Аз съм недоволен от Blizoo (Близу), защото те са некоректни

  • 9 367
  • 31
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 0
http://borishristov.com/blog/blizoo-vie-prosto-ne-shvashtate-no-imate-kysmet/

Blizoo, вие просто не схващате, но имате късмет.

И имате късмет, защото развивате бизнес в условията на държава като България. Ето защо и все още съществувате.
Защото тук, факторите вклюващи закони и всички онези политически глупости, които даже не искам да знам, са на ваша страна(а може и да не са – знам ли), но има едно нещо, което не е на ваша и никога няма да бъде със сигурност – Интернет.

Като една по – малка държава обаче, ние сме малко по – назад в разбирането на някои технологии, включително в това число Интернет и не знаем как да го ползваме по правилен начин. Ако знаехме и ако разбирахме какво представлява той по – добре, вие вече нямаше да сте на пазара, защото факторът социални медии и всички тези коментари, които се сипят по ваш адрес вече щяха да са плъзнали на десетки пъти повече места и щяха чисто и просто да са ви унищожили. Това, о по между другото, щеше да се случи ако предлагахте вашата услуга със същото качество в чужбина, в една много по – развита конкурентна обстановка(това, че предлагате услугите си в Македония също не е фактор – не говоря за толкова развити държави). И това ще се случи рано или късно. До тогава царувайте по своят си начин щом ви допада.

И сега, вместо да погледнете каква е реалността за вашата компания – да видите всички онези коментари изпълнени с недоволство в сайтове като Facebook или пък Twitter и да ги третирате като възможност да изградите бизнесът си на още по – високо ниво, вие си мълчите и не предприемате нищо. Не отговаряйте на клиентите си. И по – лошото – не им отговаряте, когато са недоволни от вас. А каква възможност само изпускате точно в тези моменти…

Не очаквам да отговорите и даже да видите този блог пост, защото и вие самите не разбирате социалните медии и какво са те. Честно – даже не искам да видите този пост и да направите нещо за мен като недоволен клиент. Нямам желание. Не искам да бъда ваш клиент и ще направя всичко възможно да не съм през следващите няколко седмици. Защото когато ме държите без Интернет за повече от 7 дни и проблемът е във вас и когато аз изкарвам парите си чрез вашата услуга – бъдете сигурни, че аз имам и съм намерил алтернативи за тези 7 дни. Друг е въпросът, че скоро ще изгубите 1 клиент. Всъщност… дали ще е един? Мислите ли, че ще ви препоръчам на някого, защото аз не мисля. И ето това точно не схващате. Не схващате, че един клиент може да ви погуби бизнеса и може да накара десетки и повече хора да не поглеждат никога към вас само заради непрофесионалното ви отношение и некачествени услуги.

Съжалявам, че не го разбирате и съжалявам, че ако не се промените, ще изчезнете.

Последна редакция: пт, 11 май 2012, 20:23 от Shance

# 16
  • Мнения: 1 310
Тоя плаче за ключ. ooooh!

# 17
# 18
  • Мнения: 0
http://www.-spam093-/65035/blizoo/

Форумци пропищяха от blizoo: „Гаврят се с нас!”

"Никога, ама никога, не влизайте в офис на blizoo и не им ставайте клиент”, „Не се връзвайте на тези измамници от blizoo”, „Интернет доставчикът blizoo буквално се гаври с клиентите си”. Това са само част от гневните коментари на форумци, които са бесни на кабелния оператор и интернет доставчик blizoo. Провокирани от лошата услуга, която получават от фирмата, прецакани клиенти създадоха неофициален форум за потребителите на blizoo, тъй като на официалния сайт формата за коментари бе закрита.

На адреса www.blizoo-forum.com ще откриете един куп възмутени коментари по повод обслужването на фирмата доставчик. Най-честите оплаквания са относно скоростта на интернета. Оказва се, че гръмката реклама на blizoo, която ежедневно боде очите на всеки от вас по сайтовете, е само въздух под налягане.

„Можеш да свариш тригодишна кокошка, докато чакаш да ти се отвори страница” Такова определение дава един от засегнатите абонати на blizoo. Според клиентите интернетът на blizoo е изключително бавен, а подобрение има единствено в малките часове. Т.е. когато няма много абонати онлайн. Потребителите се жалват, че трябва да чакат минимум 2 минути, докато им се зареди дадена страница. Повечето работят в сферата на интернет технологиите и от скоростта на интернета зависи хлябът им. „Как е възможно да съществува толкова бавен интернет”, дивят се форумци.

В същото време обаче в шумната си реклама blizoo обещават високоскоростен интернет, който „винаги е наБЛИЗО”. Реално фирмата доставчик не може да изпълни условията по договора, така че клиентът има пълното право да го прекрати, без да търпи санкции.

Обслужване
The Internet sucks dot com 300x119 Форумци пропищяха от blizoo: „Гаврят се с нас!”

Какво всъщност се случва с поддръжката от blizoo?!

Обслужването на клиентите и реакцията по сигнал в blizoo са толкова скоростни, колкото и интернетът им, твърдят абонати. В Call центъра рядко се случва някой да се отзове на клиентска жалба и на линия не са специалисти, а обикновен персонал, който само взима поръчки. След подаден клиентски сигнал се чака с дни, докато някой се заеме с проблема. Поддръжка в събота и неделя –няма, така че се молете да не се случи срив в системата през почивен ден. Call центърът не работи след 8 часа вечерта, затова не се хабете да звъните, предупреждават форумци.

Служители на blizoo заплашват абонати
7821 big 300x225 Форумци пропищяха от blizoo: „Гаврят се с нас!”

Шумната реклама на blizoo се оказа въздух под налягане

Служители на blizoo пък ходели по домовете и „агитирали” хората да се включат към техния оператор, като се цифровизират. Те дори заплашвали по-възрастните, че ако не го направят, ще търпят санкции, тъй като цифровизацията била задължителна. По-непросветените се връзвали на приказките на служителите и подписвали договори с blizoo. Някои от изнудваните абонати обаче се „светнали”, че има някаква уловка и алармирали в медиите.
time warner sucks 300x181 Форумци пропищяха от blizoo: „Гаврят се с нас!”

Кофти!

Шефовете на blizoo пък бяха категорични, че вината не е у тях и те не отговаряли за постъпките на служителите си.

И докато по-запознатите успяват да се отскубнат и да избягат надалеч от blizoo, останалите абонати на интернет доставчика продължават да се въртят в омагьосания кръг на бавния интернет.

Ако и вие сте потърпевши от обслужването на blizoo, коментирайте на нашия сайт.

# 19
  • Мнения: 0
http://skandalno.net/%D0%B1%D1%8A%D0%BB%D0%B3%D0%B0%D1%80%D0%B8% … D1%82%D0%B8-28325

Blizoo мами клиенти

Blizoo лъже потребителите с ниска интернет скорост, пропищяха потърпевши. Новата реклама на доставчика, която активно се върти по телевизията е черешката на тортата, разясняват интернет специалисти. Мотото на рекламата е именно „в пъти по – високата скорост“, която от Blizoo  уж  гарантират на новите си потребители. Само че всъщност идело реч за ADSL технологията, която всъщност е добре познатото старо. ADSL фактически е първото широко употребявано подобрение  още през 90 – те години  на 20 век – dial-up нет връзка или свързване на модем със стационарен телефон. Първа на пазара у нас тази услуга започна БТК и  е последната на пазара, която все още я предлагаше поне досега.   В България останалите доставчици вече се опитват да въведат оптични и цифрови пътища за нет връзка…А сега уж иновативния доставчик Blizoo  се опитва да прецака клиентите с уж по – добра скорост, като им пробутва остарялата  и добре позната им вече технология. Както е добре известно за всички подлъгали се, Blizoo често оставя  своите клиенти без кабелна и нет за седмица, че дори и повече, а сега ги мами и с предлаганата „по – висока“ скорост на интернета. Специалисти разясняват, че в рекламата на  Blizoo  се позовават на възможните скорости за достигане, но само от уредите на  самата компания.

Що се отнася до скоростта на подлъгалите се –  тя ще е не повече от 1 мегабайт в секунда, а не както се казва в рекламния клип „космическата“ скорост 18 мегабайта за  секунда. Факт е, че България е на едно от водещите места в Европа по интернет скорост, но тези числа всъщност са значително завишени, издават още спецовете.

# 20
# 21
  • Мнения: 0
http://www.rovas.net/2010/07/03/blizoo-stojte-nadalech/

Blizoo – продължавайте да стоите надалеч

Моят “любим” доставчик на кабелна телевизия, който с времето мутира от Евротур сат, Евроком, Кейбълтел и най-накрая Blizoo или квото там му викат, за пореден път доказа, че не трябва да очаквам промяна в по-добра посока. Поредното ми обаждане за некачествена “телевизия”, не води до никакъв резултат. Както винаги, при обаждане ми се казва “вашето мнение е важно за нас, чакайте…”. Както винаги ми се казава, че ще предадат на колегите и както винаги няма реакция… поне не в същия ден.

За всички чудещи се кой оператор да изберат – СТОЙТЕ ДАЛЕЧ ОТ ЛИЛАВИЯ ДЗВЕР BLIZOO!

Продължението: Обаждането ми беше в събота около обяд, “реакцията” е в понеделник. Полу-изкубнатият от един сплитер във входа, кабел е овързан прилежно с изолирбанд! acomplia online generic Все се надявах, че ще сменят целия накрайник (или както там се казва… куплунг?!?!). Това е положението.

# 22
  • Мнения: 0
http://forum.aktivnipotrebiteli.bg/comments.php?DiscussionID=1064&page=2

Здравейте! И аз съм от подписалите срочен договор с Близу Sad Остават ми още 4 месеца и съм го прекъснала временно, но след това трябва пак да го подновя или да платя неустойка, ако се откажа от услугите им. Ужасно съм недоволна- интернета забива, случва се с часове да няма, многократни обаждания и чакане да ме свържат с оператор. Писах жалби, молби да се откажа от тях, заради лошото качество, но ми отговарят, че няма основание да прекратим договора и трябва да си го плащам. Можели да ми предложат по- висока скорост за по- висока цена !!!! А гаранция- никаква........Прекъснах временно услугата ( имам право на 6 месеца), защото се местим в друг град за постоянно, а тук не поддържат този промоционален пакет на който съм аз и пак искат нов 18 месечен договор, иначе трябва да си плащам. Кажете, има ли начин да се откажа- да мина на безсрочен, преди изтичане на този договор и после да го прекъсна? Имам 3 жалби и молби за прекратяване- отговор- ала бала- Не става. Иначе трябва да платя 120 лв за нищо.

# 23
  • Мнения: 0
http://forums.data.bg/index.php?showtopic=2083344

Здравейте! Недоволен съм от качеството на услугата на Близу. При буря приемникът им за нет спира... Веднъж нямаше 4-5 часа, а уж е fiberpower. Преди няколко седмици пък една от техните телефонистки не спря да ме тормози по телефона. Истински телефонен тормоз си беше...

Та някой знае ли как да го прекратя тоя договор без да плащам неустойки... Та аз дори нямам копие от договора... В интернет четох разни неща и имам чувството, че клиентът няма права а само задължения, а доставичкут само права и никакви задължения.

# 24
  • Мнения: 0
http://dtv-bg.com/showthread.php?t=22051

СМС тормоз от близу
Помощ!
Днес получих 7 смс от близу ,че им дължа 165 лв по някакъв си договор,а даже ,че НЕ съм им бил НИКОГА анонат
Съвети какво да правя?

# 25
  • Мнения: 0
http://dtv-bg.com/showthread.php?t=19264

КЗК глоби с 30 хил. лева "Близу" за заблуда на клиенти



Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) глоби с 30.3 хил. лева цифровия и кабелен оператор "Близу" (общото име на слетите дружества "Евроком" и "Кейбълтел") заради заблуда на клиенти, показва справка в регистъра на ведомството. Наложената глоба е 0.03% от нетните приходи на дружеството за 2010 г. Проверка на антимонополния орган е показала, че интернет доставчика умишлено е заблуждавал клиентите си като е рекламирал пакет включващ повече от 150 телевизионни програми, но в действителност предлаганите телевизии са били 112.

Причина глобата да бъде толкова ниска според КЗК е, че "Близу" е рекламирало заблуждаващия пакет само в интернет и чрез листовки, което съответно не е довело до заблудата на голям кръг от лица. При тежко нарушение санкциите могат да достигнат до 2% от нетните приходи на дружеството. Според становището на компанията изпратено до антимонополния орган, хората сами са можели да разберат от листовките, че телевизиите не са над 150 броя. Като аргумент в своя защита от операторът са обяснили също, че заблудените са ограничен кръг от лица.

Сигналът е получен от потребител по електронната поща на комисията. В него се посочва, че информацията за интернет услуга blizoo NET 50, качена на сайта на компанията, не е пълна и не уточнява дали предлаганата максимална скорост за качване е за български, международен или за двата вида интернет, и гарантирана ли е тя. В решението, с което КЗК започва проверката, се посочва, че думата "максимална" предполага липса на гаранция, а реалната скорост може да е и много по-ниска.

В края на февруари КЗК глоби "Близу" с 56 288 лв. за нелоялна конкуренция по жалба на "Нет 1" - тогава проверката е установила, че дружеството е предлагало бонуси, с което незаконно е привличало клиенти. В момента тече още една проверка на цифровия оператор по сигнал на клиент. Според жалбата му, дружеството заблуждава умишлено чрез реклама потребителите със скорост на интернета, която в действителност не предлага.

"Близу медия" е новото име на операторите "Евроком" и "Кейбълтел", които бяха купени през 2009 г. от шведския инвестиционен фонд EQT V, а през 2010 г. се сляха в новото дружество. Те предлагат кабелна, цифрова телевизия, интернет и телефони. /Дневник

# 26
  • Мнения: 9 050
http://www.---/65035/blizoo/

Форумци пропищяха от blizoo: „Гаврят се с нас!”



Аааа, сега разбрах. В другите форуми има такава вълна от край време, а ние тук изоставаме от тенденциите.

Сърдечно благодаря от името на всички зальохани непропищялки като мен    bouquet
Добре, че интернетът ми (от BLIZOO) е безупречен, та да мога да следя скоростното ти постване  hahaha

# 27
  • София
  • Мнения: 9 880
Какви проблеми имахме ние с Близу тия дни....не е истина просто.
Преди три години живеехме за кратко в Плевен и там олзвахме услугите на Евроком кабел. Като се заприбирахме насам си платихме всичко, взеха си хората рутера, резнаха ни кабела и...пито-платено дет се вика.
Сега, три години и половина по-късно, започнахме да получаваме смс-и, че дължим пари/23лв/. Естественно обадихме се за информация, сигурни, че грешката е в тях. Оказа се обаче, че не е така. Подали сме заявление за спиране на кабелна и нет на 15 януари, те са ни резнали на 25, а на 27 същия месец вече се бяхме установили отново в София. Обаче, къде е уловката- подавайки заявление на 15 януари всъщност сме предизвестили, че желаем да се откажем от услугите им и това предизвестие важи 1 месец. Тоест независимо , че на 25 януари са си взели рутера и са ни резнали кабела, то им дължим сметка и за февруари. Това не би било проблем, ако просто навремето ни го бяха казали. Но не са.
А,, да-не можем да видим нищо от договори и документи, освен ако не се завлечем до Плевен. Което поради липса на време няма как да стане.
Сега мисля да отидем и да си вземем от тях бележка, че не им дължим нищо. Но и това трябва да стане в Плевен, тук нямат никаква информация за нашите задължения. Crazy
А, да, по-интересното е, ч в смс-ите, които получавахме, пишеше че дължим първо 165лв, след това 115лв. А в Близу казват, че това е грешка на системата и дължим 23лв. Които не можем да платим в техен офис в Сф, трябвало да ги платим в Плевен. И след дълго усукване се оказа, че може и в Сф през Е-pay. Отивам там и - дължим 23лв. Плащам, обаждам се на телефона на Близу и  ми казват, че всичко е ок и нямаме задължение. ама дали?

Последна редакция: пт, 11 май 2012, 22:03 от Валенцето

# 28
  • Мнения: 9 050
Какви проблеми имахме ние с Близу тия дни....не е истина просто.
Преди три години живеехме за кратко в Плевен и там олзвахме услугите на Евроком кабел. Като се заприбирахме насам си платихме всичко, взеха си хората рутера, резнаха ни кабела и...пито-платено дет се вика.
Сега, три години и половина по-късно, започнахме да получаваме смс-и, че дължим пари/23лв/. Естественно обадихме се за информация, сигурни, че грешката е в тях. Оказа се обаче, че не е така. Подали сме заявление за спиране на кабелна и нет на 15 януари, те са ни резнали на 25, а на 27 същия месец вече се бяхме установили отново в София. Обаче, къде е уловката- подавайки заявление на 15 януари всъщност сме предизвестили, че желаем да се откажем от услугите им и това предизвестие важи 1 месец. Тоест независимо , че на 25 януари са си взели рутера и са ни резнали кабела, то им дължим сметка и за февруари. Това не би било проблем, ако просто навремето ни го бяха казали. Но не са.
А,, да-не можем да видим нищо от договори и документи, освен ако не се завлечем до Плевен. Което поради липса на време няма как да стане.
Сега мисля да отидем и да си вземем от тях бележка, че не им дължим нищо. Но и това трябва да стане в Плевен, тук нямат никаква информация за нашите задължения. Crazy
А, да, по-интересното е, ч в смс-ите, които получавахме, пишеше че дължим първо 165лв, след това 115лв. А в Близу казват, че това е грешка на системата и дължим 23лв. Които не можем да платим в техен офис в Сф, трябвало да ги платим в Плевен. И след дълго усукване се оказа, че може и в Сф през Е-pay. Отивам там и - дължим 23лв. Плащам, обаждам се на телефона на Близу и  ми казват, че всичко е ок и нямаме задължение. ама дали?

Подобни случаи са наистина неприятни, но грешката не е на Blizoo, а на Евроком.

# 29
  • София
  • Мнения: 9 880
Не знам чия е грешката , но аз съм крайно притеснена да не би след три години да ми се обадят, че дължа...200лв примерно.

Общи условия

Активация на акаунт