На самата дата (следобеда мое време, тоест в България вече след полунощ) получавам имейл: Уважаема еди си коя, поръчката ви не може да бъде изпълнена защото орхидея в саксия не можем да доставим в провинцията, но ако желате, ще изпратим стрък орхидея на букет (ммм, нали същото е, че и с един ден закъснение.... ). Същевременно си проверявам сметката на кредитната карта и какво да гледам - взели ми паричките, симпатягите, нищо че нито доставката е направена, нито евентуално биха доставили това което съм поръчала и за когато съм го поръчала. Естествено, обадих им се да отменя поръчката и много им се навиках. (И вярно че тона ми не беше особено любезен, ама и те се държаха много нагло...) Парите ми ги върнаха благодарение на оплакване до Мастъркард.
После поръчах от друг сайт, всично мина гладко, ама да ме убие човек не се сещам кой беше....