Пиша тук, за да видят това повече хора, а и за да ми дадете съвет как да постъпим.
Няколко дни преди Коледа, моята майка, поръча Уолкър от Вегатойс за племенника ми.
Пристигна уолкъра в кашонче, опакован, видимо отварян, но не сме отваряли кутията за да го вадим и оглеждаме, нали знаете как са вързани играчките, с една тел за кашоните. Все пак е за подарък.
Подарява го уолкъра 7 дни след като е пристигнал. Ами така де, няма да го поръчваме в последния работен ден.
Оказва се че едното колело липсва.
От Вега тойс отказват да пратят колело или да сменят уолкъра.
Държат се грубо по телефона и говорят заучени фрази.
От КЗП не могат да съдействат, минали са 7 дни.
Какво да го правим този уолкър?
В ибей няма такива колела, а и изобщо не знам къде би могло да се продават такива части.
Как да се справим с Вега тойс, които са ни пратили неизправна, счупена или както искат да го разбират те, играчка?
Ето и снимки:
Писах на стената им във фейсбук, след което те ми изтриха поста и ми забраниха да пиша там.
Това за какво говори?
Наглост!