Какво правят тия келеши от туристическия бранш

  • 9 006
  • 104
  •   1
Отговори
# 60
  • Мнения: 3 423
Stella Maria и аз на свой ред съм съгласна с написаното от теб.За Парк хотел Пирин също съм на твоето мнение,и на мен ми е любимия Спа хотел и покрай него се престраших да потърся и добри хотели на морето.Наистина има развитие и има и хубави хотели.
Хубави празници   bouquet

# 61
  • Мнения: 2 401
В разрез с горните си постове ще кажа, че българските хотели наистина започнаха да свалят цените за лятото:
пример х-л Глобус, Слънчев бряг - 4 звезди, първа линия - 385 лв на човек в двойна стая /7 дни + закуски.

Слънчев бряг изобщо не трябва да го броим. Там трябва да почнат да плащат на туристите, за да ги има..  Mr. Green

# 62
  • Мнения: 1 144
Мерси, Мила Мама. Simple Smile))

Милинка, и на теб, успех, и защо не провериш други агенции все пак? Не заради друго, а за да се научат, че клиентът трябва да се уважава.

# 63
  • Мнения: 61
  Много ми е тъжно за българския туризъм Sad Имаме уникална природа,неповторимо съчетание на климат,безбойни природни и исторически забележителности,възможности за балнеология,невероятна фолклорна традиция,неповторима кухня ...и трагично състояние на туристическия бранш като цяло.  smile3518
     Ако искате ми се смейте,но кръв ми капе от сърцето за всичко това,което се случва по черноморските и планински курорти.Подигравка с природата,поголовно застрояване и брутално обслужване на високи цени.
   Много ми е тъжно,но и ние с мъжа ми,след поредица разочарования предпочитаме да си дадем парите за почивка в чужбина.Поне да знаем за какво...

# 64
  • Sofia
  • Мнения: 8 221
Подигравка с природата,поголовно застрояване и брутално обслужване на високи цени.
   Много ми е тъжно,но и ние с мъжа ми,след поредица разочарования предпочитаме да си дадем парите за почивка в чужбина.Поне да знаем за какво...
За съжаление е така и не сте единственните, които са взели такова решение. Вие сте от болшинството хора, които се умориха да плащат високите цени по нашите курорти и да не получават добро обслужване.

# 65
  • Мнения: 658
А ние какво правим за да ни е добре У НАС newsm78

# 66
  • Мнения: 2 241
Какво праим ли? Ще ти кажа:
-Чувстваме се неудобно, когато отидем в някой хотел, защото създаваме работа на някой, на когото това е задължение.
-Чувстваме се неудобно, когато поискаме стаята ни да бъде чиста.
-Чувстваме се неудобно, когато искаме някой от персонала да се усмихне или ПОНЕ да бъде учтив с нас.
-Чувстваме се прецакани, за това, че чужденците плащат по-евтино от нас, а получават по-голямо внимание.
- и т.н...

Неприятно е да отидеш на рецепцията и някоя лигла, която не знае за какво е там, да седи и да те гледа глупаво, подпряна на някоя стена и да я мързи да каже "Добър ден", след това да изпъшка тежко, все едно цял ден е копала и накрая да ти подхвърли ключ за смръдлива стая, за която си платил безбожна сума пари.
Въпросните келеши от туристическия бранш не знаят как трябва да изглеждат хотелите им за "звездите', които си слагат, не знаят как да се държат с клиентите си и как да се отнасят към техните желания.
Не знам какво аджеба би следвало да направя аз, за да ми е добре У НАС - може би преди да отседна в някой хотел да проведа хотелиерски курс???

# 67
  • Мнения: 415
А ние какво правим за да ни е добре У НАС newsm78


Аз пък си мисля , че те /т. нар. келеши от туристическия бранш/ да знаят какво трябва да направят , за да ни е добре в българските хотели. Ако пък "случайно" не знаят , мнооого бързо да се научат.

Моето семейство все още почива и в Бг хотели. Като почива е силна дума , отсяда в БГ хотели. Ами с много малки изключения - пълно безхаберие и липса на професионализъм
Явно в хотелите на Шарлопов все още може да се получи добро обслужване или по - точно казано прилично обслужване. Ние не сме ходили в "Пирин" , но миналата година бяхме три дни в "Янтра" В. Търново и останахме доволни от обслужването в хотела. Ресторантът така и не го ползвахме - първият ден имаше сватба , а после ни заведоха в някакво друго заведение.
Лятото пък бяхме в Пампорово и редовно вечеряхме в механата на "Мургавец" - останахме доволни.

През зимата посещаваме спа центъра на комплекс Емералд в Равда - за там мога да кажа , че финесът , процедурите и чистотата са ниво . Ааа , сетих се - извън сезона няма заведение за хранене , но пък спасителят ни предложи да си даде сандвича на малката  Grinning

# 68
  • Sofia
  • Мнения: 8 221
Какво праим ли? Ще ти кажа:
-Чувстваме се неудобно, когато отидем в някой хотел, защото създаваме работа на някой, на когото това е задължение.
-Чувстваме се неудобно, когато поискаме стаята ни да бъде чиста.
-Чувстваме се неудобно, когато искаме някой от персонала да се усмихне или ПОНЕ да бъде учтив с нас.
-Чувстваме се прецакани, за това, че чужденците плащат по-евтино от нас, а получават по-голямо внимание.
- и т.н...

Неприятно е да отидеш на рецепцията и някоя лигла, която не знае за какво е там, да седи и да те гледа глупаво, подпряна на някоя стена и да я мързи да каже "Добър ден", след това да изпъшка тежко, все едно цял ден е копала и накрая да ти подхвърли ключ за смръдлива стая, за която си платил безбожна сума пари.
Въпросните келеши от туристическия бранш не знаят как трябва да изглеждат хотелите им за "звездите', които си слагат, не знаят как да се държат с клиентите си и как да се отнасят към техните желания.
Не знам какво аджеба би следвало да направя аз, за да ми е добре У НАС - може би преди да отседна в някой хотел да проведа хотелиерски курс???
Peace Абсолютно вярно е това, което си написала. По същият начин съм се чувствала и аз. Е не навсякъде, но е факт, че често се среща лошото обслужване ... И на мен ми е чудно какво трябва да направя.  newsm78 Обикновенно човек когато не е доволен от посещението си някъде повече не го повтаря. На мен само това ми е идвало на ума. Там където не ми е харесало обслужването не стъпвам повече.

# 69
  • Мнения: 109
 И моето семейство отдавна се отказа от почивка в България. Имаме невероятна природа , толкова интересни места където може да се отиде, но обслужването е трагично. Ще дам един паралелен пример - почивка в хотел Грийн парк - Китен и хотел Aqua Fantasy- Кушадасъ. В Грийн парк трябваше да се моля 5 дена подред, някой да се качи и да изхвърли коша с отпадъците (тогава детето беше малко и още беше с памперс) - В  Aqua Fantasy камериерката ни почистваше стаята всеки ден и оставяше хавлиите в най-различни форми - лебеди, палми, сърца и др). В Грийн парк трябваше да станеш в 4,30 сутринта, ако искаш да си намериш свободен шезлонг, за чадър да не говорим - В  Aqua Fantasy по което и време да отидеш, на който и басейн от комплекса има свободни и шезлонги и чадъри. В Грийн парк ако ти завържат очите и ти дадат да пиеш кола, фанта или спрайт(които са Аll inclusive) едва ли ще определиш какво пиеш, защото всичко има вкус на едно- на сода. All inclusive  в  Aqua Fantasy изобщо няма да го коментирам. Вярно е ,че единия е 3 звезди, а другия 5 - обаче паричките, които платихме бяха еднакви. Е как да отида отново на море в България?

# 70
  • Мнения: 5 370
Чудя се дали някой от бранша е прочел тази тема или не им пука въобще?
Знам, че тук се чете, понеже често се включват 'новаци" под формата на "уж ходили" някъде.

# 71
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 4 745
Чудя се дали някой от бранша е прочел тази тема или не им пука въобще?
Знам, че тук се чете, понеже често се включват 'новаци" под формата на "уж ходили" някъде.

Четем, четем. Е, поне аз. Че даже се и включвам Mr. Green
Има много вярни неща. Но всяко нещо си има две страни...не искам да коментирам и на какви пишман туристи съм попадала - и българи и чужденци.

# 72
  • Sofia
  • Мнения: 8 221
Еее те туристите сега ще са виновни за отношението към тях може би. Наистина има и пишман туристи, но дори и към такива отношениети трябва да е на ниво.

# 73
  • Мнения: 61
А ние какво правим за да ни е добре У НАС newsm78

и аз да отговоря :
Миналото лято с приятели отседнахме за уикенда в х-л "Орхидея",к-с Златни пясъци.Случи се следното :
  • вечерта ни спряха водата-отидох да се разправям на рецепция-казаха ми че правят профилактика и ми предложиха да се изкъпем на откритите душове на басейна  bath
  • бяхме настанени в апартамент,но искаха да си плащаме закуската  #Crazy
  • персоналът се отнасяше с нас като с неканени гости,имаше разправии  argue
  • от бара дънеше безобразна музика

Мамамими,да отидем ли пак да стимулираме бг туризма? newsm78

# 74
  • Мнения: 415
Чудя се дали някой от бранша е прочел тази тема или не им пука въобще?
Знам, че тук се чете, понеже често се включват 'новаци" под формата на "уж ходили" някъде.

Четем, четем. Е, поне аз. Че даже се и включвам Mr. Green
Има много вярни неща. Но всяко нещо си има две страни...не искам да коментирам и на какви пишман туристи съм попадала - и българи и чужденци.



Аз пък си мисля , че е крайно непрофесионално да се коментират клиенти.

Общи условия

Активация на акаунт