Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Какво означава „Ubersicht“ в контекста на плащането?
Как мога да анулирам поръчка?
Как мога да разреша проблема с блокирането на сумата на поръчката?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Какво означава „Ubersicht“ в контекста на плащането?
-
Как мога да анулирам поръчка?
-
Как мога да разреша проблема с блокирането на сумата на поръчката?
Ако сумата на вашата поръчка е блокирана, може да се наложи да се свържете с вашата банка, за да разберете причината за блокирането и как да го отстраните. Обикновено блокването се премахва след потвърждение на плащането или след изтичане на определен период, който може да варира в зависимост от банката.
-
Как мога да завърша покупката си, след като въведа кода, но ме връщат за нов код?
-
Как мога да разреша проблема с невъзможността да завърша покупката си с Visa Electron на DSK?