За консултантките в България

  • 2 738
  • 52
  •   1
Отговори
# 45
  • Мнения: 824
Не трябва да слагаме всички продавач-консултанти под общ знаменател.Разбира се има и такива,които съвсем не са на мястото си.Ако повечето фирми отделят време и средства за обучение на персонала,срещите ни с некомпетенти кадри ще бъдат сведени до минимум.За жалост това е изключително рядка практика в България.

# 46
  • София, център
  • Мнения: 3 455
Какво може да знае една продавачка за нуждите на моята кожа?! Те, даже дерматолозите се объркват често!

# 47
Много рядко съм попадала на компетентни консултантки, повечето са само продавачки и не разбират почти нищо от козметика, не са наясно с новите продукти и т.н. Избягвам да се консултирам с тях.

# 48
  • София
  • Мнения: 421
Моето мнение за консултантките също е положително и отрицателно.
В Бюти зоната на Витошка попаднах на много внимателна консултантка.Исках да си купя сенки,но  винаги много се колебая с избора.Тя ми предложи да ги изпробваме върху мен и да изберем.Слагахме,отивахме до прозореца и така с десетина вида.Правеше го судоволствие.Накрая си избрах едни и отидох да ги плащам.На касата явно беше управителката.Направо се втрещих като каза на консултантката: "разбирам,че сте приятелки,но в магазина има клиенти".Момичето ме погледна стреснато и измънка,че не се познаваме.Направо побеснях...
Та си  мисля,тази консултантка колко време ще отдели на други клиенти за да не я заподозрат  в приятелски контакти.
А за отрицателно мнение ...  о  там са много.
"Покажете ми този руж" -аз,сочейки продукт с ясно написано набурканчето blush(а и бях чела за него)."Това не е руж" -тя с незаинтересован глас ...

# 49
  • Мнения: 3 695
при такава управителка, нито една консултантка няма да посмее да обръща по голямо внимание на клиентите  Sick
просто нямам думи  #Cussing out

# 50
  • София
  • Мнения: 421
А-а, не и прощавам от тогава на управителката.Веднъж я държах половин час пред продуктите на Ла  Прери.Първо я накарах да ми обяснява за всичките продукти,после казах,че ще купя един комплект който знаех,че  го нямат  и накрая си тръгнах(купих си го от Карина).Ама нали е Ла  Прери, беше много всеотдайна  Mr. Green .

# 51
  • Мнения: 630
Пазарувам от места, където ми е приятно как ме обслужват. Нагледала съм се на некомпетентни и нелюбезни продавач- консултантки, така че ако в някой магазин или аптека започнат  да ме гледат лошо и да ми говорят глупости, просто си излизам и не се връщам там.
А има нещо, което направо ме побърква, но е често явление- мразя да ми говорят на "ти".
Аз като клиент влизам и говоря на "вие" независимо какъв човек стои насреща ми, а те на "ти". Често се нося спортно облечена и ме мислят за много малка.може би заради това Викали са ми "момиченце" и т.н. Мноооооооооооооооого се дразня

PS Това за влиянието на крема върху мозъка беше много яко Joy

# 52
  • Мнения: 1 692
Не се допитвам с консултантките защото или от километри си личи че са некомпетентни или точно когато реша да я попитам нещо тя н ми обръща внимание  Peace
Наскоро .. когато бях в Техномаркет-а да си купувам сешоар с дифузер при мен дойде една консултантка,която незнам защо реши че ми е нужна и започна да ме разколебава и да ми обяснява колко глупаво ще е да си купя сешоар с дифузер.И то не за друго ами защото нямало да ми се къдри косата.Тя била пробвала (да ви уведомя че нейната беше доста къса и доста права) и на нея не й се къдрела косата затова и мойта нямало да се къдри,ама това че моята само да я бутнеш и се къдре (щото е чуплива) да не ви бърка ...  #Crazy Простоо.. без коментар  Naughty #2gunfire

Общи условия

Активация на акаунт