На мен Jumbo много ми харесва, като магазин, защото много обичам да разглеждам такива шаренийки. Е после на касата ми става лошо като ми кажат, колко им дължа, ама това е друг въпрос , а двата часа паркинг едва ми стигат .
Тази случка, която е станала - направо ме потресе. Това е ужасно!На всякъде, където си назначават техни си хора - все нещо куца и бизнеса не върви както трябва. Сигурно така е и в Jumbo. Назначават си на тоя брат му, на ония сестра му и т.н и после естествено, че няма да е нищо наред. Само мога да кажа, че аз съм работила в казино и са ни обучавали, че клиента е на 1 МЯСТО! Дори са ни провеждали специални семинари само и единствено за това. Нямаш никакво право да обиждаш клиента и да се държиш лошо с него! Много пъти и на мен както и на всеки друг човек му се е случвало да му идва да напсува някой - ама не може. Човек като е доволен ще дойде пак, ще каже на приятели, роднини, колеги, а това е най-добрата реклама. Трябва да се държиш така, както искаш да се държат с теб. Аз като вляза в някой магазин и ако видя намусена продавачка, или пък да се почуствам досадна, че съм влезнала в магазина - просто излизам. Не знам как е обслужването в чужбина, но съм сигурна, че е 100 пъти по добре от тук. Единствено съм забелязала, че в малките магазинчета и сергийки, в които работи собственика, още като те види ти сваля шапка. Еми да - така трябва да бъде - опитват се да спечелят клиент, а на тези, които са станали с гъза на горе - какво им пука, за оборота и за клиентите