116
Бъг в софтуера на телефона тогава  newsm78 И с моя нищо не беше теглене Thinking

Но наистина, не могат да ти кажат че има разговор, който няма. Всъщност разговорите не се свързват с телефона, а с номера или по-точно сим картата.

# 65
  • Мнения: 958
На мен също ми се случват такива неща с Глобул, само че, не че някой е звънял  от моя телефон, а разговори в фактурата които не са провеждани. Всеки месец сметката ми е около 50 лв и не съм се замисляла, защото знам че говоря. Обаче от месец и нещо съм с служебен телефон, и почти не си говоря от личния, само с мъжа ми, и то му прозвънявам, а той ме набира. Обаче сметката ми е пак 50 и нещо, и на фактурата си имам разговори с мъжа ми по минути, който не са провеждани  newsm78
Също и с родителите ми и с свекитата, с които сме в група.
Излиза че съм говорила със свекърва ми 10 минути да кажем, което просто няма как да стане.
Този месец съм си нулирала всичко на телефона, не говоря, и да видим каква ще е сметката. Само не знам как да им го докажа newsm78

# 66
  • Мнения: 3 405
кажете, моля, кои се тези апарати, които пускат сами СМС-и?

Трябва да я питам с какъв телефонен апарат е приятелката ми, от която получавам празните смс-си. Напоследък секнаха обаче.

# 67
  • Мнения: 743
Аз имам подобен проблем с Мтел. Всеки месец плащам по 30-35 лв. Не е много, но при условие, че не говоря с никой освен тези които са ми в групата. Дори не си изразходвам всички минути. И на всичко отгоре спряха да ми пращат фактурите. Емииии........ нямам думи.

# 68
  • Мнения: 4 916
Аз имам подобен проблем с Мтел. Всеки месец плащам по 30-35 лв. Не е много, но при условие, че не говоря с никой освен тези които са ми в групата. Дори не си изразходвам всички минути. И на всичко отгоре спряха да ми пращат фактурите. Емииии........ нямам думи.

И аз мислех, че са ми спрели фактурите, докато не видях някаква мърла от спедиторската фирма да хвърля всички писма от оператора накуп във входа на блока - мързяло я да ги пуска в кутиите. А аз от два месеца не бях получавала фактура, даже мислех да звъня в кол-центъра на оператора.

# 69
  • Sofia
  • Мнения: 9 725
От опит мога да кажа че е кажи речи невъзможно да се появи разговор или смс в системата който го няма проведен от твоя телефон или по-точно твоята сим карта.


Ако може и аз от опит да те опровергая.

Мтел както знаете не пращат разпечатка на разговорите. Сестра ми си засича всеки месец колко говори. Пристига и сметката един месец и майка ми я пита що е толкова висока. Сестра ми естетсвено твърди, че не е говорила толкова, но ние също мислехме, че няма как да и надпишат, все пак е електронна системата.

Сестра ми обаче се заинати, обади се в Кол-центъра на Мтел и пита дали всичко е наред със сметката. Оттам също и обясняват, че засичането е електронно и няма как да има грешка. Ако искала разпечатка трябвало да си плати (тая простотия само в Мтел я има).
Сестра ми обаче им каза, че ОК ще си плати за разпечатка и пита как да стане. Обясниха и, че трябва да отиде в някой от центровете. Така и не отиде обаче.
Няколко дни след това вкъщи пристига Данъчно Кредидно известие. Мтел и приспада сума от предната сметка. Никакво обяснение защо и как, като уж не можело да се начисли вповече.

# 70
  • Варна
  • Мнения: 192
С Глобул имах следния случай. На 07 януари сменям старата сим карта с нова, подавайки заявление за спиране на картата. от тогава прибирам старата в едно пликче в едно чекмедже и ползвам новата само. Пристига ми фактура където естествено само разговори до 7ми ян. И изведнъж проведен разговор на 15 януари с продължителност 12 минути. При това разговор с БТК - с моя собствен домашен телефон. Отивам да се разправям и там ми казват "Щом системата го е отчела, значи разговорът е проведен" и толкова. Аз живеех сама и нямам деца, които да обвиня, че са взели старата карта и са говорили, но не, проведен е разговора. И при това от старат карта, която въобще не съм слагала в телефона си. Според тях аз съм се прибрала, извадила съм старата си карта, сложила съм я в апарата си и съм набрала собствения си домашен телефон. Не само съм се набрала, ами съм и вдигнала и съм си говорила сама със себе си и то 12 минути. Голяма идиотия са направо. И това при официално закрита сим карта.

# 71
  • Мнения: 13 512
........... И това при официално закрита сим карта.
Ако картата ти е официално закрита/ анулирана/, както казваш- не могат да те убеждават, че разговорът е проведе, защото картата е спряна от тях,  мрежата не би могла да я разпознае повече. Нещо не разбирам.. newsm78

# 72
  • Варна
  • Мнения: 192
monda,
И аз не разбирам. Имам си заявление, че няма да ползвам повече тази карта и всичко, и като ми идва фактурата .. хоп разговор, Струва ми се, че спирането е било само на хартия. И това при условие, че като спирам картата питам какво имам до момента, казват ми и като ми излезе фактурата да си го платя. Е, като излезе имаше изненада.

# 73
  • Мнения: 13 512
monda,
И аз не разбирам. Имам си заявление, че няма да ползвам повече тази карта и всичко, и като ми идва фактурата .. хоп разговор, Струва ми се, че спирането е било само на хартия. И това при условие, че като спирам картата питам какво имам до момента, казват ми и като ми излезе фактурата да си го платя. Е, като излезе имаше изненада.
щом имаш молба за спиране на картата , не могат да те карат да плащаш за разговори , проведени 72 часа след това/ това е срокът за спиране на картата/.

# 74
  • Мнения: 550
Аз имам подобен проблем с Мтел. Всеки месец плащам по 30-35 лв. Не е много, но при условие, че не говоря с никой освен тези които са ми в групата. Дори не си изразходвам всички минути. И на всичко отгоре спряха да ми пращат фактурите. Емииии........ нямам думи.
И аз мислех, че са ми спрели фактурите, докато не видях някаква мърла от спедиторската фирма да хвърля всички писма от оператора накуп във входа на блока - мързяло я да ги пуска в кутиите. А аз от два месеца не бях получавала фактура, даже мислех да звъня в кол-центъра на оператора.
от сайта на мтел си тегля всички фактури- в екселски формат. много лесно можеш да си ги сортираш по избран номер, по продължителност на разговора или по каквото си искаш. а и ги има за няколко месеца назад. специално отказах да ми пращат разпечатка- пестя хартия, голям съм еколог:)

Мтел както знаете не пращат разпечатка на разговорите. Сестра ми си засича всеки месец колко говори. Пристига и сметката един месец и майка ми я пита що е толкова висока. Сестра ми естетсвено твърди, че не е говорила толкова, но ние също мислехме, че няма как да и надпишат, все пак е електронна системата.
Сестра ми обаче се заинати, обади се в Кол-центъра на Мтел и пита дали всичко е наред със сметката. Оттам също и обясняват, че засичането е електронно и няма как да има грешка. Ако искала разпечатка трябвало да си плати (тая простотия само в Мтел я има).
това изобщо не е така! пращат, безплатно.

Последна редакция: пн, 14 апр 2008, 14:33 от zero

Общи условия

Активация на акаунт