Към ползващите БТК ADSL - ЗА или ПРОТИВ?

  • 6 693
  • 102
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 1 612
И аз съм доволна. Ползвам услугата от 3 години.
Смятам да мина на 12 мегабита (реални 9 на download).

# 31
  • Мнения: 214
Много съм доволна от БТК . Ще го ползваме и занапред. абсолютно безпроблемен

# 32
  • Мнения: 674
Идеален е особено с новите скорости, които обещават Flutter Единствено ъплоудът е слаб.
В Бургас няма доставчик с по-добри условия от БТК. А сега, когато БТК намаляват цените и вдигат скоросттта, не знам кой ще остане при другите.

Аз съм служител в БТК и мога да твърдя че е най-добър Peace
Сега вече разбихме рибата Mr. Green Heart Eyes

# 33
  • Мнения: 576
Аз пък не съм доволна! В офиса сме с такава връзка и постоянно имаме проблеми с интернета - 5 мин. има, -пет - не! #2gunfire

# 34
  • Мнения: 13 512
Сега вече разбихме рибата Mr. Green Heart Eyes
"разбихте"?
//ние пък " избиваме" рибата, не я разбиваме Wink

# 35
  • на брега на реката
  • Мнения: 141
В офиса сме на БТК ADSL и имаме проблеми всеки ден по няколко пъти!

# 36
  • Мнения: 1
Ползвам,много сме доволни Grinning Grinning Grinning

# 37
  • Мнения: 2 865
Никак не бях доволна докато ги ползвах. Изключително често ми се е налагало да рестартирам модема. Поне 3 пъти съм провеждала продължителни разговори с кол центъра поради проблеми. Впн връзка с чужбина - ужас. Сега съм с друг провайдер и съм доста по-доволна.

Само за теглене на филми не знам как стоят нещата с различните провайдери, защото не тегля.

# 38
  • Варна
  • Мнения: 443
Много сме доволни - не прекъсва, скоростта не пада, теглим като луди  Crazy Много филми гледаме...

# 39
  • Варна
  • Мнения: 25 257
В офиса сме с такъв и мога да кажа: много, много са зле! И което е още по-лошо, изобщо не им пука, че за двата месеца, през които сме към тях, и половината време нета го е нямало! Обаждаме се на повредите им, чакаме по половин час за връзка с оператор, казват, че ще пратят техник, никой не идва и така се повтаря. Последните 10 дни сигурно и 10 часа не е имало нет, звъняхме като луди, прехвърляха си отговорността от телефон на телефон, резултат никакъв! Е това ме дразни адски много, защото имаме 2 годишен договор и край, вързали са ни вече, защо да ни обръщат внимание! Явно при нас има проблем, защото при съседите всичко е ок, ами да дойдат да видят на място! Ние явно сами не можем да го решим. Просто са изключително нагли и незаинтересовани. Това с абсолютно никой друг нет доставчик не би могло да се случи. Защото ако кабелния нет вкъщи не ми е ок, ами режа кабела и минавам на друг. А БТК-то зарибяват с годишни договори и после - моли се да няма проблем, защото никой няма да си мръдне пръста да го реши.

# 40
  • в моя свят на мир и любов
  • Мнения: 1 996
Абе само аз ли имам проблеми с БТК. Периодично нямаме нет, поне по веднъж на две седмици ми се налага да им звъня. В работата е същото положение...аз лично не съм доволна, но като гледам май има и такива.
Вкъщи за жалост това е единствената опция. Кабели не мога да прокарвам, защото ако го направя след това ще ми трябва основен ремонт. Така че за момента се задоволявам и с това, но определено според мен услугата не отговаря на цената. Както казах постоянно има някакъв проблеми, поне при мен. От 2 години съм им абонат...за това време смених три модема.

Същото е при мен, просто не зная къде да се оплача, за да ми прекратят абонамента при двегодишния ми договор. Очевидно не е това, за което съм платила. Не само скоростта е ниска, но често забива или пък въобще не мога да се свържа.
Връзката непрекъснато се разпада, да се свържеш с кол центъра е направо изпитание за нервите.

# 41
  • Мнения: 583
уникални мошенници-много проблеми при все, че съм редовен платец, а накрая и откачване няма. вече съм на друг доставчик, но ми начисляват задължение с лихви всеки месец, при все, че ме откачиха официално-оплаквах се и във всеки офис ми отговарят различно, а сметките си текат. луда са ме направили и няма оправия...  #2gunfire

# 42
  • Мнения: 1 485
Абе само аз ли имам проблеми с БТК. Периодично нямаме нет, поне по веднъж на две седмици ми се налага да им звъня. В работата е същото положение...аз лично не съм доволна, но като гледам май има и такива.
Вкъщи за жалост това е единствената опция. Кабели не мога да прокарвам, защото ако го направя след това ще ми трябва основен ремонт. Така че за момента се задоволявам и с това, но определено според мен услугата не отговаря на цената. Както казах постоянно има някакъв проблеми, поне при мен. От 2 години съм им абонат...за това време смених три модема.

Същото е при мен, просто не зная къде да се оплача, за да ми прекратят абонамента при двегодишния ми договор. Очевидно не е това, за което съм платила. Не само скоростта е ниска, но често забива или пък въобще не мога да се свържа.
Връзката непрекъснато се разпада, да се свържеш с кол центъра е направо изпитание за нервите.

И при мен е същото,постоянно се губи,няма кой да вдигне телефоните от операторите,пуснах и клиентско оплакване и все тая.Подадох молба от 20 дни за 12мб-още го няма. #Cussing out #Cussing out #Cussing out
Вече се чудя какво да направя........ #2gunfire

# 43
  • Мнения: 852
В офиса сме на БТК ADSL и имаме проблеми всеки ден по няколко пъти!




Същата работа е и в офса при мен ooooh!

# 44
  • Мнения: 25 664
Подадох молба от 20 дни за 12мб-още го няма. #Cussing out #Cussing out #Cussing out
Вече се чудя какво да направя........ #2gunfire


Къде пусна молбата? Аз я пуснах на сайта им, беше петък, в понеделник получих мейл с номера на молбата ми и потвърждение, че ще ми бъде вдигната скоростта до 14 дни след датата на молбата. Така и стана.

Общи условия

Активация на акаунт