Обичам чипс - задължително ям поне два пъти годишно и редовно опитвам последно рекламирания. Ей тъй, от любопитство.
Няма реклама, която да ме накара да пия повече Кока-кола. В смисъл, че не пия изобщо. Ако ще милиони американски майки да правят щастливи своите деца и съпрузи чрез този продукт, байбиби не кусва и туйто!
За артикули, надвишаващи 100 лв., обстойно се информирам по всякакъв друг начин, извън рекламите.
Често обаче случвам на редовно потребявани от мен стоки, които да се окажат пълен боклук. Били са добри, с радост съм ги купувала, а накрая - ...м, такова... На подобни давам два пъти шанс.
Повече от 90% от изобщо рекламираните продукти чрез телевизия, радио, банери, постери, флайери, билбордове и прочие, са тотално извън потребителския ми интерес. Дори, при прекалено агресивни рекламни кампании, съм склонна да се отвратя от рекламирания продукт, без изобщо да съм го пробвала.
На промоция с удоволствие купувам три шоколада от любима моя марка. Вкъщи сме доста нород - изяждат се за около половин ден.