Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 26 окт. 2009, 19:35 ч.

Работа в Кол-Център - Против ли сте и защо?

  • 41 579
  • 93
  •   1
Отговори
  • Мнения: 32
Здравейте!
Вероятно съвсем скоро ще започна работа в кол център и прочетох сума ти гаднички неща за тази дейност  Rolling Eyes Нищо от нещата не беше за конкретната фирма, в която ще започна - всъщност за нея никъде няма коментари, но все пак бих искала да знам:
Има ли недоволни от работата в кол център и ЗАЩО - конкретно - заплатата беше толкова .... за ....часа, работата ..... и т.н.
Всякакви подробности и разкази ме интересуват  Hug

А за тези от вас, които имат опит - офертата при мен е следтата - непълен работен ден, плаващ график на всеки 2 седмици ще се определя, работата е да се продава (абонаменти за медии - вестници, списания) на клиенти в Германия. Най-важното за мен е, че се работи от вкъщи - т.е от всяко място, където има интернет и си нося лаптопа и слушалките.
Заплащането ще е твърдо - 2 лв/час + % - 5 % от всяка продажба, като за работен ден имам задължителен минимум от 120 евро ( казаха ми, че толкова се правело за час, не било трудно - сега, може и да не е вярно  Crazy ) Т.е. ако работя средно аритметично 4 часа 5 дена и продавам само минимума .... се събират към 400 лв/месец - аз съм студентка втора година и това не ми звучи зле, но може просто да съм много "зелена".

Ще съм благодарна на съвети и мнения   bouquet  bouquet  bouquet

# 1
  • Мнения: 81
Не звучи лошо за студент.
Плюят такъв тип работа, защото по телефона говориш с всякакви хора и не всички са приятелски настроени, меко казано.
Има някакъв стрес, но на фронт-линията /директните продажби tete-a-tete/ е доста по-тежко.

На калкулации на работодателите много вяра нямай. Сама ще видиш каква е реалността.
Така че успех. И парички да падат, и характер да каляваш...  Peace

Апропо, ако си с безжичен интернет /лаптоп и слушалки/ и не си на wireless free point, кой ще заплаща трафика ти? това уточнила ли си го?

# 2
  • Мнения: 59
Работя в кол център от 2 години.Харесвам си работата Simple Smile
За студент е идеално с плаващо работно време,което си определяте помежду си.Ние сме в точно определен офис.Смените при нас са или 7 или 14 часа,зависи как ти е удобно...Да има ги тежките разговори с клиенти ,но и забавленията с клиентски "бисери" не са малко  Peace
В зависимост от вида кол център всеки ще ти каже различно - хубаво,не хубаво...пробвай сама,виж плащането,натовареността на работата и сама прецени дали те устройва Simple Smile

# 3
  • Мнения: X
Сестра ми работи на слушалка. Приема обаждания от цял свят, защото компанията е международна. Има по над 200-300 обаждания на ден и вечер е като пребита. Боли я глава и едва успява да си почине. Не е добра работа това. Имай го предвид.

# 4
  • Мнения: 5 373
Сестра ми работи на слушалка. Приема обаждания от цял свят, защото компанията е международна. Има по над 200-300 обаждания на ден и вечер е като пребита. Боли я глава и едва успява да си почине. Не е добра работа това. Имай го предвид.
200-300 oбаждания на ден???Приети???
знаеш ли какво прави това, разделено на 8 часа? ooooh!

Физически не е възможно, или те е метнала.
Еленце-аз от 5 години съм в аутсорсинга, но ако искаш повече подробности-пиши ми на лични.
Смело мога да кажа, че съм професионалист.Но-пиши ми ЛС, ако те интересува.

# 5
  • Мнения: 636
Сестра ми работи на слушалка. Приема обаждания от цял свят, защото компанията е международна. Има по над 200-300 обаждания на ден и вечер е като пребита. Боли я глава и едва успява да си почине. Не е добра работа това. Имай го предвид.
200-300 oбаждания на ден???Приети???
знаеш ли какво прави това, разделено на 8 часа? ooooh!

Физически не е възможно, или те е метнала.
Еленце-аз от 5 години съм в аутсорсинга, но ако искаш повече подробности-пиши ми на лични.
Смело мога да кажа, че съм професионалист.Но-пиши ми ЛС, ако те интересува.

Аз също работя като оператор и ми се е случвало да приемам 240, 260 обаждания-не е невъзможно.Зависи от много фактори-какви са въпросите, колко си обигран, дали правиш пауза между обажданията или директно приемаш следващото, дали е по-натоварен ден и т.н.Определено е изморителна работа, но времето минава бързо.Сетих се и още нещо-говорим за приети обаждания, но това не означава проведен разговор-случва се клиента да затвори или да е грешка.

# 6
  • Мнения: 5 373
Е, хубаво де, ама технически обаждания от такъв мащаб за един ден-твърдо не.
Ако си в Мтел и Глобул,може би да, аз там понякога говоря за 1 минута.
И пак ми звучи невероятно,300 обаждания, разделени на 8-9 часа, ми това са по 30 на час!!! За един час.

# 7
  • Мнения: 636
Е, хубаво де, ама технически обаждания от такъв мащаб за един ден-твърдо не.
Ако си в Мтел и Глобул,може би да, аз там понякога говоря за 1 минута.
И пак ми звучи невероятно,300 обаждания, разделени на 8-9 часа, ми това са по 30 на час!!! За един час.

Да, лично аз работя към един от мобилните оператори.И, ако въпросите са по-сериозни и изискват проверка, консултация с колега от друг отдел-определено няма начин да са 250-300.Имало е дни, в които за осем часа приемам само 100, 120 обаждания, така е.
Има разговори, които са и под една минута, наистина зависи от много фактори.

# 8
  • Мнения: 5 373
Аз, например, имам рекорд от 80 минути с един клиент,всевъзможни етапи за чистене и махане на стар софтуер, за да се сложи нов.
Обаче нещо нямам никак желание да сменям работата, стига да я има. По принцип не се пестя да говоря, та....барем пари да изкарвам. Laughing

# 9
  • Мнения: 636
Аз, например, имам рекорд от 80 минути с един клиент,всевъзможни етапи за чистене и махане на стар софтуер, за да се сложи нов.
Обаче нещо нямам никак желание да сменям работата, стига да я има. По принцип не се пестя да говоря, та....барем пари да изкарвам. Laughing

Това е доста специфично, определено няма как да стане за няколко минути.При мобилните оператори е по-различно, защото въпросите са по-елементарни, а и се цели бързо обслужване на клиентите, заради "опашките".Един от показателите при оценяване е продължителността на разговорите-под две минути, това е едно от условията за добро представяне. Crazy

# 10
  • Мнения: 5 373
Леле, 2 минути!!! На мене дори клиентските ми обаждания не продължават под 5.
Както и да е, обърнахме го на диалог, но дано девойката си състави мнение.
Аз, лично, не съм никак фен на изходящите обаждания. Голям гърч, а продажбите са....толкова относително нещо.Можеш да направиш 50 въртенета и да няма нищо.А това демотивира, определено.

# 11
  • In pursuit of magic...
  • Мнения: 696
Зависи от фирмата, но в повечето кол центрове е тежко. Не е за всеки. На мен лично смените ми бяха едно от най-лошите неща, сменяха ми ги и много тежко трябваше да си настройвам режима всеки път. Едната седмица от 8 до 17, другите 2 от 16 до 1, следващата от 10 до 19, после изцяло нощни от 00 до 8 сутринта... Както дойде. Нагласят те според всички други колеги, и според кефа на шефовете. Отделно че работата е толкова много, че задължитено оставаш след работно време да дооправяш това или онова. На собствена отговорност и без заплащане. Отделно са и неприятните разговори с клиенти, всякакви птици звънят, особено ако е международна фирма.
За количеството обаждания на ден, аз съм взимала максимум 40-50 - това са били единични случаи, когато е имало голям проблем. Средно взимахме всички по 10-15 до 20 наааай-много. Но бяхме много голям отдел, много хора на телефоните, отделно между обажданията трябваше да водим подробна документация и да логваме всяко едно обаждане /и през това време не бяхме свободни за обаждане/.
Но главният проблем за мен като изключим смените беше, че работата е много поглъщаща и обсебваща. В един момент се усещах че дори вкъщи не мога да се отпусна, не мога да disconnect-на от това което е ставало в офиса, мисля и разигравам в главата си различни ситуации и проблеми по телефона... Не можех да спя, ям спокойно. Исках само да легна и да заспя и да избягам от реалността. Нямах желание за излизане, виждане с приятели, за живот. Беше ужасно.
Говоря лично за моя случай, разбира се не казвам, че с всеки би било така.

Последна редакция: вт, 27 окт 2009, 08:08 от Sway

# 12
  • Мнения: 6 236
Ау, това с продажбите е  гадно по принцип, никой на запад не обича да му звънят да му продават нещо, на мен така са ми крещели Rolling Eyes

За хелпдеск...същото като Суей мога да кажа.
Като цяло аз имам много кофти мнение за целия тоя бизнес.
Ама да не се разпростирам, че пак ще се скараме с Жози  Mr. Green

# 13
  • Мнения: 1 008
Ау, това с продажбите е  гадно по принцип, никой на запад не обича да му звънят да му продават нещо, на мен така са ми крещели Rolling Eyes


Не само на Запад.И тук не обичаме.
Но ми прави впечатление,че тези,които
продават от вън са много по-агресивни.

# 14
  • Мнения: 6 236
Тук не знам как е, нямам домашен телефон от 6 години, а тогава я нямаше още тая мода. Thinking
Аз към Белгия звънях, те ми крещяха. От тогава я мразя тая страна, с изключение на шоколада им... Blush

Редакция на ключовите думи на тема



Общи условия

Активация на акаунт