Като говоря за ходене на различни места имам предвид ежедневните ходения, на школи, на тренировки, на гости или просто навън /последното за мен е от изключителна важност/- т.е. ежедневна смяна на обстановката, стимулите /те развиват, а не многочасовият престой в една стая с ограничен кръг хора всеки делничен ден и еднотипни занимания/- тяхната разностранност, възможността за избор на хора, с които ще прекараш времето си, на начина, по който ще го прекараш.
"Може би това какво ни е отношението и как приемаме разликите между училището и детската градина зависи от нашите собствени спомени."- от тях идва и личната ни нагласа, но последното можем и да променим, ако тя е негативна.
Аз не съм ненавиждала градината, но определено целодневен престой под режим и надзор на учителки и лелки не ми се отразява добре. Такова нещо в училище не е налице. Свободата там определено е в пъти по- голяма. Как ще се възползва човек от предоставената му такава зависи от него. Отново опираме до лични качества, темперамент и разбирания, които лично аз отчитам като най- съществени.