Ebay 94

  • 50 943
  • 751
  •   1
Отговори
# 450
  • София
  • Мнения: 224
Здравейте,преди известно време поръчах пуловер тип блузон или поне така беше на снимката и за да съм сигурна ,че все пак ще е блузон поръчах размер L,аз съм 160 висока и 48 км,вчера го получих,но се оказа почти детски,дори го пробвах на детенце на 10 год и не успяхме да го облечем толкова е умален.А не е евтин 20$ ,не е пуловер,а по скоро пролетна блузка.Чудя се какво да правя,да пиша на продавача,че не е това което е на снимката,че не отговаря на размера или да пиша че не съм го получила въобще.Все пак исках пуловер,а не някаква блузка за тези пари.Дайте съвет как се постъпва в такива случай.Благодаря и хубав ден.

# 451
  • Мнения: 639
Здравейте,преди известно време поръчах пуловер тип блузон или поне така беше на снимката и за да съм сигурна ,че все пак ще е блузон поръчах размер L,аз съм 160 висока и 48 км,вчера го получих,но се оказа почти детски,дори го пробвах на детенце на 10 год и не успяхме да го облечем толкова е умален.А не е евтин 20$ ,не е пуловер,а по скоро пролетна блузка.Чудя се какво да правя,да пиша на продавача,че не е това което е на снимката,че не отговаря на размера или да пиша че не съм го получила въобще.Все пак исках пуловер,а не някаква блузка за тези пари.Дайте съвет как се постъпва в такива случай.Благодаря и хубав ден.
Аз бих отворила кейс за погрешно описание и снимка.

# 452
  • Пловдив
  • Мнения: 4 524
Аз не съм плащала в Ибей с карта, до сега, но съм прехвърляла пари от Пей Пал към карта. В този случай доларът ми  излиза 1.40лв.


Това е различно и няма общо с курса на съответната валута.При прехвърлянето от акаунта към картата банката таксува входящ валутен превод, точната такса е според тарифата на банката.Няма значение дали парите са върнати от ибейски търговец или от който и да е друг.Просто като инфо го казвам.




Шмурди, ако си поръчвала от китайците - техните размери са силно умалени, обикновено имат таблици с приблизителни аналози в европейски размери.

# 453
  • Мнения: 125
Някой знае ли какви са условията за продажба на козметика в Ибей? Къде мога да попитам или да прочета?
http://pages.ebay.co.uk/help/policies/perfumes-cosmetics.html
http://pages.ebay.co.uk/help/policies/used-cosmetics.html

# 454
  • София
  • Мнения: 502
Здравейте. Имам нужда от съвет.

За пръв път ми се случва да получа дефектен артикул на доста висока цена и сега се налага да искам рифънд на сума (вероятно частично), защото продавача не приема връщане. Става дума за авточаст втора употреба, обявена като perfect working order. ready to fit на цена £668.50. Оказа се, че не е в такова перфектно състояние, вътре някои части са тотално износени и за да се ползва трябва да се купят нови такива, които идват по-скъпо от цената на която съм платила частта.

Всички опции за контакт с продавача водят към отваряне на кейс. На мен ми се искаше първо да му пиша, ако той се съгласи доброволно да ми върне част от сумата. Ако избера това I have a question about using my item or I want to send the seller a message, помня от други случаи, че май само то не води към кейс, ще мога ли после да отворя такъв, ако не се разберем?
Или направо да избера I received an item that wasn't as described. То пък води до искане за връщане на артикула, а продавача не приема връщане, въпреки това мога да поискам, но не продължих към следващата стъпка, затова не знам там дава ли възможност за искане на честичен рифънд, след като няма връщане и какво се случва, ако той откаже.
Не съм сигурна дали той е знаел за проблемите с частта, защото те се виждат едва, когато се отвори корпуса. Но от друга страна, веднага се съгласи с офертата ми за по-ниска цена и изпрати още на същия ден с бърза доставка. Това бързане, сега като се замисля ме съмнява много.
Как е най-добре да постъпя според вас?
Имам снимки, където се виждат проблемите, ще ги покажа на продавача.
Това е стоката
http://www.ebay.co.uk/itm/Mitsubishi-evo-8-transfer-box-fq-mr-34 … ff-/151516833826?

# 455
  • Мнения: 405
Здравейте,преди известно време поръчах пуловер тип блузон или поне така беше на снимката и за да съм сигурна ,че все пак ще е блузон поръчах размер L,аз съм 160 висока и 48 км,вчера го получих,но се оказа почти детски,дори го пробвах на детенце на 10 год и не успяхме да го облечем толкова е умален.А не е евтин 20$ ,не е пуловер,а по скоро пролетна блузка.Чудя се какво да правя,да пиша на продавача,че не е това което е на снимката,че не отговаря на размера или да пиша че не съм го получила въобще.Все пак исках пуловер,а не някаква блузка за тези пари.Дайте съвет как се постъпва в такива случай.Благодаря и хубав ден.
По-добре пиши на продавача , пък може да се разберете нещо , ако не = open case

# 456
  • Мнения: 125
Здравейте. Имам нужда от съвет.

Скрит текст:
За пръв път ми се случва да получа дефектен артикул на доста висока цена и сега се налага да искам рифънд на сума (вероятно частично), защото продавача не приема връщане. Става дума за авточаст втора употреба, обявена като perfect working order. ready to fit на цена £668.50. Оказа се, че не е в такова перфектно състояние, вътре някои части са тотално износени и за да се ползва трябва да се купят нови такива, които идват по-скъпо от цената на която съм платила частта.

Всички опции за контакт с продавача водят към отваряне на кейс. На мен ми се искаше първо да му пиша, ако той се съгласи доброволно да ми върне част от сумата. Ако избера това I have a question about using my item or I want to send the seller a message, помня от други случаи, че май само то не води към кейс, ще мога ли после да отворя такъв, ако не се разберем?
Или направо да избера I received an item that wasn't as described. То пък води до искане за връщане на артикула, а продавача не приема връщане, въпреки това мога да поискам, но не продължих към следващата стъпка, затова не знам там дава ли възможност за искане на честичен рифънд, след като няма връщане и какво се случва, ако той откаже.
Не съм сигурна дали той е знаел за проблемите с частта, защото те се виждат едва, когато се отвори корпуса. Но от друга страна, веднага се съгласи с офертата ми за по-ниска цена и изпрати още на същия ден с бърза доставка. Това бързане, сега като се замисля ме съмнява много.
Как е най-добре да постъпя според вас?
Имам снимки, където се виждат проблемите, ще ги покажа на продавача.
Това е стоката
http://www.ebay.co.uk/itm/Mitsubishi-evo-8-transfer-box-fq-mr-34 … ff-/151516833826?
Ако искаш само да се свържеш с продавача, без да отваряш кейс, избираш I have a question about using my item or I want to send the seller a message.

В твоя случай, според мен,  по-добрият вариант е директно да избереш I received an item that wasn't as described.
До колкото разбрах, за да се използва тази част, трябва да дадеш още толкова пари колкото си я платила. Тогава частичният рефънд е безсмислен. Искай пълен рефънд и върни частта на продавача. Колкото до това, че той не приема връщане, това не се отнася за твоя случай (при теб има съществено разминаване с описанието на стоката), а само за случаите, в които купувачът решава, че не му харесва стоката или пък че не му трябва.

# 457
  • Мнения: 330
Можеш да пуснеш кейс и да избереш опцията - артикулът не отговаря на описанието
След това да избереш дали пълно, или частично възтановяване на парите искаш, като при първият вариант ще трябва да върнеш закупеното ( вероятно за твоя сметка).
Това, че продавачът е писал, че не приема връщане е при положение, че той е изпълнил коректно своята част от сделката, описанието отговаря на действителността, но купувачът се е сетил, че вече не му е нужно и иска да го върне. Поне аз така мисля, но опита ми е малък.

# 458
  • София
  • Мнения: 502
Благодаря ви за отговорите и съветите.
Връщане може би също е добре, ще излезе около 160 лв по най-груби сметки. Не бях сигурна мога ли да претендирам за връщане, след като е написал, че не приема. Но щом може, значи това също е вариант.
Направо ще отворя кейс за стока, която не отговаря на описанието. Не съм дефакто сигурна той дали знае какво ми е продал, затова исках първо да му пиша, най-малкото да го предупредя, че ще отварям кейс. Но по-съм склонна да вярвам, че е знаел за проблемите.
Да, Aia', корпуса става за ползване, но частите вътре, които са най-важни са много износени и диференциала ще вие, а такъв виещ диференциал човека вече си има Simple Smile Той е търсил частите, видял, че са скъпи и е разправия да ги купува и монтира на стария корпус и предпочел да купи цял диференциал със запазени части (пиньон и корона), както беше обявено в листинга - работещ, готов за монтаж. Затова го и поръчахме.

# 459
  • София
  • Мнения: 224
Здравейте отново,нищо не се разбрахме с продавача за въпросната блуза,но аз я подарих.Когато му оставям оценка ще напиша че не съм доволна.Сега обаче за първи път ми се случва 5 артикула от различни продавачи поръчвани преди коледа,да не ми пристигнат,а крайния срок за доставка е 2.02.2015,какво да правя,нямам време да чакам още много,защото 2 февруари е понеделник и дали трябва в петък да пусна диспут за не получени стоки.Писах на търговците,че си искам парите,и ако получа нещо ще го платя отново,а не ако дойдат две еднакви стоки да ми се налага да плащам за две еднакви неща.Какво следва от тук нататък.

# 460
  • Мнения: 145
Момичета, много ви моля, давайте акъл какво да правя. Само да предупредя, че постът ми
ще бъде доста дълъг. Преди време имах един заплетен случай, след дъжд качулка писах тук, и една от вас ми  каза, абе защо не писа тук по-рано, та сега първо вашите съвети после моите действия. Историята е следната: Имам си три деца, дето вече разбират от хубаво и какво да прави мама, още от лятото денонощно виси на търгове, че да им купи хубави играчки за Коледа. Тази година шестгодишният ми син си избра тайното скривалище на костенурките нинджа и шелрейзъра, с реална стойност от 420 лв. в магазина. Обеща да се научи да чете и да пише. Изпълни си детето обещанието и аз почнах да ровя за играчките. Началното на октомври една англичанка ги изкарва на бай ит нау и кълекшън онли.  Писах и съобщение ще , ми ги даде ли за 50 лири, тя се съгласи, аз платих, тя свали търга/ тя предложи сделката да не минава през ибей/. Беше много мила и любезна, организирах аз куриер криво ляво, провали се първият път, че някакъв етикет и трябвало да пратя, после в болница била и нещата се проточиха. Мина около месец, получавам аз един кашон, и шок, вътре половината пластмаси. Веднага и писах, звънях, не че ми вдигна де, нашата съвсем спокойна ми казва изпратила съм ви и другата част за моя сметка. Милите ми превозвачи ги вдигнах на балон, всички с нас чакаха прословутия кашон. Аз през цялото време и пиша, какво стана....дай тракинг, като вече в края на ноември тя пише, че ще си получа нещата до Коледа и до там. За всеки случай бях повдигнала диспута в ПейПал. Така и до ден днешен втори кашон не се появи, тя не отговори на нито едно съобщение в Пейпал, помолих ПейПал за отсрочка, за да и дам още време, но ми отказаха и накрая ми върнаха парите. Мина около месец от тогава и вчера получавам заплашително съобщение от нея в ибей, да съм и върнела нещата в срок от 7 дни, иначе щяла да дойде да си ги вземе, как съм смеела и т.н. Информирана е, че нещата пътуваха за България, не е да не е...Аз съм отличен потребител в ибей, с над 300 оценки съм, без кейсове и т.е.. Сега, въпросът ми е, може ли нещо да ми направи през ибей или пейпал, да и пиша ли изобщо нещо....Нямам против да и върна кашона, ако си покрие пощенските до Англия/сега съм ги пуснала за резервни части да го продавам, понеже ми е неизползваемо/. Абе изобщо, дайте ми някакъв акъл....

# 461
  • Пловдив
  • Мнения: 4 524
Хубаво беше да не минаваш сделката извън ибей, но добре поне, че си се сетила да пуснеш диспут през ПП.Изобщо не и обръщай внимание на тази, не и отговаряй и не я отразявай.А за да не висиш по нощите на търгове може да ползваш снайпер и да си улесниш живота:)

# 462
  • Мнения: 145
Слушам и изпълнявам:) Съгласих се на сделка извън ибей, понеже на всичко бях готова, за да ги взема за детето. И до Лондон пеша да ми беше казала да ида, щях да тръгна....ама повече не се вързвам на такива схеми. Отрови ми се живота заради тази жена...Дано и пейпал и ибей да не я отразят...Благодаря за отговора:)

# 463
  • Пловдив
  • Мнения: 4 524
В ибей няма сделка, изобщо няма как да я отразят..ПП са си изпълнили тяхната част - върнали са ти парите и случаят е приключен.Simple Smile

# 464
  • Мнения: 125
Здравейте отново,нищо не се разбрахме с продавача за въпросната блуза,но аз я подарих.Когато му оставям оценка ще напиша че не съм доволна.Сега обаче за първи път ми се случва 5 артикула от различни продавачи поръчвани преди коледа,да не ми пристигнат,а крайния срок за доставка е 2.02.2015,какво да правя,нямам време да чакам още много,защото 2 февруари е понеделник и дали трябва в петък да пусна диспут за не получени стоки.Писах на търговците,че си искам парите,и ако получа нещо ще го платя отново,а не ако дойдат две еднакви стоки да ми се налага да плащам за две еднакви неща.Какво следва от тук нататък.
Ако 2.02.2015 е крайният срок за доставка, можеш да отвориш кейс в следващите 30 дни.
Искаш рефънд от продавачите и не се съгласяваш да ти изпращат повторно стоките.



Ros@linda, сега се сетих за новата услуга на ПП:
Shop online with PayPal and if your purchase isn’t quite right,  … ill be refunded*.
Погледни дали няма да ти е полезна, ако можеш поне част от връщането да си спестиш.
Не съм чела какви точно са им условията и не знам дали ти ги покриваш.

Общи условия

Активация на акаунт