За обслужването в Хиполенд

  • 20 618
  • 101
  •   1
Отговори
# 90
  • Мнения: 0
Ако бяха умни,нямаше да са продавачки,така че това е положението с обслужването не само там,но и в други магазини.Само в България можеш да влезеш в магазин и продавачката да дъвче кифла на среща,да си говори по телефона или да си лакира ноктите.
Отдавна не обръщам внимание на такива,ако ме ядосат ги поставям на мястото им.
А по темата за управителите и те не винаги са виновни.
Била съм управител в голям магазин за 6 месеца уволних 5 и накрая вдигнах ръце.Започваш да избираш по-малкото зло,защото просто това е положението.
Българина е хем мързелив,хем с претенции.И искам да ви кажа,че заплатите,които получаваха не бяха лоши и пак ги мързи да работят.
Търговията е проста работа,но не е за прости хора!
Дано не съм ви отегчила. Peace

Много е лошо човек да разсъждава по този начин.Положението в тази криза кара всички да работят каквото и да било,дори и да са умни и да са продавачи.

# 91
  • Мнения: 3
megyyy

 Някой спомена, че ако си отишъл 5 мин преди да затвори магазина, грубото отношение е оправдано..... Shocked Sick Sick
 Ако трябва и 30 мин. ще стоят и ще чакат клиента след работното време - поне така правят в нормалните държави, следят интереса на клиента.

 




То и тук щеше да е като в нормалните държави, но да не мислите, че като остане след работа 5, 10мин или 1 час някой ще и плати на продавачката за ИЗВЪНРЕД ТРУД - over time - има го само в нормалните държави.

# 92
  • Мнения: 3 157
В Хиполенда,в който ходим,консултантите се ограничават само да ни посочат в кой ъгъл да си търсим,каквото ни трябва,последния път за беля ми трябваше точно определен герой на Бен10 за подарък и момичето направо се изпоти,докато намери кой кой е,в крайна сметка така и не го намери,де,но пък успешно ми загуби около 30мин Grinningне съм се ядосвала,защото не ми е било важно.
 Много се дразня обаче като има опашка пред мен и някой се чуди и мае 5 часа за какво е влязъл и държи да види всичко налично из магазина,пък дано му просветне без да се съобразява,че губи времето и на персонала,и на другите клиенти-това не конкретно за Хиполенд.Дразня се и като някой се нареди на опашката и започне да говори на висок тон по телефона,та не стига,че чакам,ами и трябва да слушам лични разговори.
Забелязала съм,че в повечето случай държанието на персонала отговаря много точно на това на клиентите и не съм съгласна,че някой трябва да стои и да ме чака да си избирам нещо 30мин след приключване на работното му време(които никой няма да му плати),че и да ми се мазни на всичкото отгоре.

# 93
  • София
  • Мнения: 44 122
аз не съм сигурна, че в продавачите са виновни...т.е. така са инструктирани явно...
но случката ми напомня за скорошна в икеа.
Отиваме да си купим стол за ученика, харесваме, слизаме да го вземем - хоп има седалка, няма крака за модела...
Горе има сглобени поне 5 такива стола, мъжът ми намира работещ там и пита има ли крака(да не би да не ги намираме) - няма, но били поръчани. - ОК, а може ли да си купим един от сглобените столове - Не, щом са поръчани краката не може да си купите мостра.... Shocked Иначе възпитано говореха де, не е имало зъбене и заяждане... но такива ситуации ме хвърлят в потрес винаги.
Ами има и други магазини Laughing
Та и за триколката така, надали само там продават триколки.

# 94
  • Мнения: 1
Обслужването в нашия Хиполенд (София, Скай сити) не е върха също, аз преди време писах мейл на ръководството по някакъв повод, отговориха ми и дори ми изпратиха играчки за децата ми, което им прави чест, донякъде
Ако пазаруваш редовно в магазина, оплачи се на ръководството, ако ли не- не се занимавай...то да е само този магазин

аз съм доволна от хиполенд в квартал надежда . Hug

# 95
  • Мнения: 0
Нямам думи колежките го дават направо през просото.

# 96
  • Мнения: 250
Нямам думи за обслужването, ни в Пловдив, ни в Бургас. Седят по групички на входа и си приказват няма кой да ти обърне внимание във вътрешността на магазина. Май не са на процент от продажбите?!?

# 97
  • Мнения: 0
Нямам думи за обслужването, ни в Пловдив, ни в Бургас. Седят по групички на входа и си приказват няма кой да ти обърне внимание във вътрешността на магазина. Май не са на процент от продажбите?!?
Хора осъзнайте се малко! Плътно до вас ли искате да стоят? И като Ви попитат дали искате помощ, да им отговаряте: "ами ако може с пари"... Аз лично мразя да ме притесняват и да ми се лепнат веднага. Винаги като ги попитате, ще Ви обяснят, даже ще Ви демонстрират продукт (в моя случай играчка). Купих си количка за детето и да не говорим, че до автомобила ми я занесоха! Дали в друг (детски) магазин ще Ви обслужат така??? Аз също съм продавачка в магазин, макар и в съвсем различен бранш и мога да кажа, че има много нагли клиенти. Вярно е, че клиента винаги има право, но в все пак в някакви граници!

# 98
  • Мнения: 91
Мдам, виждам, че годините си вървят, а нещата не се променят. Мога да кажа, че обслужването и в Хиполенд в София, в Хита в Младост е под всякаква критика.
Случка от тази седмица - във вторник поръчах сума ти неща от сайта им и освен автоматичния мейл, до събота не последва нищо. Едва в събота ми се обади една кака, за да ми каже, че не могат да изпълнят поръчката ми и, ако искам, да отида в някой от магазините да си купя неща на Кокодрило с 15% отстъпка. Отначало казах, че не искам, защото не ми се разкарва, после се замислих, че може би е добре да идем, защото част от поръчката ми беше люлка, та нямаше да е зле да я видим и на живо. Разбрахме се, че ще ходя в Хит-а и тя ще се обади там да остави данните ми и да предупреди, че ще пазаруваме с въпросната отстъпка.
Днес, съответно, отидохме с мъжа ми и с бебката, наизбрахме си доста неща и на касата казахме за въпросната отстъпка. Продавачката обаче се оказа доста невъзпитана и зашморцана. Реакцията й беше: "Ааа, аз не мога да реша такова нещо, не знам за никаква отстъпка". Обяснихме няколко пъти, че така сме се разбрали с хората от онлайн магазина, че са казали, че ще се обадят и т.н. Тя все така "Не мога да взема такова решение", накрая рече "Само управителят може, най-добре говорете с него". Еврика! Какво прозрение след 5 минути разправия. И очаквахме да му се обади, за да го повика и зачакахме. По едно време забелязахме, че тя просто продължава да обслужва хората и не прави нищо по нашия въпрос. В крайна сметка ни посочи някакво момче и грубо каза 'Отидете да му кажете да викне управителя". Управителят се оказа някакво невръстно и незаинтересовано момче, което на два пъти ходи да проверява за какво иде реч преди да установи. В това време работеше само една каса и се виеше голяма опашка, защото явно за това невръстно управителче беше изненада, че в събота идват повечко хора. Ние се изнервихме от това, че ни мотаят и бяхме на косъм да зарежем нещата и да си тръгнем. Не ми е за отстъпката - в крайна сметка бях поръчала нещата онлайн и така или иначе щях да ги платя на редовната им цена. НО много мразя да ме разкарват и мотаят. А особено много мразя такива кисели и неоправни лелки. И не смятам, че това, че взема малка заплата е оправдание да се цупи и държи грубо с хората. В крайна сметка, като тази работа не й харесва, да си намери друга. Но истината е, че не е могла и никога няма да може да си намери, защото просто си е зле женицата.

Та, доста ме издразниха и не смятам да пазарувам повече там. И предишни пъти сме оставали леко разочаровани от апатичността на персонала в този магазин, явно такова си е положението по принцип.

# 99
  • Мнения: 472
Хаххах Simple Smile
Като цяло персонала адски им куца ...
И отново си потвърдих мнението тази събота,ходих да купувам точно определено нещо,което беше в коледната им брушура...и никой неможе да го открие... Simple Smile Simple Smile А говорим за големина над 1 метър и широк..виждам го аз...казвам им...а те неееее,не е това това струва еди колко си,а вашето еди колко си ...ами казвам им,както обикновено не сте сменили цените Simple Smile
Е ...оказах се права  Mr. Green Mr. Green

# 100
  • Мнения: 91
Мда, и ние имахме още една изненада. Като избирахме люлката (защото, разбира се, нямаше тази, която бяхме поръчали от сайта), изрично попитах момичето еди-коя си дали има таймер за люлеенето и тя каза "Даа, те всички имат". И я взехме. И познайте дали има таймер Simple Smile Има звънци...

Няма такива зашморцани "продавач-консултанти".

# 101
  • Мнения: 372
Явно и след още 5 години си е все такова обслужването, макар, че няколко пъти съм пазарувал от физически магазини, не съм забелязал лошо отношение, по скоро е неутрално. Но истинското ми разочарование дойде от онлайн магазина им, 3 пъти им звънях да върна едно Плачещо бебе, ами пишете имейл, добре написах, никакъв отговор няколко дни, а как да обясня на детето, че ще трябва да върнем бебето, защото не работи и аксесоарите са дефектни, в крайна сметка това са детски играчки, мисля че трябва малко по бързо и адекватно обслужване. В крайна сметка не мисля, че скоро ще купя нещо от там.

Общи условия

Активация на акаунт