Пазаруване от George(ASDA) - Тема 7

  • 84 965
  • 744
  •   1
Отговори
# 690
  • София
  • Мнения: 1 740
Все още нямам потвърждение на майла за поръчката си и нищо в регистрацията ми не показва, че съм направила такава вчера. Уви не би трябвало да има проблем със сметката. Не поръчвам за първи път, а и точната сума си ми е блокирана от вчера, веднага след като направих поръчката. Някой друг вчера правил ли е поръчка? Реших да им пиша на обратната връзка....дано дадът отговор. Гледах, че дори там ти искат да попълниш номер на поръчка, а аз въобще нямам такъв. Дано не се налага и по телефон да звъня, че все пак сумата не е малка, а и си искам нещата де Simple Smile направо подсигурих бебе за цялото лято и есен...та и зима може да хване.....

# 691
  • при моите любими
  • Мнения: 2 546
Според мен изобщо не е стигнала до тях поръчка и тази сума ще ви бъде отблокирана. Но при всяка банка срокът е различен.

# 692
  • Мнения: 986
Astine: Аз имах точно такъв случай само че с mango не излизаше нито поръчката, нито имах потвърждение - само блокирана сума. И при формата пак така излизаше да се попълни номер на поръчката, а аз нямах. Писах им и на другия ен ми отговориха, че всичко е ок с поръчката и ще я изпълнят. Получих потвърждение след още 2 дни и стана видима и от сайт-а. Аз вчера пуснах поръчка отново, но няма проблем изтеглиха си парите и имам и потвърждение. Успех!

# 693
  • София
  • Мнения: 1 740
Айде дано.....аз си искам нещата повече Simple Smile че то половината вече ги няма налични.....даже още не мога да покажа на ММ какво съм напазарила Simple Smile

# 694
  • Мнения: 6 729
Привет, момичета Simple Smile
Аз от есента не съм поръчвала нищо, нито съм влизала в сайта.Вчера се разходих по магазините и кат видях, че тениска за малката е 15-20 лв, набързо влязох в Асда напълних кошницата за дребоса и баткото, че и намаление съм уцелила.Днес получих мейл, че стоката е напуснала складовете им, много скоростно ми се стори, но не се оплаквам, де.Само докато прехвърля парите от едната сметка на другата изтървах двойка къси панталонки, но бързо ги замених с други.Ще споделям после  Grinning

# 695
  • Мнения: 239
Някой да е получавал тези балеринки? http://direct.asda.com/george/kids/shoes-boots/glitter-ballet-pu … 0,default,pd.html
Интересува ме дали стават за тънко краче или са по-широки? И евентуално дължината на 10 INFANT?

# 696
  • Мнения: 32
Здравейте! Има ли някой, който да пуска групови поръчки? И за колко дни пристигат?
Благодаря Ви предварително!

# 697
  • Мнения: 3 675
Използвах намалението и поръчах две клинчета и долнище,за да имаме за следващата година,от клинчетата поръчах 8-9размер,а от долнището 7-8.

# 698
  • Мнения: 452
Момичета какво се случва,когато няма достатъчна наличност в картата???Утре ще я захраня още,но поръчката ми валидна ли е?

П.С.Аз разбрах,въобще не разрешава да се финализира поръчката,при недостатъчна наличност.

Последна редакция: нд, 17 май 2015, 11:15 от ell_ell

# 699
  • Мнения: 4 791
Просто си седят в кошницата, не се пазят.

# 700
  • Мнения: 4 065
Здравейте, много съм ядосана. Дойде ми поръчката и познайте - половината неща липсват. Неща за 31 паунда липсват. Фактурата е цялата, в мейла за изпратената поръчка е цялата, но уви, нещата липсват. Писах им през контактната им форма, дано някой ме отрази. Някой писал ли е, знае ли до колко време отговарят обикновено?

# 701
  • София
  • Мнения: 1 740
АМного неприятно, аз съм поръчвала два пъти и сега трети и имаше проблем и им писах миналата седмица. Една жена ми отговори още на следващия ден, а след това си водихме кореспонденция и отговаряше вече бързо дори веднага. Първия отговор може да се забави и чак утре да ти пишат т.к. трябва да го препратят към някой. Моя въпрос се реши....намери ми се поръчката....изписала съм си с грешка мейла и сега я чакам, дано няма лоши изненади. Само не знам как сайта им въобще е приел поръчка към мейл който няма регистрация. Нали уж съм си влязла в акаунта и така поръчвам, а накрая е приело поръчката със грешно изписан мейл  newsm78 newsm78 newsm78 newsm78нещо не им работи сайта както трябва, трябва да изчистят подобни неща.....разбирам, че грешката е в мен, че съм го написала грешно, но очаквах да светне нещо че има грешка....както и да е. Очаквасе утре да пристигнат и сигурно ще мога да си взема понеделник или вторник от Габко. Ох дано всичко си е на място, че покрай тая промоция може и да са станали тъпотии..........това са много пари....

# 702
  • Мнения: 330
Здравейте, и аз съм супер разочарована от тази поръчка.  Половината ми поръчка е с дефектни дрехи, снимах ги, изпратих им имейл и те ми отговориха ,че искат да ги занеса до АСДА магазин!!!! Е няма как  да стане това, но поне да се разберем за куриерските разходи по изпращането на нещата обратно към тях. Някой имал ли е подобен случай? Дайте съвет ?

# 703
  • ВАРНА
  • Мнения: 2 759
ПО време на големите лудници по намаленията съм получавала доста дрехи с дефекти - дръпнато/дупки/бримки/липсващ елемент.Понеже плащам с Пейпал веднага снимам и пускам диспут в Пейпал.Няколко пъти ми казват Асда да ги занеса в техен магазин,аз отговарям,че в момента не съм в УК и трябва да им ги пратя от БГ,връщат ми парите без да изисват да ги върна,много са коректни в това отношение .Ако не е през Пейпал незнам как ще реагират,но задължително прилагайте снимков материал  Peace

# 704
  • Мнения: 330
ПО време на големите лудници по намаленията съм получавала доста дрехи с дефекти - дръпнато/дупки/бримки/липсващ елемент.Понеже плащам с Пейпал веднага снимам и пускам диспут в Пейпал.Няколко пъти ми казват Асда да ги занеса в техен магазин,аз отговарям,че в момента не съм в УК и трябва да им ги пратя от БГ,връщат ми парите без да изисват да ги върна,много са коректни в това отношение .Ако не е през Пейпал незнам как ще реагират,но задължително прилагайте снимков материал  Peace
Този път и яз платих през ПП, като по чудо! Нямам този навик Sad
Писах на АСДА,че съм в БГ и те ми отговориха да изпратя дрехата и да им снимам пощенската разписка,щели да ми възстановят парите......ама то пощенските ще струват повече от пуловера си мисля.... Да пускам ли диспут в ПП в този случай? Ако може да ми обясниш какво точно да направя.
Благодаря предварително !  bouquet

Общи условия

Активация на акаунт