Как Ви лъжат в Кауфланд

  • 61 746
  • 108
  •   1
Отговори
# 60
  • Мнения: 2 193
Цитат
Кауфланд е най-добрата верига за хранителни стоки в Б-я!
Да плюета така по тази европейска верига показва само колко сте комплексирани

Най-обичаме новорегистрирал се да ни лепва етикети за психическото състояние и да ни отваря очите за европейщината!

Нямаше ли да е по-достойно да застанете с името си и длъжността си и да ни кажете, че като клиенти държите на мнението ни, да потърсите начин грешките да бъдат сведени до минимум и н.т.?!

Между другото, 2 години съм пазарувала в "Кауфланд", следя си бележките редовно и до сега всичко е било маркирано коректно.

Но ми е доста по-голям кеф да пазарувам от "Хит", въпреки по-високите цени там.
Въпрос на приоритети, сори. Докато имам 30 мин. свободни в повече и 20-30 лв. не събарят месечния ми бюджет, ще си пазарувам от "Хит".

# 61
  • Мнения: 2 193
Всъщност и постът на new mamma си намирисва от всякъде. И защо как "Ви" (а може би "ви") лъжат, нали и тя е излъгана?
Дали е добронамерен съвет или опит за антиреклама, няма как да докажа (пък и не ми е работа); факт е, че всички тук сме предпазливи, когато новорегистриран ни насочва къде да си или да не си даваме парите.

# 62
  • София
  • Мнения: 985
Присъединете се към Фейсбук групата Измамени от Кауфланд!

Кауфланд е най-добрата верига за хранителни стоки в Б-я!
Да плюета така по тази европейска верига показва само колко сте комплексирани
Все пак половин Европа ги боготвори,а ние тук да ги плюем - българска му работа
Вярно не е евтино като Лидл,Пени или Карфур,но съотношението цена /качество е на доста по-високо ниво
Неслучайно в Кауфланд ходят и хора с по-високи финансови възможности
Доста по-високо от супер скъпарските Билла или Пикадили,примерно
А да не говорим,че магазините са просторни и добре подредени


Това изказване не е сериозно. Не съм с високи фенансови въможности, но пазарувам в "скъпарската" Била и съм в пъти по-доволна отколкото в Кауфланд. Пазарувах от там, но съм супер разочарована. Стоките на промоция не струват, обикновено са с изтекъл или изтичащ срок на годност или с лошо качество. На другите цената им е колкото на тези в Била и в другите магазини, но за разлика от тях ако отида в неделя вечер в Кауфланд например рафтовете са празни. Мирише отвратително в този магазин, нито пък е толкова подредено и просторно. Прясното месо е ужасно, въпреки ниската си цена. Купувала съм кайма от там и не само и всичко е заминавало в кофата. Е за какво да давам пари за някакви измислени и евтини неща, които след това изхвърлям в кофата и отивам и си купувам същите от Била. И много още мога да изреждам , но не виждам смисъл.  Зарекла съм се, че повече моя крак в този магазин няма да стъпи. Простете комплексарството ми. Peace
 Не съм измамена. Просто не ме кефите Peace с измислените си промоции и с опита си с трици маймуни да ловите. Точно защото се чувствам европеец, може би бих отишла да пазарувам в Кауфланд в някоя европейска държава, но не и тук. Хубава работа, ама българска.  ooooh!

# 63
  • София
  • Мнения: 2 623
Любимия ми магазин е ХИТ, но най-често пазарувам в Кауфланд,
защото ни е най-близо, а и съм свикнала - знам кое къде да търся, какво да гледам.
Свикнала съм с определени марки, които ги има всички в Кауфланд и не ми се
налага да правя компромис, защото не намирам нещо, което обичам.
Понякога се ядосвам, че даден продукт се е изчерпал, а на мен ми трябва,
но това е относително нормално.
В Билла не пазарувам от години, след няколко разочарования, особено
на продукти с изтекъл срок, които си седят по рафтовете - недопустимо !
Не съм се заглеждала в цените в Кауфланд, но един, два пъти, след касата виждам, че нещо ми е маркирано 2 пъти. Разбира се, далеч съм от мисълта, че е нарочно, а и винаги
ми връщат парите.
Веднъж дори ми върнаха парите, защото върнах продукт, който е с много висока цена,
а аз просто не съм разбрала. Обслужването е на много високо ниво Simple Smile

# 64
  • Мнения: 3 826
Но мисълта ми беше че цялата система на хипермаркетите е устроена така че да те лъжат и да те прекарват. Влиза си явно в обучението на служителите....
това е точно така ,
тези уж случайни маркирания двукратно на стоки , изобщо не са случайни , така си избиват загубите от кражби и бракувани стоки , които те самите трябва да плащат , а загубите не са малки ,
дори една продавачка в друга тема преди време си разказа как са я обучили още първият ден да послъгва при маркирането .

аз също съм виждала как касиерка маркира нарочно едно кисело мляко повече на един заблеян мъж , толкова явно го направи , беше новичка и неумела още  Joy
затова винаги си давам вид , че следя какво ми се маркира и после хвърлям едно око на бележката .

# 65
  • Мнения: 3 154
Брей.. големи драми и измами в този Кауфланд бе... и то само там, така ли? newsm78
Не съм имала никави сериозни проблеми със стоки, закупени от този магазин, а пазарувам доста често, не заради някакъв особен сантимент към точно този магазин, а тъй като ми е наблизо и където и да си - като си отваряш очите и умееш да четеш и смяташ не може току-така да те излъжат. Винаги си пресмятам предварително приблизително сумата, която ще трябва да платя и трудно може да ме изненадат с нещо. Ако имам съмнения за цените - проверявам на четците - голямо улеснение са, не ми се налага да се лутам и да разпитвам сульо и пульо...
И някрая,  да не забравя, щото види се тук всички светци по-големи от папата са се събрали - не знам колко големи измамници са в Кауфланд, но в магазина съм се натъквала на такива свинщини, оставени от клиенти, че ме е досрамявало - изпити и оставени сокчета, отворени кутии с бонбони, бисквитки (хапнал си някой, не му харесали или скъпичко му се е видяло и ги зарязал където му дойде), празни кутии от какво ли не - чорапогащници,  плеъри, пасти за зъби ... вади наред и бута Ганьо по джобовете .. грозна работа

# 66
  • Мнения: 7
Аз искам да споделя унижението и възмущението си от методите на охраната на Кауфланд.  Cry
Случи ми се една сутрин, прибирайки се вкъщи след 48 часово дежурство, което споменавам за да стане ясно колко бях уморена и неадекватна ooooh!, за да реагирам по-добре на случващото ми се.
 Пазарувам си аз, сметката ми е 55 лв. горе-долу и на излизане от касата две дами и един левент от охраната ми искат касова бележка, вземат я и едновременно оглеждат покупките ми, след което явно недоволни ме отправиха към служебно помещение. Аз си помислих, че това е някаква рутинна проверка и спокойно си заразглеждах касовата бележка, за да проумея евентуално за какво става дума, защото междувременно на зададения от мен въпрос какъв е проблема не ми беше отговорено, а само ме попитаха имам ли незаплатена на касата стока.
 Стаичката беше едно тясно коридорче, от едната страна трезора на магазина, т.е. железни врати, а от другата стълби, водещи някъде нагоре, в последствие разбрах,че най-вероятно там някъде охраната наблюдава записите от видеокамерите.
Както и да е, служителката с много назидателен тон, който ме смути много, започна да ми обяснява как съм разглеждала шноли и ластици, харесала съм си нещо, свалила съм си шала, сложила съм го в количката  и после съм сложила някаква стока върху него...
Честно казано първоначално дори не можех да потвърдя всичко това, защото бегло си спомнях кога съм си свалила шала и къде съм го сложила и цялата тази явно много важна последователност...Истината е че действително разглеждах разни ластички за детето, свалях, слагах, сравнявах цветовете с тези на 2-3 ластички, които обичайно държа в джобчетата на шала ми, нося си ги за да имам подръка, заради детето, то и в дамската ми чанта, и в джобовете на всички якета има такива...Както и да е, веднага взех да загрявам и се сетих, че след като видях, че имаме подобен цвят ластички се отказах да вземам други и по инерция съм сложила моите ластики върху шала си, после се сетих, че след известно време ходейки из магазина видях, че са тръгнали да изпадат и пак ги пприбрах в джобчетата на шала - това по никакъв начин не съм го правила скришом и дори не ми е минало през акъла, че може да е проблем.
Притесних се, защото осъзнах  че всички тези действия наистина изглеждат много подозрителни и изпитах тягостното чувство, че каквото и да кажа в свое оправдание ще звучи като оправдаване, а и изпитах вина заради глупостта си да вкарам дори и ненарочно в магазина продукт закупен от него, и ...Охраната веднага се насочи към шала ми и естествено там намериха точно каквото търсеха, аз през цялото време мълчах, защото не ми идваше на ум какво смислено да кажа, така че да не си навредя повече...Дори  наивно очаквах, че сами ще стигнат до истината... Tired
Разбира се, всички тези подробности в последствие ги навързах ...на въпроса защо ластиките са без етикет отговорих, че няма как да са с етикет, защото са ползвани, но естествено въобще не ме отразиха.  Tired
Информираха ме за процедурата: проверява се цената на продукта, ако е по-малка от 5 лв. продукта се заплаща в 3 размер,ако е по-голяма пак се заплаща в 3 размер, но се заплаща и 100лв. глоба или нещо подобно..
И сега съществената част:
Първо Една скоба-извинявам се че бях до сега толкова обяснителна, но искам да ви уверя, че наистина много нелепо се получи, просто чак тъпо и глупаво, и дори като обяснявам тази история, чак аз не си вярвам, че е възможно толкова нелепо ... Blushиди обяснявай, че си невинен...
Дори не ме попитаха дали съм откраднала, а при внимателните ми опити да обясня направо ме игнорираха супер пренебрежително и обидно, чак ми стана адски гадно и изгубих желание да говоря с тях. Обясниха ми каква е процедурата, освен всичко друго трябваше да заплатя отделно продукта, отделно обезщетението в 3 размер, защото без етикет ластиките били непродаваеми. Признавам си, че нямах енергия и сила да споря вече, при положение, че имат тактиката да заплашват с полиция на всяка втора дума, а при мисълта, че ще чакам полицаи, ще пиша обяснения и ще трябва да се занимавам и със съдилища за три ластики, които дори не съм откраднала, направо ми се отщя... ooooh!
Изпитвах само неистовото желание да се махна по-скоро.  PraynigПлатих каквото ми искаха(което признавам че е поредната глупост която направих, редно беше да ги накарам да викнат полиция и да се разправям по-нататък, но ...-не правете като мен) Претърсиха ми и чантата, където намериха два крема за лице, които естествено нося със себе си след като съм на работа 2 дена. Добре, че бяха ползвани до половината, защото ако не бяха-убедена съм, че щяха и тях да обявят за кражба.  #2gunfire
Интересното е, че и в чантата ми имаше някакви шноли и ластички, но тях не ги и погледнаха, по тяхната логика трябваше да са в шала, защото това са видели, те крадците точно това правят, показват пред камерите какво крадат и къде го крият GrinningНо пък не ми бъркаха из джобовете...а можеше и там нещо да намерят Wink.
 Единственото нещо, срещу което намерих сили да се противя е, че ми взеха личната карта, за да ми попълнят данните в някакъв протокол и  не ми обясниха как са упълномощени да ми вземат личните данни...извикаха управителката, която на въпроса ми реагира с това, че съм крадла  Twisted Evilи нямам право да протестирам, че те били охранителна фирма и имали право да ме претърсват и да ми вземат личните документи...аз й казвам, че не това ми е въпроса...а тя се развика на охранителя да вика полиция.
Да, ама той не помръдна от мястото си. Защо според вас? Това си беше чиста проба сплашване. Освен това, дори и да съм откраднала, те са длъжни да ми отговорят защо извършват каквото и да било действие спрямо мен, а не надменно и пренебрежително да ме игнорират и да ми дават обидни квалификации, които явно са им репертоара за сплашване, когато някой се опита да си търси правата.
Осъзнавам, че в случая хората си вършат работата, но има нещо възмутително в методите им - още преди да имат каквото и да е доказателство за кражба започват да се държат с тебе като с престъпник - назидателното натъртено говорене, заплашителните реплики и въобще цялото завоалирано тяхно държане, което насочва само към това, че за да си нямаш работа с полицията, която ще те "опандизи" по-добре си плати, подпиши едно протоколче за връщане на стоката или нещо подобно и бягай "престъпнико"... 
Не съм много в час, ако може някой да ме светне, не са ли длъжни веднага, без никави уговорки и споразумения да викнат полиция и тя да установява престъплението.  newsm78Така излиза че може да пооткраднем това онова и после с добрите другарчета охранители срещу съответното заплащане, което веднага отива в трезора на магазина, оправяме нещата и опа - вече сме чисти пред закона. И на фактурката пише: договорено обезщетение?!? Confused (на моята пише обеЩетение, но грамотността им е друг въпрос)
Цялата тази тирада, може малко объркано и непоследователно разказана, е насочена към всички, които недай си боже ги сполети същото (чувала съм за случаи, особено с грамажа на плодове и зеленчуци, които се теглят наново и при разлика от грамове, карат хората да плащат тройно по същата процедура, то няма лошо-ако се прави културно и уважително към човешката личност, но могат с назидателното си отношение и използването на обидни епитети да докарат някой пенсионер до инфаркт)
Моля ви, не правете като мен Naughty, колкото и да се чувствате огорчени и обидени и поставени в абсурдна ситуация, дори знаейки че е безнадеждно и уморително да изтърпите процедурите с полиция и влачене после по полицейски управления и съд за една шнола или крем, които дори не сте откраднали, изисквайте от охраната да спазва закона. А дори и престъпниците имат права, така че само полицаите са упълномощени да ви задържат, а съдът се произнася дали сте крадци или не, а не някаква си управителка, която ако седне да ме ужбеждава, че през живота си не е откраднала един молив даже...и 90 % от тях са назначени с протекции и връзки, а не заради кристално чистата им съвест.
 Ох, много съм възмутена оше и ядосана  Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evilхем на държавата ни, в която се допуска това, хем на себе си за глупостта си, хем на тази управителка дето ме нарече крадла и се изниза най-нагло и пренебрежително... Най-вече затова, че каквото и да бях направила, няма как да изтрия унижението, което изпитах, чак не можах да реагирам, направо не мога да повярвам колко глупаво постъпих с мълчанието си, едва ли не се съгласих с тях....ужас... Но ще го преживея. А и другата глупост подписах тъпия им протокол, срещу който протестирах, и ми беше поднесен да го подпиша на крак в момента на афекта си от отношението на управителката, завъртях там някакъв фалшив подпис, но дори и не прочетох какво пише, което си е вече върха на глупостта ми...
Извинете ме, че ви занимавам с моите проблеми. Абстрахирайте се от мене, просто направете си изводи какво да правите в тази ситуация, защото в незнанието си човек прави много грешки, а и като се възползват от незнанието ви могат да ви изпрекарат както си искат, слава богу, че "кражбата"ми беше на стойност 3 лв., та не ме караха да плащам глобата им от 100лв, че като нищо в глупостта си и нея шях да платя.
Чудя се като хванат някой ром как точно го карат да ги плаща тези 100 лв, щото те не крадат за по 3 лв. Ама те са по-наясно с правата си, защото са си имали работа с полицията, а аз като не съм се разправяла никога с полиция...могат да ме плашат както си щат. Пък и сигурно не ги пускат в магазините, което също е унизително, но това е друг въпрос...
А, забравих да спомена, че ме бяха нарочили най-вероятно защото бях с черна шапка с козирка и черно шушляково яке - типичната джебчийка. Големи професионалисти! Ако бях с розова пола на лалета и бухнали къдри сигурно нямаше да се вглеждат подозрително в мене. Сигурно докато се занимават с невинните хора, истинските крадци им задигат стоки за стотици левове.
И внимавайте как се държите в магазина Mr. Green, ако се въртите малко на едно място или си сваляте шалове, шапки и якета вече сте заподозряни и ако недай си боже в чантата ви има някой още неизползван много дезодорант или непокътнати носни кърпички или шнолка закупена неотдавна от този магазин, а сте имали неблагоразумието да си ровите по някаква причина в чантата тозно пред камерите им, в кърпа сте им вързани. молете се само да имате късмета това, което "открият" у вас да е под 5 лв...Айде стига вече ....
Извинете ме отново, но трябваше да си излея някъде възмущението и яда...  И НЕЩО ВАЖНО - на мен това ми се случи в Кауфланд, но не казвам, че охраната само там е такава, нито съм настроена срещу самия магазин по някакъв начин. Навярно навсякъде охраните се държат по този начин. Дано не ми се случва да имам база за сравнение. Tired Tired Tired

Последна редакция: пт, 25 фев 2011, 08:28 от каткат

# 67
  • На дивана, под юргана
  • Мнения: 563
Аз искам да споделя унижението и възмущението си...

Ако сложиш малко нови редове ще мога да прочета това, което си написала... иначе просто е нечетимо...

# 68
  • Мнения: 141
момичета, на колко пари сега продават хлебопекарни там?

# 69
  • София
  • Мнения: 930
Пазарувам от Кауфланд, Т-маркет, Фантастико, Европа. Понякога и от Карфур и от Лидл.
Разните номерца ги правят навсякъде. Затова всички в нашето семейство, включително и порасналите ни вече деца, с удоволствие си четем касовите бележки след плащане, независимо колко са дълги. Случвало се е да получим касова бележка дълга 60 см., заставаме и си я проверяваме с кеф Laughing. Независимо кой е магазинът.
Според мене, Кауфланд има някои предимства пред останалите магазини, в които пазарувам. Само там (и в Била, ама аз там не ходя) има скенери, на които безпроблемно си проверявам неясните цени. В другите магазини, когато няма цени, само мога да гадая, колко струва стоката.
Признават всякакви рекламации, гаранции, изобщо няма проблем с връщането на парите.
Площта на магазина е достатъчна да се разминават свободно клиенти и колички.
С всички магазини имам разни истории, или съм била свидетел на разправии между ядосани клиенти и персонал на магазин.
Затова - пазаруването навсякъде трябва да бъде с повишено внимание newsm10.

# 70
  • Мнения: 1 070
В КАрфур също има такива скенери, търси ги по колоните  Peace

# 71
  • Мнения: 1 310
Аз искам да споделя унижението и възмущението си...

Ако сложиш малко нови редове ще мога да прочета това, което си написала... иначе просто е нечетимо...
Crazy
А аз щях да моля за версия в телеграфен стил. Whistling

# 72
  • У дома
  • Мнения: 135
Ще трябва да заплатиш стоката в ТРОЕН размер и да ти наложат глоба от минимум 100лв. отгоре.
Това е цитат от по-горен пост. Според член кой,  алинея коя от закона веригата магазин налага глоба, дори при нарушение от страна на клиента? Аз лично съм свидетел на такава ситуация- Кауфланд институция ли е , за да си определя някакви вътрешни закони, свързани с потребителите? Да, може да има санкции за служителите , установени с вътрешен правилник, но за клиент???
Дано някой се включи с отговор, за да помогне при решаване на казус.

# 73
  • София
  • Мнения: 821
Каткат, тези от Кауфланд направо са за съд! И аз се чудя по кой закон те карат да плащаш в троен размер стоката!?  newsm78

# 74
  • София
  • Мнения: 476
Ще се включа и аз. Тези от Кауфланд са меко казано малоумници. Имам малко дете и винаги му нося шише с вода в чантата. При пазаруване един път в Кауфланд на касата детето поиска вода и аз извадих шишето от чантата си. Настана суматоха- касиерката извика охраната и започна едно разследване дали шишето е откраднато от мен Shocked
Искам дебело да подчертая, че шишето не е от минерална вода с биберон и ми се стори нелепо да се обяснявам с тях #Crazy
Охраната ми каза,че ще направят компромис Sick но ако другият път не го обява на информация ще го заплатя в троен размер и други подобни..........А дори мисля, че нямат такива шишета в магазина.

Общи условия

Активация на акаунт